Indlæg af bublegum

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Synes de fleste tests på tweak.dk er en stor bunke billedbøger. Jeg vil hellere ha kolde facts end at skulle bladre igennem 30 billeder for at læse 2 linier tekst under hvert billede. Jeg overdriver dog lidt.


    Synes også det er træls at skribenterne kun har en lang spalte, synes godt der må være mere plads i bredden.


    Helt helt enig.
    Billeder siger meget, men der er grænser.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Man er altså ikke per definition svag hvis man er arbejdsløs. De såkaldte svage hører til i andre grupper som førtidspension, sygedagpenge o.lign. De tæller ikke med som arbejdsløse. At der så nok er nogle der er placeret forkert er så selvfølgelig noget skidt.


    Anders


    Rent faktisk står de som arbejdsløse, men ikke aktive arbejdsløse. Stor forskel ;)
    Mange er som du selv omtaler placeret forkert, men der er en grund til de er der. Det være sig fysisk og physisk, og "greb" man ind tidligere, så kunne en stor del få en bedre tilværelse.


    At man som arbejdsløs selvfølgelig i langt de fleste tilfælde vil være interesseret i at forbedre sin arbejdssitiuation er soleklart, men at "tvinge" folk til at sende 4 ansøgninger pr. uge, er efter min mening at drive klapjagt på folk, som i forvejen har det svært pga arbejdsløsheden.


    Noget nok også lige bør huske på er, at på trods af arbejdsløsheden falder, så skyldes en stor del af dette, at man ikke tæller som arbejdsløs under f. eks aktivering, kurser osv, så tallet er sgu ikke oprigtigt.


    Hvad angår Klaus Hjort, så skulle han en tur gennem en vridemaskine. Magen til kompetens amøbe skal man lede længe efter.

    Quote

    Sandt nok - Det er bare et spørgsmål om at få fingeren ud, og holde op med at nasse på samfundet. ;)


    Tillykke - du har lige vundet dagens dummeste kommentar gevinst.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Er der noget problem i at sende 4 ansøgninger om ugen. Jeg kan ærlig talt ikke se det store problem. En normal arbejdsuge er på 37 timer + transport. For de fleste giver det et tidsforbrug på 45-50 timer. Når først man har lavet en ansøgning kan det ikke tage mange timer om ugen at sende de 4 ansøgninger.
    Man skal vel se på det som ens "job" når man er arbejdsløs.


    Anders


    Nu er jeg ikke arbejdsløs, og finder omtalte regel latterlig. Jeg ved ikke hvordan du søger/søgte arbejde, men en arbejdsgiver kan sagtens spotte, hvis du bare fremsender en standard ansøgning.
    Research tager tid, og vil man have et arbejde, så sender man ku n en ansøgning man ligger sjæl i.


    På landsbasis snakker vi omkring 12mill ansøgninger, hvis omtalte regel skal holdes. Så måske postDanmark søger folk ;)


    Overvej lige folk der modtager f. eks ligegyldige ansøgninger rent faktisk skal svare tilbage, og bruge tid på at læse fremsendte - latterlig system, og jagt på arbejdsløse, som i mange tilfælde har det svært

    Jeg har erfaret gennem en kammi, at der rent faktisk findes en bot, som kan generer fremsendelse af jobansøgninger i forbindelse med folk nu skal udsende 4 ansøgninger pr uge ved ledighed.


    Holder den ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Uden at sige for meget kan jeg vist godt afsløre at der er en test på vej af den slags :)


    EDIT: Kom lige i tanke om at jeg da også har testet om en usb stick nu virkelig var vandtæt som producenten påstod. :crazyeyes: Det kan man vel sige er lidt "specielt" i en test?


    Ganske enig, men ikke ofte man får lov til den slags. Vi på LaptopWorld.dk kommer også med omtalte videoanmeldelser, så det er cool at se I tænker kreativt. Skil Jer ud, så sites som HWT dukker

    Hvidt karton og en skjult "fod" som stander. Det er alt nok ;)


    Problemet med det innovative er svært netop med bundkort, grafikkort osv, men det er her man bør ligge knolden i blød. Det kunn evt være "legen" med tilhørende software i stedet for bare at se hvor meget det kan clockes. Det er jo ass kedeligt, og noget man kan læse 100.000.000 steder på nettet.


    Rent faktisk er det derfor jeg finder hardware test mega kedelige. Det er altid samme smørre.
    Overvej evt at teste software, Virus programmer, tilbehør osv. Test lortet i vand ( ment i spøg ), men tænk alternativ. ellers ender Tweak som alle andre sites......borring


    Alternativet kunne være video anmeldelser


    Chips og Cola var "tænkt" eksembler ;)


    Et eks kunne være:


    http://www.tweak.dk/tests2.php?id=1956


    I året 1945 besluttede Dr. Fritz Sennheiser sammen med 7 andre ingeniører og teknikerer at begive sig i kast med et projekt, hvilket på daværende tidspunkt blot var en ide. Et firma blev stiftet, og de første år gik til fremstilling af prototype modeller under trænge forhold. Hvad få kunne have forudset var dog, at denne ide skulle udvikle sig til virksomheden der i dag er bedre kendt som Sennheiser. I mere end 60 år har navnet Sennheiser været med til at skabe milepæle inden for lyd industrien med banebrydende løsninger af høj kvalitet.

