Indlæg af -Sandman-

    Georgien har ikke accepteret Sydossetiens som en selvstændig stat, hvilket den blev da sovietunionen brød sammen i begyndelsen af 90'erne. Derfor har Georgien indvaderet Sydossetien.
    Det overvejende flertal af de Sydossetiske borgere har dog Russisk statsborgerskab, Rusland beskytter blot sin egen besfolkning og hjælper Sydossetien til at blive accepteret.


    Hvordan ville vi mon reagere hvis Tyskland pludselig mente at Sønderjylland stadig tilhørte dem, og dernæst indvaderede?


    Der er dog en hage ved det. Putin har nemlig set frygten i vesten øjne når Rusland stiller sig op i Sikkerhedsrådet og truer med et "NJET". Det der sker nu er at Putin føler på den internationale stemning i en sag hvor han har et godt argument. nemlig at han hjælper sin egen befolkning.
    Ruslands mål er altså at se hvor langt de kan gå før det internationale samfund griber ind, diskussionen i sikkerhedsrådet i går aftes og nat har ikke før til noget løsning på problemet.


    Der er altså to spil i spillet. Georgiens opvågnen til en verden efter Øst/Vest, og Rusland der forsøger at genskabe sig som Supermagt efter sammenbruddet af Sovietunionen.

    Jeg er enig med acetal om et Hybrid Spec og dual wield indtil du kan få mortal strike.


    Fury er sikkert bedst til at levele med, jeg har selv en ingame ven der levelede til 70 på 8 dage /played, uden rested, med fury vel at mærke. Men personligt kan jeg bedre lide arms, hvilket også er det der kommer til udtryk i mit post :)


    Mht. til dit lvl 70 spec, så vil jeg lige høre hvad du har tænkt dig? Vil du PvP eller PvE?


    Men jeg vil allerede fraråde dig at bruge 6 talent points på improved MS og Endless Rage, de talent points er bedre brugt andre steder. Improved Rend ville jeg heller ikke burge talent points på, Rend er imo en ability som er overset af Blizzard, den giver simpelthen ikke nok skade, det er lang tid siden ejg sidst har brugt den. Det er den slags skill man fjerner fra sin actionbar når der ikke er plads.


    mvh.

    Jeg ville gå Heroic Strike i begyndelsen da det er den skill du bruger klart mest i den level.


    Ellers ville jeg gå efter brugbare talents som Cruelty, Imp. Charge og Impale. Hvis du bruger 2 hånds våben vil jeg anbefale dig at bruge Imp. Slam.


    Med slam skal du være opmærksom på at den giver utrolig god skade, det er principielt en Mortal Strike med cast time. Men hver gang du bruger den skal du genstarte din hit-timer forfra. Har du således et våben med 3.5 attack speed, og der er gået 3 sekunder fra sidste gang du slog auto-attack(hvid skade) med det, vil dette slag skulle starte forfra på alle 3.5 sekunder hvis du bruger slam.
    Derfor skal slam times så du bruger den efter hvert auto-attack. Herefter har du så (fra eksemplet) 3.5 sekunder til at bruge dine øvrige abilities som battle shout, whirlwind osv..


    Så snart du kan få fat i Whirlwind Axe skal du specce Mortal Strike, det er klart det bedste! Hvis du kan få en ven til at hjælpe dig med questen så du kan få den allerede i begyndelsen af 30'erne øger det level hastigheden betydeligt, og du vil da kunne se den fulde effekt af vel-timede slams.


    Når du rammer level 40, dvs. den level hvor du kan få Mortal Strike, vil jeg anbefale dette spec. Jeg ved godt at det er til level 70, men byg Arms Træet som level 40, og derefter kan du så bygge fury træet efterhånden som du leveler. Thunderclap, Imp. Demoralizing Shout, og Blood Craze er til for at få dig til at tage mindst skade, og regenere hver gang du modtager et crit, hvilket giver mindre downtime. Igen, Slam timing er din ven ;)


    Som level 51 kan du med fordel bruge lidt tid på at anskaffe dig Ice Barbed Spear.


    Det var en lille guide til leveling med 2 Hand i hvert fald. Jeg har levelet 2 warriors på den måde. Mht. Fury leveling er det ikke noget jeg har erfaring med. Men mon ikke nogle af de andre warrior gutter herinde har det? ;)

    Nu har det i mine øjne altid været Sastre der skulle tage trøjen, og har han også tænkt sig at køre efter. Spørgsmålet er så hvordan de administrerer det i forhold til Schleck.
    Men der kan ikke være tvivl om at enten Sastra, Schleck, eller dem begge vil lave ravage i dag. Nøj det bliver spændende!

    Hvis i ikke allerede har været ude og spise, har jeg hørt meget godt om Sidebar, så vidt jeg husker ligger det i Skolegade. Konceptet går ud på at du ikke bestiller hver din ret, men at man bestiller samlet, til 2 eller flere personer. Maden bliver herefter serveret på ét fad, hvorfra man så tager den over på sin egen tallerken. Herefter er der mulighed for dessert-drink(s) i restaurantens bar.


    Jeg har selv et par veninder der har været dernede med deres kærester, og de har begge været utrolig glade for det. Desværre har jeg ikke været dernede med min kæreste endnu så jeg har ikke nogen personlig erfaring med stedet, men det jeg har "forhørt" ;) mig ved mine veninder skulle det være et rigtig godt sted at spise 2 personer :)


    Mvh.

    Der var engang jeg bare "MÅTTE" spille det. Den tid er ovre, jeg holde utrolig meget af at spille det, og hygger mig med det. Når jeg spiller har det sådan set ikke ændret sig det store. Men det er ikke længere sådan at jeg tilsidesætter f.eks. en fodboldkamp på fjernsynet for det. På den måde er jeg ikke længere "afhængig". Hvis du tror du kan holde det på det niveau er det jo på en måde ret godt at holde interessen stillet på. Men hvis du er i tvivl om du bliver "afhængig" igen, så hold dig fra det!

    I 3. G. da jeg raidede meget var jeg ved at komme for sent op da vi havde raidet til klokken 1 og haft officermøde efterfølgende... Jeg ligger i min seng groggy som jeg er og tænker "Fuck vækkeuret, de kan sq da summon mig når timen starter"


    Jeg siger jer et shock jeg fik da jeg vågnede klokken halv 10, og kom i tanke om hvorfor jeg havde slukket for vækkeuret.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    ahh så de er pionerer indenfor deres egen verden?


    Det var ikke Ford der opfandt bilen. Men det var ham der fik den ud til masserne, og vil derfor blive husket blandt de pionerer der gav verden hjul.