Indlæg af the big bug

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Core I7 må også bliver varmere ind Core 2 serien.


    Det er ikke unormalt med en load temp på 70+ grader med luftkøling.


    det er selvfølgelig klart at i7 er varmer med et frobrug på 130w.
    men proplemet er at de målinger er mere skæver ind tårnet i pisa
    håber det bare er nogle opdates til bios der skal til for hva kan man stole på af alle de forskellige målinger :crazyeyes:

    Hej jeg har et i7 system som brugen en del ram ind forventet jeg har 6Gb ram og ultimate indstalleret.
    og i joblisten skriver den at den bruger 3.98 Gb ram og det er når jeg ikke bruger nogen form for krævende programmer.
    det hænger da ikke sammen at den bruger så meget.
    der ud over har jeg lagt mærke til at temp er meget høje og meget forskælige mellem flere forskælige programmer til read af temp det er indkluderet de med følgene progs til bundkort og bios temp mål.


    så kan det være en form for læse fejl i systemet el bruger den bare mere ind de andre soket typer.


    det er PC14900-DDR1866 ram i et trial sys.
    udover det er det i7 920 cpu med et gigabyte ex58-extreme.+ Sparkel 8800gts 640 ram.


    nogen der kan komme op med nogle gode svar :crazyeyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Køb det monteringskit til Notua så det passer til sokkel 1366 og start med den. Der går lige et lille stykke tid, så får coolerkit, nemlig xigmatek's nye superkøler Thors hammer på lager.


    Den skulle efter sigende efterlade alle andre kølere i støvet, når maskinen bliver presset, så jo højere OC, des bedre køleevne.


    Mvh
    Sam


    den ser fanme nice ud har du hørt hvornår den kommer :9xo

    ja jeg har de samme problemer har 920 oc 3.2ghz og høj temp bruger scyth mugen 2.
    på gigabyte ex58 extreme
    jeg er ivertifald godt skuffet over så dårlige readings.


    ultimaten kan heller ikke læse ordentlig den siger oc 2.79ghz
    min temp ligger om kring de 50 i gennemsnit :(
    hvilket jeg ikke er vandt til med så lidt oc.
    har tjeket om kølet sad forkert men nej

    hmm rygning :crazyeyes:
    Ja rygning mindsker ens alder med en del år, men er det nu så vigtigt at blive 120 år?
    ikke for mig.
    For dinne venner er borte, de fleste af din familije er borte,
    du er sikkert ensomt efterladt på et pleje hjem og dine fysiske evner er væsentlig svækket.
    du sidder til bage med minderne og drømmer om den gang du var 20 år.
    om den gang din kæreste med et varmt smil stirede dig i øjnene og sage ja,
    den gang du besteg et bjerg,
    den gang du var soldat,
    den gang du opseverede dine børn leje ude i baghaven.


    Altså den gang man var ung.


    For mit vedkommenden så er interesen ikke så stor for at blive 120 år.
    selvfølgelig er det afhængig af om jeg er efterlad ensom eller ikke er.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Håber sgu ikke at getmore drejer nøglen om før jeg har fået de 2000,- de skylder mig for en annuleret ordre :(


    ja det må vi da håbe.
    men tror ikke at de drejer nøglen om i nu.


    Tak for støtten omkring rumvæsner :razz:


    ja bare det at tænke på det så bliver man helt rund på gulvet.


    Vis det var rigtigt at det var et komplot så er kan det jo lige så godt have været et komplot om usa på månen
    og at den virkelige sandhed er at styrtet i rosevelt er sandt da de har benægtet dette :razz: :razz: :razz:

    Ja jeg oprettede denne tråd idet jeg så artiklen om det sprængstof forskerne havde fundet 8o
    og for at høre hvor meget udbredt denne såkaldte komplot er :ph34r:
    samt at presse lidt til det med lidt fra den video der er blevet lavet af en eller anden 16 årig :$


    Og resultatet er at der er en delt mening om det.


    Selv mener jeg at det var Rumvæsner :evil:


    Men vent nu og se hva de siger med tiden til det sprængstof det kan jo lige så godt være alcaida der anbragt det der :ph34r: