Indlæg af the big bug

    Hej er ved at anskaffe mig en blæser styring skal bruge den til 8 x 140x140mm blæsere og faldt over denne.


    Zalman ZM-MFC3


    Og her er mit spørgsmål kan den klare 8 blæsere?
    Den har kun 3 porte af typen 3pins. men skriver ikke noget om hvor meget watt den kan klare per port kun dette:


    Output Current MAX 0.7A


    Output Voltage +4~11VDC


    Input Voltage +12VDC/+5VDC


    Og bliver mere forviret af dette da jeg ikke er den bedste til strøm og beregning.


    Det er jo normalt at man kan sætte flere sammen.


    Nogle der kender lidt til denne model og den's krav.
    eller ved lidt mere om watt og amp.

    Hej har i et stykke tid siddet og undret mig over vad de ekstra pins på Hdd er til det er selv følgelig
    Sata diske jeg mener der er 2 til 4 pins på dem og har søgt info på diskene's hjemme side men uden held :rolleyes:


    NOGEN DER VED NOGET:firefox:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Snakecity
    Hej, har lige købt Battlefield Bad Company 2 via Steam, men spillet hakker og bevæger sig forsinket også selv om jeg sætter grafikken på det laveste i spillet. Jeg har en bærbar ACER Aspire 7735G (købt November 2009) med grafikkort ATI Mobility Radeon HD4570 (512MB). Alle drivere er opdateret.
    Er der nogen som kan hjælpe, med hvad der er galt..?


    Du skal tænke på at det er en af de mest krævende spil indtil nu.
    Det sluger en del ram og må sige at efter at have testet det en del på top op løsning hakker det selv med GF275 1795mb
    selv om at deres krav ikke er særligt høje.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    System Requirements:


    Minimum: OS: Windows XP
    Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
    Memory: 2GB
    Graphics: 256 MB Video Card (GeForce 7800 GT / ATI X1900)
    DirectX®: DirectX 9, 10, and 11 support
    Hard Drive: 15 GB

    Recommended:


    OS: Windows Vista or Windows 7
    Processor: Intel Core 2 Quad or higher
    Memory: 2GB
    Graphics: 512 MB Video Card (GeForce GTX 260/ ATI Radeon 4870)

    Controller Support: Support for Logitech G15 and G19 keyboard LCDs in multiplayer

    -----------------------------------------------------------------------------------------------


    Men du kan starte med at kige på din (ANTI ALIASING) og (ANISOTROPHIC FILTER) sæt dem til det lavste.
    (VSYNC) off (HBAO) off. det virkede for mig, men da dit 4570 er noget ældre ved jeg ikke om det er nok + at du køre det på en bærbar


    Har lige været inde på acer og se på data om din BB og med en skærm på (8 ms) så er det altså heller ikke nemt så det kan faktisk godt være din skærm der er problemet :boxed:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af free_ice
    Hey Jeg har længe haft kig på Thermaltake SwordM kabinettet som model til lidt MOD men har lidt problemer med nogle mål.og håber der for at der er nogen der ude som måske har denne model.


    Det er selve radiatoren som er mit problem ville gerne have fadt i dens mål LxBxD jeg vil nemlig gerne bruge den men til MOD og vil nemlig gerne have tingene klar inden kabinettet kommer.


    Håber at der er nogen der kan hjælpe mig med disse mål, da jeg ikke har kunne få fat i dem :roller:


    Hey Igen Bare glem min efter lysning har fået fat i dem fik dem af en ven via mail.
    Sorry :$

    Hey Jeg har længe haft kig på Thermaltake SwordM kabinettet som model til lidt MOD men har lidt problemer med nogle mål.og håber der for at der er nogen der ude som måske har denne model.


    Det er selve radiatoren som er mit problem ville gerne have fadt i dens mål LxBxD jeg vil nemlig gerne bruge den men til MOD og vil nemlig gerne have tingene klar inden kabinettet kommer.


    Håber at der er nogen der kan hjælpe mig med disse mål, da jeg ikke har kunne få fat i dem :roller:

    Jeg har fået fikset det :clap:


    Det var i Registry fejlen lå :roller:


    Windows 7 Manager fiksede det med 1 Click Cleaner :9xo


    Men mange tak for den hjælp i har givet mig :9xo
    for selv om det ikke ser ud som meget de anbefalinger i har givet mig så har de faktisk hjulpet :cheers:


    Var over bevist om at det var en Hard Ware fejl :$

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Bare for god ordens skyld. Har du brugt værktøjer til at fjerne den gamle OS driver fuldstændigt inden at du lægger den nye fra Nvidia ind? Har du prøvet en version et par "step" nedaf? Kunne være en fejl i den nyeste driver. :)


    Nej jeg har dog ik tænkt på at bruge værktøjer til at fjerne driveren inden den nye :$
    men har testet drivers helt ned til 190.??? versionen dog med samme problem.


    driveren der fulgte med fra producenten virker dog men er lige så gammel som den i OS 8o


    Hvilke værktøj vil du anbefale at bruge?

    Hey TWEAKER'S :T


    Jeg har et lille problem med min GForce 275 Kort :(


    Den køre fint med driverne fra Windows 7 8)


    Men når jeg Genstarter efter Installation af nye driver får jeg en sort skærm
    lige inden Logon billedet kommer X(


    Så jeg har kørt med OS driver et godt stykke tid men vil gerne have dette rettet :rolleyes:


    Er der nogen der ude på tweak der kender til det og har en løsning :$

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Læser du ikke de link? Hvad står der foran Mpeg2?
    Står der ikke: H.264 ??
    http://en.wikipedia.org/wiki/H.264/MPEG-4_AVC
    Her står lidt også: http://www.electrola.dk/shop/t…rend-ct-3650-ci-288p.html


    Ups må have overset den detalje for jo jeg fulgte de links du smed ind.
    der står lidt inde på http://www.electrola.dk/shop/t…rend-ct-3650-ci-288p.html


    yousee programkort hvad er det for det har jeg ikke hørt om før.


    eks: http://www.electrola.dk/shop/smit-viaccess-ca-244p.html


    der står (Anvendes sammen med yousee programkort).
    ja undskyld jeg spørger så meget men jeg har ikke så meget viden om tv kort :(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Jensen


    Og hvordan ved du så at det er noget lort når du ikke har brugt det? :D
    Hva fejler det da? Jeg er ikke stødt på nogle nævneværdige fejl.


    Ja du må da lige fortælle hva der er galt siden du synes at det er dårlig software :pokey:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SpRoX
    free_ice, som jeg skrev tidligere, så er har det ikke noget med hardwaren at gøre... Det er software der styrer det.


    Jeg kan fx se DR HD med mit mpeg2 tv-tuner kort fordi jeg kører med Windows 7, som understøtter mpeg4. Så det er bare et spørgsmål om software.


    ahh se det gav jo del forklaring:-)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer


    glæd jer til softwaren :) jeg har kortet til at ligge i skuffen og hold kæft en lortesoftware :D hvis nogen af jer finder alternativ software som i får til at fungere så husk at poste det. jeg har ikke brugt mit endnu alene på grund af dette problem.


    Hva laver det software der med. og hvilket styresystem bruger du?