Indlæg af -Sandman-

    Quote

    So who's that girl there? I wonder what went wrong so that she had to roam the streets.
    She don't do major credit cards, I doubt she does receipts, it's all nog quite legitimate.


    And what a scummy man, just give him half a chance I bet he'll rob you if he can.
    I can see it in his eyes, yeah, that he's got a nasty ban, amongst some other offences.

    Nye standarder for tilgængeligheden, og populariteten.


    EQ, DAoC osv. var alle populære spil, men det var kun de hårdkogte der rent faktisk spillede det. 9 Millioner subscribers taler for sig selv. Det er i det perspektiv man skal se dem som pionerer, da de jo ikke selv har "opfundet" MMO-Princippet. Men det er rigtig nok, lige på det punkt virker det ikke som om forfatteren hr undersøgt MMO's salgshistorie godt nok.


    Mht. deres new product line, skal det formegentlig forstås sådan at de ikke før havde et produkt (spilletid) som de solgte på en månedlig basis. Førhen havde de kun selve spilsoftwaren, herefter havde de solgt alt hvad de kunne til den enkelte forbruger. her kommer forbrugeren tilbage hvér måned og køber deres produkt. Det gjorde de ikke før, og har derfor oprettet en ny produktlinie, ikke indenfor markedet, men inden for deres egen række af produkter.

    WoW lider i øjeblikket af metaltræthed, en træthed jeg tror blizzard er fuldt ud opmærksom på. En sådan virksomhed bliver nødt til at have den evne for at være det de er. Hvilket jeg mener er grunden til den hype vi ser omkring AoC og Warhammer Online i øjeblikket.


    Men ikke desto mindre kommer AoC med en innovativ tilgang til action MMORPG, med deres Real Time Gameplay. Og jeg håber at fremtidige spilproducenter (incl. Blizzard) vil lade sig inspirere af det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    nå ja sorry, det er hvor mange minutter der er blevet spillet i de sidste 24 timer af de pågældende spil


    Aah, alright, så forstår jeg det pludselig bedre :)


    Jeg glæder mig til jeg skal prøve AoC Gameplayet, det ser utrolig innovativt ud, forhåbentlig noget andre spiludviklere vil bruge til fremtidige spil.
    Men jeg holder mig sq nok til WOW, da jeg holder utrolig meget af WoW's Lore, og jeg kan utrolig godt lide den gennemførte cartoonish grafik, i stedet for noget virkelighedstro som ender med ikke rigtig at blive det.
    Men det kommer jo alt sammen an på hvorfor man spiller det spil man gør, jeg spiller WoW pga. Lore.


    Så Fanboi vil jeg gerne have mig frabedt, det er ikke den slags diskussion jeg har i sinde at føre her.

    Jeg tror både Burger og Rolis har ret. Regeringen står med den ene tabersag efter den anden, samtidig har Helle Thorning på trods af hendes gode lederegenskaber givet køb på socialdemokratiets politik og ikke formået som f.eks Mette Frederiksen at markere en linie som er Socialdemokratiets. Ikke en lappeløsning som åbenlyst er der for at beskytte åbne flanker mod Venstre og Dansk Folkeparti.


    Samtidig har denne lappeløsningspolitik ført til at oppositionen ikke kan arbejde sammen og stille et reelt alternativ til regeringen.

    Skejby og Viby ligger ad pommern til IMO. Jeg bor på Vilhelm Kiers Kollegium, det ligger lige ved Ringvejen, det tager mig ca. 5 minutter til IT-Byen hvor jeg studerer. Der er en på min gang der læser til Journalist, der er vist ikke så langt. Så det er ikke nødvendigt at tage meget langt væk for at finde noget ordentligt til rimelig pris.


    Der er én ting der er helt sikkert, du skal holde dig LANGT væk fra Skjoldhøjkollegiet, kun hvis du står i en situation hvor det er Skjoldhøj eller gaden skal du flytte derind. Jeg boede der de første 3 måneder af mit studie, der blev røget indenfor, og vi snakker ikke kun cigaretter. Der blev pushet stoffer i fællesrummet, og ingen gjorde rent. Samtidig havde kollegiekontoret i Århus den frækhed at sende mig en regning på 1200 for rengøring da jeg flyttede derfra, selvom varmemesteren havde skrevet 0,0 kr,- på inspektionen og alt var godkendt. De fortalte mig så at det var for køkkenrengøring, hvilket jeg havde en mundtlig aftale med dem om at jeg slap for pga. at de andre beboere ikke ordnede den rengøring de var ansvarlige for, jeg havde mit på det tørre.
    Jeg har vedhæftet et af de billeder jeg viste kollegiekontoret da jeg indgik aftale med dem. Men de ville ikke høre.
    Skjoldhøj er generelt kendt for at være et 'transit-kollegie', og for dårlige forhold, og så ligger det 8 km,- fra universitet.


    Så sørg for at der ikke er for kort ventetid til boligen da det gerne giver ballade, samt at kommunen ikke har en aftale med kollegiet om at placere hjemløse kriminelle dér.


    Jeg kan varmt anbefale disse kollegier:


    Vilh. Kiers, Tandlægekollegiet, 4. maj Kollegiet, Kollegierne i Uni-Parken. Kollegierne i Uni-Parken er dog svære at få fat på pga. beliggenheden. Der er sikkert flere kollegier der er gode, men dette er dem jeg har besøgt og som ser ud til at have et ordentligt 'klientel' :)


    Priserne for et Værelse i Uni-Parken er ca 1600,-
    Jeg betaler 2300 for mit værelse alt inkl. med eget toilet/bad, og så er kollegiet snart færdigt med at blive nyistandsat, hvilket har ført til at huslejen nu er 2300, den var 1950 før. Jeg deler godtnok køkken med 14 andre mennesker, men alle er ansvarlige, flinke og renlige så det er ikke noget problem.


    De andre priser kan du se på kollegie8000.dk som der så fint er blevet linket til :)


    Held og lykke med boligsøgningen! :cheers: