Indlæg af the big bug

    Nu tror jeg det er på tide at der kommer lidt fakta optil/under 9/11 :$


    ca to uger før var der en øvelse på flere forskelige etager
    som blev fuldstændig lukket af for uvedkomne under øvelserne det har flere tidliger ansatte på wtc udtalt :ph34r:


    Og vis man kigger efter på optagelserne i det øjeblik de styrter sammen kan man se at et par etager under faldet.
    er der nogler former for explosioner som bevæger sig ud fra nogle vinduer,
    disse explosioner følger hele kolapset ned til jorden og stadig hele vejen ned er de en del etager forean selve kolapset :ph34r:
    Men in Black


    Og sjovt nok så oprettede ejeren af wtc en forsikring mod terror en uge før :ph34r:


    Det mest mærkelige er at under wtc lå en af de største guld reserver i usa
    og det siges at der var for ca 4 milliarder men man fandt kun ca 300 millioner :ph34r:


    Det andet er styrtet ved pentagon der ikke hænger sammen.
    den blok der blev ramt var under renovering det kan selvfølgelig være et til fælde.
    Men det hul den skabte er ikke stort nok. ? det fly der ramte der var af en betydelig støre størelse
    og ville have revet bygningen i to, det er den samme størelse som ramte wtc, og det hænger ikke sammen :ph34r:
    Men in Black


    Mand fandt masser af vragdele fra flyene i murbrokkerne i wtc, men i ptg fandt man kun et lille stykke fra en af motorene
    denne del passer dog ikke til den type de påstår at have ramt ptg,
    der ud over de lygte pæle som blev ødelagt uden for ptg er kun bøjet en smulle og hevet op af jorden.
    her er million spørgsmålet lygte pælene er af aluminiums rør :ph34r:
    et fly der rammer dem med vingerne med en hastighed tæt på ca 350 kmt de ville have blevet skoret over i stedet for at bare blive bukket,
    + hvor er vrag delene der vil blive slået løs når vingerne rammer pælene og det er der ikke,
    pælene stod ca 300m fra selve bygningen så vragdelene ville på ingen måde blive blandet sammen med dele ved bygningen :ph34r:
    Men in Black


    Og undeligt nok så var det enste fly der måtte forlade usa dagen efter sjovt nok ejet af den rige
    Osama familije :ph34r:


    Nu vil jeg ikke lyde som en der er fuldstændig over bevist om at der er et komblot.
    men det jeg har skrevet om her er faktisk kun 10% af det. og i må da gave mig ret at det nemt kan forståes som et komblot.
    Men det skulle ikke undre mig om at det var.
    bare tænk på di falske beviser der blev fram lagt inden invasionen af irak :ph34r:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Kunne ikke være mere ligeglad.
    Hvis jeg står og mangler noget, så skal jeg nok kunne finde det et andet sted.



    ja det er jo det ik tror sku ikke vi kommer til at savne dem :boxing:


    der er jo masser der ude på på nettet ik :clap:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af xt0m
    Nu går det da helt galt for dem.. :boxed:
    http://crn.dk/nyheder/Selskabs…_Multimedia_World-1.46696


    Damm Jeg er godt glad for at jeg skred fra det hul :clap:
    Var godt klar over at der nogle gange var lidt foretnings rod
    men regnede ikke med at det handlede om så mange penge,
    troede at det bare handlede om et par tusen som ville være nemt at få rettet op på.


    og lige det med søster selskaber og undselskaber og alle de andre der er indblandet.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af morten
    Hej alle.
    En lille advarsel om identitets tyve, der prøver at få fat i ens informationer. Det så ud til at være en e-mail fra paypal, men var snyd og bedrag(sendt den 1 april). Man prøvede at få fat i en konto info. Jeg har fået fat i paypal, og de siger "You're right - it was a phishing attempt, and we're working on stopping the fraud". Så heads up derude.
    Hilsen Morten.


