Indlæg af Lemon

    Hej.. Jeg har lige solgt noget til en gut fra New Zealand her i går aftes, og så tænkte jeg på hvor lang tid det tager før at pengene er her hos mig i Danmark? han sendte pengene i går aftes, den 11 november, ved 11 tiden.


    Tak

    Kan ikke se at du kan bruge den her afstemning til noget, da det er en lille befolkenings gruppe du har taget udfra, og endda folk med samme interresse, computer gøjl. for det meste.


    Hvis du skal lave en afstemning der skal give mening, må du ud i solen og spørge hver gut eller gutinde du ser på din vej :)

    "Jeg er en hun efter _______" Betyder: Jeg vil mægtig gerne ha _____________


    "SLÅ HAM PÅ KNÆENE!!" Bruges når der er en der har gjort noget dumt, og han skal straffes.


    "Så var der bare konfetti" = Når der er gået noget galt


    "Han har bare fået alt for meget tatar" = Når en af os gutter har røget for meget fed, og har det dårligt.


    "Så tog du hende bare i No-go" = Når en har scoret til en fest eller sådan.


    Der er sikkert en masse flere, som jeg ikke kan komme i tanke om pt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac
    So sorry for :offtopic:


    ...kan ikke lade være, men den her passer vidst meget godt til samtale emnet her LINK


    Er du idiot? Emo's er ikke det samme som punk.. Og bare fordi der er en lille gruppe herinde der ikke har "Martini i hånden og sko fra Gucci!" Så skal du sgu da ikke spille smart, fordi du tror du har en hel masse andre i ryggen herinde fra, der har samme stil som dig. Jeg går sgu da heller ikke og poster lort i tråde om techno og hardstyle, fordi det ikke er min stil, så måske skulle du gøre det samme, når Punk tydeligvis ikke er din stil..


    Tak <3

    Jeg havde siden åbnet i en nye fane, så ville jeg gå ud af siden, og trykker på fanekrydset. Så kommer alle de der popups frem, så jeg holder bare enter nede, da jeg så håber de går væk på et tidspunkt.. Det gjorde de så også. Det resulterede bare i at jeg røg direkte tilbage til tweaksiden, og da jeg ikke havde nået at fjerne min finger fra Enter tasten, har jeg lige kommet til at åbne 16 af de der lorte sider xD


    Ctrl + alt + delete <3


    :clap:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Tyndt Roskilde program for metalhoveder! Udelukkende Slayer der er værd at se i år!


    Så ser W:O:A og Rock Am Ring sku noget mere spændende ud! Total amatør agtigt man ikke har hentet RaTM ind der tidligere har været en så stor en succe deroppe, plus det jo var helt oplagt når de har valgt at lave en re-union tour 8o


    Ratm har sagt nej til mange festivaller i sommerferien, Inkl. Roskilde, fordi bassistens kone skal føde i starten af sommerferien.. Rigtig øv.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitmanden
    The Killing Floor. -> mega nice plot. Lige sådan noget der kan tænde mig. :dance:
    The Skeleton Key. -> den holder alt for hårdt! Virkelig uhyggelig og samtidig god. Ikke kun sådan noget splatter-pjat. Woodoo :$


    Disse film kan jeg begge stå inde for. :9xo


    Skeleton key er fucker fed. Har aldrig haft så dårlig en fornemmelse i maven efter en film. Syntes slutningen gjorde det hele. Fed fed film.


    Ellers er Darkness også rigtig fed.


    Min far er efterskole lærer.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af eNiTH
    Ehh, så vidt jeg ved kan gymnasielle uddannelser ikke nægte dig adgang, så længe du har bestået?


    Og så længe du får 02 og over, er du jo bestået, så jeg kan ik se problemet.


    Der er ikke noget der hedder bestået eller dumpet i folkeskoleprøverne, det hedder netop en prøve istedet for eksamner, fordi du ikke rigtig skal bruge din karrakter til noget.. det er bare en prøve på hvordan det går til i gymnasiet til eksamnerne.


    Egentlig skal gymnasierne ikke kigge på karrakterene, for at optage folk, eller.. det skal de selvfølgelig, men de må ikke afvise en elev for det, de skal sende eleven til en optagelsesprøve hvis eleven vil. Hvis eleven ikke består den, er det så udelukket. Men egentlig er den egentlig faktor om man kommer ind på gymnasiet, at der er plads. De fleste får at vide før prøverne går i gang, at man er optaget på gymnasiet, eneste krav er at man går op til prøverne. Det er ligemeget om man får 00 eller 12, bare man går op til dem.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Champen


    Welcome to Asia in general;)


    pikken fordi jeg kan ikke holde en stege pande med pikken;)


    Men det kan din kæreste vel? Altså med hendes arme..

    Hej.. Jeg har problemer med at køre spil flydende.. Det vil sige, jeg kna køre dem i omkring 2 minutter uden problemer, så lige pludselig lagger det helt vildt, de spil jeg spiller er: Doom3, Sims 2, Fifa 08, The Movies og trackmania.


    Min computer er en bærbar: Acer Aspire 7520.
    2gb ram, geForce 7000m.


    Nogen der kan hjælpe?