Indlæg af Seburo


    Thermochill 92mm? Er det radiatoren eller hvad?


    Hvis ja, giver det så ikke "lidt" problemer? 120 mm -> 92 mm giver vist lidt turbulens eller hvad det nu hedder.


    Edit:
    Sgu da også nogen utrolige priser ang. radiatorer og tilbehør?


    Fx:
    http://www.vcore.dk/shop/productinfo.asp?id=164

    Uden at vide alt for meget om det:


    Det er vist også sådan i USA, at man enten er med Bush, eller bare vil have ham ud, og så er alternativet Kerry.


    Synes at amerikanerne burde "rydde op" der hvor de nu er, og så smutte bagefter.

    Hvis du mener den der tv-serie lign. serie (3 afsnit eller noget?), så synes jeg faktisk den var helt ok. Har ikke set Dune fra 1984, men har fået at vide af dem der har set Dune at serien var bedst.

    Kan godt være lidt enig i at tråden godt kan være ubrugelig, synes _SELV_ tit at man kan dømme en film _nogenlunde_ ud fra plakat evt. trailer osv. Men også bare mig.

    Start med at tjekke efter om det KUN er CS eller også andre mods til HL. Du bruger ikke AA eller AF eller noget i den stil?
    Kom selv (Så godt nok med ATi) til at slå TruForm til. Avs, medmindre jeg kigger lige ned i gulvet kørte den ca. 25 fps.


    Btw. stor forskel mellem 65 fps og 100 fps.

    Så vidt jeg husker:


    Der er ikke noget der hedder over 100 fps i HL. Nej det der -dev halløj virker, da den viser teoretisk fps. (Mener nogen testede med bla. fraps engang)


    Ved IKKE om der er ændret noget i steam udgaven, men tror ikke der er.


    Hvis man kun skal se fps, er fps_max (Eller max_fps?) bedst da den vist skulle bruge mindre cpu.

    Stalker
    OFP2
    Halflife 2 + mods


    Glæder mig mest til Stalker, HL2 skulle være udgivet for et år siden eller noget. (Ja ja, det er vigtigst at de laver et ordentligt spil end det bliver udgivet for tidligt) Vidste ikke engang at der ville komme et OFP2, så det skal vist med på listen.

    Hmm. Har ikke rigtig været invaderet af dyr, har også lukket vinduet om aftenen. Har i vinduer åbne om natten eller lign.?


    Bor ude på landet, og må indrømme jeg føler mig heldig med at der ikke er tusindvis af dyr på mit værelse. Andre steder på "gården" er der en del klamme dyr. Store biller og endnu større edderkopper og lign.

    2/6 :clap:
    Ej, det gik vist ikke så godt:P


    Kunne tydeligt se den første, og nr. 2 gik lige. Og resten kunne jeg slet ikke :rolleyes:


    Men hvad fanden. Så galt er det heller ikke med farveblindhed. Lægger ikke sådan mærke til det i hverdagen.


    Edit:
    Der forsvandt et bogstav :rolleyes:


    Ved ikke så meget om den slags igen, men altså er YUV vistnok kun til dem der bruger component (3 phonostik) da billedet ikke skal konverteres til RGB. Dette skulle vist også give lidt bedre billede.


    Ved scart er det vist RGB der er bedst.

    Tjaa, glæder mig ikke engang til det mere :roller:.


    Skulle være udgivet fejlfrit for lang tid siden. Synes at de ikke laver andet end at "blære" sig med hvor godt det er. Synes ikke det er specielt imponerende grafik længere, men synes heller ikke det var det dengang de første billeder kom ud. Jeg er vist bare lidt kritisk.