Indlæg af -Sandman-

    nej... jeg ahr kun brugt konsol kommandoer og videomach..


    BTW er der ikke nogen der har en map pack til 1.5 ?? kan fandme ikke fidnet andet en 1.6 og steam fucking noob pis og ... hov hvad gik der af mig... men der kan kun findes steam og 1.6 map packs på google..


    Hmm det er vel bare m$ ... de har jo heller ikke fattet... at før de sætter priserne ned, så normale mennesker faktisk kan få råd til dem.. vil der hele tiden være ca. lige så mange warez versioner ude... som lovlige... ? elelr i hevrtfald mange... er i kalr over hvor meget HW man kunne købe for samme pris som win xp??? så havde min computer sq ikke set sådan ud i dag..


    BTW... WTF er der nu galt med EUC syd.... der er nogle af os der er glade for den skole... og det betyder ikke man er på teknisk skole... nej, nærmere HTX.. :lame:

    glemte at sige at det er 1.5..


    tak for hjælpen "noobie" :D


    hvorfor sagde du ikke det noget før??? før du lærte mig alle de sindsyge kommandoer som jeg alligevel ikke kan huske !! ;)

    hmm... jeg har et projekt om CS som sport...


    og jeg skal dertil have lavet en cs video... men at bruge tingene i consollen er F*CK*NG nederen... det funker af l*rt til !! sagt "pænt"... :chain:


    skal til at geninstallere nu.. og rekonfigurere... og bruge en evighed på at hente maps igen !!! :mg:


    Findes der ikke et program hvor man kan trykke "record movie" og "stop recording movie" hvorefter filen bare ligger der og hedde f.eks. demo1.. fordi seriøst.. med videomach fik den kun halvdelen af det jeg havde filmet... og derefter lå der ca. 5xxx billeder i min cs mappe... :finger: og så er det temmelig svært ikke at ramme en eller anden system fil.. som gør at man skal geninstallere.. :rocket:


    på forhånd tak for hjælpen !!!

    BTW... så er Alpha versionen af WoW leaked... hmm... kunne faktisk være sjovt nok lige at tage et lille kig??..?? eller skulle man styre sig og vente en rum tid endnu til det bliver udgivet..

    BTW - så tror jeg ikke at middle earth online vil blive det helt store hit... forestil jer at der er en hardcore gamer der spiller det 24/7 hvad vil der ske hvis han ødelægger ringen?? hvis en spiller gør dette vil der ikke være spillegrundlag for alle de andre spillere...


    WoW derimod - tror jeg bliver et suverænt spil... ikke blot fordi at blizzard gør så meget ud af det.. men fordi der ikke er en decideret slutning som i meo (lotr), men man kan blive ved at spille det...


    MEO - tror jeg derimod ville blive et suverænt L:A:N / singleplayer spil... kunne være suverænt at gennemleve hele lotr til et lan multiplayer over en 3-4 dage.. men online tror jeg bare ikke historien holder... og der er jo trods alt historien der gør et RPG til et RPG.. og som gør det værd at spille!!

    jeg plejer bare at sige - at min computer elsker steam lige så meget som jeg hader mandag morgen!!


    btw.. http://www.stivan.dk hvorfor ændre på et allerede perfekt spil... og så tilføje et ubrugeligt program??


    spil dog 1.5

    jeg har lige formatteret min computer, og vil til at installere win xp... jeg booter på cd og går i gang med installationen... samtidigt vil jeg vise min kammerat hvordan man jumper en hdd(han er supernoob) så ejg tager min 160gb hdd ud - den var ikke tilsluttet computeren på nogen måde... hverken strøm eller IDE... men da jeg gøre dette slukker computeren... nu vil den ikke boote på nogen måde.. hverken diskette eller cd... jeg har cleared cmos op til flere gange... men den vil stadig ikke boote...


    På mit mobo skriver den fejlen "8d" - men denne står ikek beskrevet eller nævnt i min manual..


    hvad kan jeg gøre???


    Mvh -Sandman-

    tung lol... det har ikke rigtig noget med vægtena t gøre.. det er hvor amnge Joule man skal tilsætte til stoffet for at hæve et kilo stof med 1 grad !


    Btw er betegnelsen Joule/Kilo*Kelvin (kevlin skalaen - absolutte nulpunkt = -273,15 c ) ;)


    Kan ikke umiddelbart se tin i min fysikbog.. men sølv har en specifik varmekapacitet på 239 j/kg*k så jeg ville nok også skyde på sølv.. eller tin ( vildt gæt )


    held og lykke med rapporten ! :)

    Mimse... der er en ting du ikke ahr lært... hvis man er medlem af tweak.dk eller occ kommer hw altid i første række ;) efter damer self..

    Måske skal ham der "mimse" bare flytte sin dertil indrettede ned på "det forbudte sted" klokken 21:30 i aften... og give 1 prince til -Sandman- Da han er emget trængende men ikke har penge til noget som helst ! 8o


    Aftale?? ;)

    som jeg skrev tidligere var alle downloade pladser fuldt ud besatte... eller også virkede div. mirrors ikke !!


    hvad mener du?? Skal man køre download xp?? eller kan man godt køre retail så længe man stadig har hl installeret?

    OK.. nu ahr Boomtown åbenbart opgraderet deres servere til 1.0.0.6 '


    Men hvad er hvad.. hvad er steam ??!! og hvad er patch.. og behøver jeg en ny patch til hl også??

    EFter at have haft min computer formatteret.. Har jeg villet spille lidt GTA III igen... Jeg har installeret spillet, uden problemer.. Men teksten inde i menuerne og i selve spillet.. er dækket af en rektangel / kvadrat... Af samme farve som teksten...


    Jeg har haft samme problem før.. Og fik det løst med en windows update... Problemet er bare at jeg denne gang har installeret den uofficielle key sozer service pack 2.. fra Geeknewz.dk .. Og det virker stadgivæk ikke.. Jeg har prøvet at geninstallere... dog uden at få resultat..


    jeg kører Win XP Pro... Systemspecs kan ses i min signatur..


    Hvad kan jeg gøre??