    nice for info :cheers:
    har ikke selv paypal men det er rat at vide, så man kan sige det vidre til venner og veninder.
    vis det ville komme i nyhederne så ville det først komme i næste uge :pokey:


    helt klart den er jeg også overbevist om.
    i klassen fandt jeg ud af at en af karmmeraterne kender ejern personligt
    og han nævnte faktisk i dag at ejern også ejer to støre resturanter i det indre kbh
    så der er sikker også noget galt der :boxing:
    har lige læst om det på comon.dk der oplyser at der er tale om ca 40 mill,-


    men hva fanen så skal vi jo til aution og købe en masse billigt og nyt hardware :razz:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Det kommer da til at gå ud over flere..


    Så vidt jeg har fået af vide er multimedia world en leverandør til getmore bla så de kommer jo også til at mære det


    det er ikke helt rigtig getmore er leverandøren til multimediaworld og
    getmore er eget af multimediaworld.
    men fryder mig en lille smule pga deres politik.
    som lyder: kunden kommer kun en gang.
    Kilde: Mig Free_ice tidliger ansat i multimediaworld's teknik afdeling :$

    rolig nu alle sammen ja det er røv nå det gå sådan.
    for det første så vil jeg altså give ret i at det er op til brugeren at læse det med småt igennem.
    og det har ikke noget med at der er 10 sider eller 185 sider.
    der efter tror jeg at det du mente at når du afmelder inden den første apriel
    så var du hjemme kvit og frit men sådan er det ikke vis du melder fra inden i
    en måned så er du stadig medlem ind til den måned er over og der efter skal d
    u betale en måned mere. sådan har det altid været.
    sandsylig vis kan du jo også have mis forstået det da du læste det,
    det er jo tit skrevet juridisk korrekt og en normal borger fatter som regel ik dette sprog.


    men ellers vil jeg sige til dig bid i det sure og kom vider vi alle sammen kommer til at opleve den slags i ny og nær :boxing:

    hej jeg sider og er ved at opgradere til i7 system :clap:
    og har lidt problemer med om min 850 w forsyning kan klare det :crazyeyes:


    først så har jeg et antec 1200 kabinet og der er jo en del blæserer med
    5 stk 120mm, 1 stk 200mm, + 1 stk 120 mm til cpu, så de bruger jo også lidt.
    udover det er der lys i, en del faktisk :cheers:
    jeg har tænkt på i920 cpu'en og et gigabyte ex58 extreme bundkort
    og 6 gb DDR3 pc16000 og til sidst er der jo gpu'en tænker på gtx285 - gtx295 området -
    eller en HD4870 x2. :T


    der ud over er det jo tænkt at jeg vil overclokke det en del, og det bruger jo også :crazyeyes:


    Så er min strøm forsygning god nok? den har jo de 850w men det føles ikke som nok :pokey:


    Hva mener i :boxing:

    ja og nu så ser det sku også ud til at der kommer et headset Kave
    og den ser bare nice ud :clap:
    glæder mig helt til at få set på den om den er noget værd :boxing:
    synes at headset laker lidt bag ud til fore hold alt andet hardware i dag :(

    ja der er en del jeg har ikke rigtig kendskab til de eksterne.
    men de indterne skulle være ok bare du har nok med ram da de godt kan kræve en del.


    Jeg har haft god erfaring med haupaug :9xo
    men her de senste par år er der kommet en del nye mærker til dk og du
    skulle måske opså kigge på dem,


    Shg har en del mærker du kan kigge på eks: asus/LifeView/TerraTec
    men om hvor gode de er ved jeg ikke.
    SHG.dk


    angående HD er der en jeg kender til som er oki men prisen er oppe ved de ca 1000,-
    Med Hd


    ellers er der en magen model dog uden HD men vist rimelig hæftig efter sigende.
    Uden HD


    Men du må have Held og lykke for det ret fedt at have et lille window kørende
    med eks C.S.I eller andet i baggrunden.
    eller bare i fuld skærm :clap: