Indlæg af bublegum

    Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Og min køre 2.0'er kan man køre 20km/l med når man kører pænt.. Og sikkert også mere.
    -Ellers ligger den gerne på 18km/l .
    Og den er til og med sjov at køre i når der skal gang i den.


    Øhhh what===

    Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi
    Jeg er lige PT igang med det på 2. hovedforløb.. :) Er færdig her til vinter så glæder mig ! Havde egentlig besluttet mig for at jeg vil have en Datafagteknikker uddannelse, men idet at Cisco CCNP er obligatorisk valgte jeg det fra. Hader det fag som bare.. Og nu da man skal have Cisco CCNA på IT-Supporter forløbet ville jeg mene det var nok.. Er lige blevet færdig med sidste semester af det og damn det lettede sq skuldrene en del.. !


    Der er mere end 2 hovedforløb ;)
    Hvordan kunne du bare tænke på, at fravælge de 2 områder som kan give dig et job senere!!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af neiro


    Nej da - drengene ved bare hvad der er vigtigt når man skal fra a til b, og ikke kun hvad der er billigst at have stående i garagen


    1-0 :hb:
    Tror også den bil ville klæde Grill Rotten ;)

    Jeg har mulighed for at skaffe en af de nye Znote maskiner - Notus 12" og kan sælge omtalte til 6500kkr MED Vista Business OEM


    Specs er:


    Notus A12 WXGA (1280x800) DK
    Bluetooth 2.0 EDR
    Miljøafgift
    Intel GMA 950
    Intel A110 800MHz 512KB
    1 GB DDR2 PC5300 RAM
    Zepto Z-pro 300Mbit BGN
    10/100/1000 based-T LAN
    80 GB ATA 1,8" 4200 RPM - HDD


    Faktura medfølger naturligvis og produktet er 100% nyt.


    Kontakt info:


    MSN - LD69@ofir.dk

    Kontakt Dansk Metal i dit nærområde. De kan ofte være kontaktformidler.


    Du skriver du er ligeglad med om du ender som IT-Supporter eller Datatekniker, og dette valg er ikke noget du bør tage let på.
    Vil du lære meget, så skal du ikke vælge support uddannelsen da den er alt alt for kort til erhvervslivet, men på den anden side kan den 5 årig data uddannelse også være langtid da meget af det de lære heller ikke brugers. Nok undervises de i netværk m.v men måden man lærer det på - på skolerne bruges ikke i det virkelige liv, men i bund og grund handler det om grundviden. En grundviden som jeg råder dig til at rode med i din fritid. Kald det hjælp til selvhjælp ;)


    Alternativet kunne være, at tage den korte support uddannelse og så flet den sammen med nogle certificeringer indenfor netværk, OS, osv.


    Som brugeren før mig er inde på, så søg alternativt. Langt de fleste steder idag har IT, og her kunne man være heldig at komme ind. F eks advokat firmaer, hvis de ikke outsourcer eller er for lille, og derfor selv styre det. Sygehuse kunne også være en mulighed.


    Er du "heldig" så får du en plads som elvel på en kommune, og her er din verden åben. En sådan arbejdsplads vil give dig indblik i hele IT fagets verden. Jeg er selv system administrator i en stor kommune, og ikke én dag er magen til den næste.


    Held og lykke ( Ja, du henviser nok til jeg ikke hjalp i din omtalte tråd ) så derfor er dette mit eneste indlæg i din tråd.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    Hvis du tager den lange grund uddannelse så tager Datatekniker 5, ellers kun 4


    jeg er på sidste år som datatekniker, men man er også bedre rustet end IT supporter


    Enig, men der er stadig stor grøft set udfra det man lære på skolen og i erhvervslivet

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Erfaring? :))


    Du har ikke sagt en eneste positivt i denne tråd!


    1.
    Jeg har forsøgt at skaffe dig et sted via et link.


    2.
    Jeg har videregivet dig mine erfaringer både fra uddannelse som omtalte samt fra erhvervslivet.


    Skal jeg tage uddannelsen for dig og give dig svendebrevet før du mener du har fået hjælp.
    Ligemeget hvilken skole du vælger, så er uddannelse spild af 2.5år medmindre du træder udover det sædvanelige eller skaffer en praktikplads.
    ---------


    Du skriver selv:


    Nogen som har uddanet sig dette? eller er igang?


    Og hvad synes i om det?


    Det har jeg sgu svaret på!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay


    Fuck af med alt dit negative pis


    Fint - jeg pakker min erfaring med området væk så. Utaknemmelige hvalp.