Unitframes!

  • Før patchen brugte jeg AG_Unitframes, og de virker også nogenlunde i 3.0 - MEN - De kan ikke unlockes.


    Jeg er pr. 3.0 gåret over til at benytte et skaleret Blizzard UI. Og det er der såmend ingen problemer i. Bortset fra standard unitframes, når de skaleres flytter de nemlig ikke opad (for partymembers vedkommende), de ligger usansynlig langt fra min character. Samtidig er skriften oven på health og rage barene elendig, hvilket gør det svært at skaffe sig et hurtigt overblik over ens health/rage situation on the fly, hvilket ikke gør det nemmere når mine Unitframes nu ligger i toppe af skærmen, milevidt fra pots, cooldowns etc..


    Hvilke unitframes bruger i?


    Jeg leder ikke efter noget avanceret og complekst udseende som X-Perl, blot en Healthbar en Mana/Rage/Energy bar, og noget tekst ovenover.


    Posts away! :)

  • X-Perl kan konfigureres rimeligt godt, så det behøver ikke se så avanceret ud


    Ellers er der jo osse Discorded som virkeligt kan konfigureres, om det er kompatibelt med 3.0.2 aner jeg faktisk ikke



    er mere i tvivl om hvilke bars man skal bruge pt, Bartender ser ikke rigtigt ud til at fungere for mig

  • Bruger også selv AG unitframes - og ja, synes også det er belastende at jeg ikke kan unlocke dem.


    Har overvejet at prøve pitbull at den minder meget om ag unitframes - gjorde den ihvertfald tidligere.


    Mht. har bar mod bruger jeg bartender 4 som fungere perfekt.


    Skriv /bartender inde i spillet for at få menu'en frem.

    Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM