Indlæg af the big bug

    jeg stod tidligere i dag inde i kiosken på hillerød station.
    og så denne oplysning og syntes at jeg ville dele den med jer.
    der er skam ikke noget galt med den men syntes det var lidt skægt i de første par sekunder
    mest pga legitimation og spiller :oops:
    måske der skulle have stået spiller lotto eller andet der mere peger på at det er lotto og ikke en morgen spiller i kiosken :razz:


    håber at billedet er kommet med.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    det kan man med et program som fraps, men det er jo netop lavet sådan for at man ikke skal gemme det....


    Fraps dur ikke har en pro udgave og den vil ikke optage med lyd :(

    Hej er der nogen der ude på tweak som kan hjælpe mig med et lille problem.


    jeg har forsøgt forgæves at recorde streams fra dr.dk/tv altså et program :(


    er der nogen der ved hvordan jeg gør det :boxed:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af svedel77


    Manualen er fra G-punkt1


    LOL Den var sku god :T


    Jeg må nu minde mig frem over at jeg ikke skal drikke kaffe imens jeg læser på tweak's forum
    skærmen blev lige spøjtet til med kaf og bare latter :oops:


    din kommentar bliver sku en klar 99+ :clap:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Poco
    Selvfølgeligt findes der manual til kvinder, man skal bare lede de rigtige steder :) hehe


    hvis du har ret i det så kunne det være rart vis du kunne smide et link til manualen :clap:
    regner ikke med at det er fra punkt1 :roller:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow
    hehe :D sjovt.
    og nej Free_Ice. Der findes ikke en manual til kvinder. Der er ikke nogen der har overlevet længe nok til at skrive en mens han omgås dem.


    LOL ja den vil jeg sku gerne tro på.
    Havde ikke regnet nogle ville kommentere min lille tekst :razz:

    Hej tAshDa


    da jeg har arbejdet som tekniker, kan jeg fortælle dig at der er ikke noget at gøre,
    det er op til forbrugeren at læse manualen inden han bruger varen
    og i din vens tilfælde er han låst fast til reklamations retten.
    har oplevet en del skufede kunder netop under dette emne om at sproget fast låses den første gang, kunden starter dyret.


    det er en skide ireterende måde producenterne udgiver deres vare på,
    det er sammen med MS. du ved hvem jeg mener der sikre sig at deres OS bliver solgt,
    vis man skal have sproget ændret mener jeg at man enten skal anskaffe sig en ny BæreBar
    eller lægget et andet OS på den, men så kan garantien ryge.
    det værste er at sælgeren eller i mit tilfælde teknikeren ikke kan gøre en skid ved det.
    og det går tit ud over teknikerne på stedet, som ikke er i stand til at ændre disse låste systemmer,
    det er et beskidt spil i mine øjne, som producenten lige fra varen forlader deres lager dækkes af reklamations loven,
    Altså at det er op til brugeren at læse de medfølgene manualer.


    Er ikke sikker men mener at man kan få hjælp hos producenten altså deres support,
    men du skal ikke lægge alt for hårdt op til at de hjælper dig det er måske 25-50% der gør.


    Angående reinstalation. det er helt korrekt, Hva din far har sagt det er nemlig et låst udgave af vista
    en såkaldt OEM version som i dette til fælde er bygget til notebook.
    Om der er en måde så er jeg gået glip af den.
    og da jeg tidliger har haft tætere kontakt til MS. som tekniker kan jeg sige at de ikke yder support til brugere med OEM vesioner det svære.


    jeg kan selvfølgelig tage fejl i noget af det jeg skriver.
    og håber også at jeg gør, for syntes at de er nogle svin over for forbrugerne.


    SÅDAN NOGET SÆTER MIT PIS I KOG X( Håber du/i finder en løsning...
    MVH free_ice :firefox:



    Ntune fra Nvidia har gpu måler indbygget.


    de fire gpu'er er det ikke cpu'er du mener?