Et tegn på..

• .. at man sidder for meget foran computeren, er at når man vil låse sin hoveddør op til opgangen med sin nøglebrik (ja vi er lidt hi-tech her), så dobbeltklikker man på pladen man skal holde den op foran..
    Puha.. tror jeg skal til at lave nogle andre ting også ;)

• Eller kommer til at dobbel klikke på ens fjernbetjening.. GG

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Oprindeligt indlæg af Falsk
    .. at man sidder for meget foran computeren, er at når man vil låse sin hoveddør op til opgangen med sin nøglebrik (ja vi er lidt hi-tech her), så dobbeltklikker man på pladen man skal holde den op foran..

*G* ... Har jeg faktisk prøvet på arbejdet .... Men det var også tidligt om morgen ... :)) ...

• Bor på landet ,har ikke lås på døren ,har gæs der advarer/fortæller når der er gæster 8)
    Low tech here !

• Intet af det der slår dengang jeg prøvede at tænde fjernsynet med "sluk" knappen ligesom på computeren for at jeg kunne vælge kanal:crazyeyes:

Forresten var jeg ikke ret gammel.

Og jeg løb også ind til min far og sagde at fjernsynet var gået i stykker:crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af Seburo
    Intet af det der slår dengang jeg prøvede at tænde fjernsynet med "sluk" knappen ligesom på computeren for at jeg kunne vælge kanal:crazyeyes:

Forresten var jeg ikke ret gammel.

Og jeg løb også ind til min far og sagde at fjernsynet var gået i stykker:crazyeyes:

Der er da nogle fjernsyn som skal tændes med "sluk" knappen på fjernbetjeningen.. :T

Oprindeligt indlæg af NordVang
    Bor på landet ,har ikke lås på døren ,har gæs der advarer/fortæller når der er gæster 8)
    Low tech here !

Vildt... Hehe... Det godt nok noget high tech du har fat i :D

Det virker sikkert bedre end fingeraftryk læser osvosv...

• Vildt... Hehe... Det godt nok noget high tech du har fat i :D

Det virker sikkert bedre end fingeraftryk læser osvosv...[/quote]

He he ! Jaa en slags bioalarm ,der er ikke ret mange af vennerne der bare springer ind til dem :]