Indlæg af -Sandman-

    Dingede 75 i går.. Har clearet Borean og Howling Fjord. Jeg tager det stille og roligt, og oplever spillet i mit eget tempo. Jeg spiller for t opleve historien, områderne, og content, jeg gider ikke ræse afsted til 80, for bagefer at tænke "What the fuck just happened".. Men jeg må da indrømme at det er imponerende af dem der er nået 80 på så kort tid, og jeg glæder mig da også til jeg dinger 80. Men det gør jeg nok først engang i starten af næste uge.


    Hvad synes i om de nye zoner?


    Howling Fjord og Dragonblight er begge rigtig nice! Borean Tundra er jeg ikke så vild med...

    Der er købt ind og installeret.


    Men farverne, samt skarpheden på tekst i Firefox virker en smule forkerte.. Farverne på links fra f.eks. cnn.com, og tekstskarpheden på min bogmærke- og værektøjslinie.


    Hvad kan de skyldes?

    Okay! - Det bliver et 3650 så! Tak for alle de gode svar! :goodpost:


    Men, jeg synes det virker mærkeligt at mit GFX bare står af sådan uden videre. Der var ingen fejlmeldinger, eller tegn på at det var blevet brændt af overhovedet. Det var som om skærmen blev slukket. Der var ingen fejlmeldinger, ingenting. Kan jeg være sikker på at det er stået af når jeg i morgen får ned og køber nyt?


    Man er vel ikke sparsommelig sønderjyde for ingenting ;)

    haha! Tjoo, med Wrath of the Lich King lige om hjørnet kunne det være en god idé.. Nu har jeg jo også fået job (IBM :clap:) så pengene er der jo sådan set...


    Jeg har kigget lidt på et 4850.. Hvilket et ville du anbefale til omkring en tudse?

    Så jeg skal vel bare ned i butikken med det, og så sørger de for reklamation eller?


    Normalt plejer det at være mig selv der er skyld i at ødelægge hardware :$, hvorfor jeg ikke har brugt reklamationsretten så ofte ;)

    Hej Tweak


    I morges da jeg, efter at have set CNN hele natten, ville se om der var noget nyt på nettet, gik min skærm pludselig i sort. Jeg tænkte ikke mere over det og slukkede derfor computeren.


    Her til eftermiddag er problemer her dog stadig. Min skræm får simpelthen ikke noget signal fra mit grafikkort, den går i "power saving mode". Hvis jeg derimod tilslutter skærmen porten på bundkortet får jeg et billede.


    Der er intet der er brændt af, intet usædvanligt overhovedet. Grafikkortet virker bare ikke :(


    Når jeg fjerner driverne kommer Windows straks med beskeden "Ny Hardware fundet - VGA Kompatibelt Skræmkort". Men når jeg installerer nye drivere, enten fra CD eller fra Nvidia.com, afslutter den installationen og kommer med en meddelse om at driverne ikke er kompatible med min hardware, og afslutter derefter installationen.


    Det drejer sig om et GeForce 7600 GS.


    Det gør mig super irriteret da jeg ikke kan finde kvitteringen for mit køb!


    Er der nogen af jer kloge hoveder der har oplevet dette før? Evt. har en løsning? :)


    Mvh. Sandman

    Hej Tweak


    I går formatterede jeg min PC, og indtil da har jeg kørt med Zonealarm. Men de er nu begyndt at tage penge for deres Firewall, hvilket betyder at den eneste jeg kan downloade gratis er en ældre version.


    Jeg leder efter en firewall der er gratis at downloade, om man skal registrere sig som f.eks. når man benytter Avast Antivirus er ligemeget. Så længe det er free/shareware og virker ;)


    Hvilke firewalls kan i anbefale?


    På forhånd tak for hjælpen :cheers:


    Mvh. Sandman

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    ret pally's bliver smækket hårdt rundt når WotLK går live


    Det er vistnok lige blevet hotfixed til Live..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    AC/DC har vist kørt i deres gamle stil i næsten 30 år, og det er vist noget deres image virkelig sælger på, så det ville ødelægge det at ændre den markant, vil jeg tro :)


    HAHA! Der var en Journalist der spurgte Angus hvad han mente om nogle kritikeres udtalelser om at de havde lavet det samme album 12 gange:


    "THAT'S A DAMN LIE! We've made the same album 14 times now!"



    Black Ice er i øvrigt et enormt fedt album! :hb:

    Jeg lytter lige med her. Har samme Budget, men intet "grej" i forvejen.


    Spørgsmål: Canon EOS1000D - Dette kamera er jo ret billigt i forhold til f.eks. 400D, hvad er forskellen(begrænsningerne) når der skal tages gode billeder?


    Er der evt. nogle af jer der har et link til nogle fototutorials nogle af os begyndere evt. kan bruge?
    Helst med nogle meget grundlæggende "dumme :O" forklaringer ;)
    Så kan vi jo begynde at bidrage med nogle billeder herinde også, i stedet for blot at følge med :)


    Håber ikke det fjerne fokus fra PsyCho's oprindelige indlæg, det er blot ment som et indlæg til tråden :)


    Mvh. Sandman

    Tak for svarene! :9xo


    Jeg har fået AG til at fungere, det var åbenbart en børnesygdom efter 3.0.2, men den nye version fungerer precis som før!


    Mvh. Sandman

    Før patchen brugte jeg AG_Unitframes, og de virker også nogenlunde i 3.0 - MEN - De kan ikke unlockes.


    Jeg er pr. 3.0 gåret over til at benytte et skaleret Blizzard UI. Og det er der såmend ingen problemer i. Bortset fra standard unitframes, når de skaleres flytter de nemlig ikke opad (for partymembers vedkommende), de ligger usansynlig langt fra min character. Samtidig er skriften oven på health og rage barene elendig, hvilket gør det svært at skaffe sig et hurtigt overblik over ens health/rage situation on the fly, hvilket ikke gør det nemmere når mine Unitframes nu ligger i toppe af skærmen, milevidt fra pots, cooldowns etc..


    Hvilke unitframes bruger i?


    Jeg leder ikke efter noget avanceret og complekst udseende som X-Perl, blot en Healthbar en Mana/Rage/Energy bar, og noget tekst ovenover.


    Posts away! :)

    Pasta Bolognese - Nemt, og genialt i køleskabet.


    Lasagne - Nemt, og ligeledes genialt i køleskabet. Servér med Mozarella/Tomat salat og en flaske hvidvin, så er tøsepigen solgt.


    Kyllingfilet med porrer, karrypasta og kokosmælk - Servér med ris, tanger noget længere tid at lave, og er ikke så gdt til opbevaring i t par dage. Men det er godt til afvæksling, og så smager det enormt godt!


    Så er der jo altid klassikerne som frikadeller, medisterpølse etc.