Ny dansk Guild (H)

  • Hej allesammen


    Mig og min kammerat har besluttet os for at prøve at få en ren dansk guild op at stå.. vi spiller på quel thalas.. alle er sådan set velkomne i øjeblikket.. det bliver nok ikke vanvittigt seriøst lige med det samme.. men efter Lich king er udkommet skulle vi gerne have gang i noget seriøst raiding..


    Whisper ringridderen eller lookalock ingame

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maesty


    dvs ingen raid erfaring der er værd at snakke om ;)


    skills+dedication til din class > raid erfaring > gear, kan være det bare er min mening.
    Og 2nd boss i MH lyder da fint nok til en nystartet guild. Medmindre de finder en masse t5/6 folk fra starten af skal de jo alligevel igennem ssc/tk først, hvor deres nuværende erfaring er mere end nok.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

  • Hehe ja det er ikke engang løgn..


    men ved ikke om jeg ikke har noget erfaring.. altså der er 2 instances jeg ikke har været i i spillet.. men havde nu altså heller ikke regnet med at der lige kom 25 T6 folk så springene så vi lige røg i sunwell imorgen..


    så skal jeg lige på youtube i hvert fald hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Alle har bare nakket de første 2 bosser i MH síden attunement blev fjernet :P


    Jeg har ikke :<
    Nerf efterskole

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AcetaL


    Jeg har ikke :<
    Nerf efterskole


    Find en af´de forhenværende nub-guilds på din server, og du skal komme med i MH første 2 bosser :)) :T

  • Vildt som folk tror, at de kan lægge verden ned fordi de har været i swp... Alt andet end folk med fuld T6 er vel også newbs (?) ;)


    Men det handler nok lidt om prioriteter her i livet heh.

    Gigabyte GA-MA770-DS3
    AMD Phenom X4 9750 / 2.4 GHz
    2 x Corsair XMS2 Xtreme Performance TwinX Matched - 2 GB ( PC2-6400 )
    SPARKLE SF-PX88GT512D3-HP - GF 8800 GT
    Corsair VX550W

    Rettet 2 gange, sidst af frimann85 ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ringridderen
    jamen vi har erfaringer fra alle bosser indtil nr 2 i MH


    Har i så også downet ALT indtil MH, inkl. 2. bossen ofc.??