    Sennheiser Communications er et joint venture mellem William Demant Holding I Danmark samt Sennheiser i Tyskland. Sennheiser Communications fremstiller headsets til mobiler, gaming-headsets samt headsets til professionel brug.


    Erfaringer fra tyske Sennheiser spiller dog en afgørende rolle i udviklingen af den lydkvalitet som Sennheiser / Sennheiser Communications levere i disse gaming headsets


    Har det relevans for nogen at læse ??
    Hvis lille Danmark skal skille sig ud, og her taler jeg nu om Tweak, så skal I sku lave innovative anmeldelser. Test dem anderledes end bare skrive om produktet, hvem der ejer firmaet samt en røvfuld benchmarks. det kan jo læses på alle test sites.

    Quote


    Bedre billeder - Og fritlagte (på hvid baggrund)
    Hele testen på 1 lang side


    Nej!
    Folk skal have muligheden for at bruge en indeksering. Det er ikke alt i en test, som er brugbart for alle. Derfor skal folk have muligheden for at kunne bladre.
    Fritlægning er jo en selvfølge!
    Hvem gider se på colaflasker, gamle chips poser osv.


    Billeder er efter min mening 90% af en god test. Men men men, det er utroligt svært at lave kvalitets billeder. Selv med gode cams er det svært.


    Hvad angår grafer, så synes jeg de er grimme.
    I kunne evt overveje en alternativ måde at teste på i stedet for at gøre som alle andre.
    Hvad angår at teste før alle andre, så kræver det sgu bare I banker i bordet hos producenterne!


    Snakker af erfaring ;) og i dag tester vi produkter før alle andre i 99% af alle tilfælde.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer
    ...og bublegum, et svar der bare konstaterer spam, kan jo også betragtes som spam :)


    Nogen gange forstår jeg ikke hvorfor folk bliver forargede over, at der bliver vækket liv i en gammel tråd. Det er jo tit at et gammelt problem stadig kan være aktuelt, og hvorfor så starte en ny tråd, så man har flere tråde om det samme emne?. F.eks. er metoden man laver spraylogos til Counter-Strike stadig den samme, og er det så mere hensigtsmæssigt at man opretter en ny tråd og siger, at man ikke helt kunne få guiden fra den gamle tråd til at virke.
    Jeg synes det er mere rodet at oprette flere tråde om nøjagtigt det samme emne, end at der går lang tid mellem indlæggene i trådene.
    Selvfølgelig er der dog ingen grund til at rippe op i en afsluttet køb/salg tråd, men det er nu ikke et problem man støder på så tit, synes jeg.


    SPAM indikeres ikke på antallet af karaktere ;)
    Man kan skrive meget uden brugbart indhold, og man kan skrve lidt, som er meget sigende - Mikkel

    For at opstarte tråden igen, og i håb om, at kunne holde den borte fra Blå stue så er denne tråd oprettet for at kunne bidrage til at kunne gøre Tweak en tand bedre.


    Derfor bidrag udelukkende kun, hvis du har konstruktiv kritik!


    Hvad mener du kan hjælpe til, at Tweak hæver sig?
    ---------------


    Personligt mener jeg, at:


    Nyheder selvfølgelig skal være en del af sitet da det gør et godt arbejde set udfra SEO
    Dog kunne de godt præsenteres bedre rent grafisk.


    Anmedelser kunne udvikle sig ved at hjemkalde produkter før alle andre samt produkter ikke alle tester. Der findes et hav at hardware test sites, og derfor er kampen om at blive brugerren favotite site - næsten umuligt. Derfor gælder det om at skille sig ud.


    Mere later - barnedåb

    Quote

    Oprindeligt indlæg af kallberg
    Jeg har det lidt på samme måde... Forandring fryder.. Men.. Alle de "dejlige" reklamer der skal være over det hele.. Det er da så provokerende... Ved godt det er markedsføringsmæssigt, men bliver da helt irriteret over det og begynder da og lede efter alternativer!


    Du kan sgu da bruge en adblocker

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ashesofasker
    Hej. Jeg kunne godt være interesseret.


    Hvor i landet befinder den sig? Jeg vil nemlig helst afhente.


    Lidt nord for Aalborg
    Fint for mig hvad angår afhenting. Og billigere for dig ;)


    fino

    Quote

    Oprindeligt indlæg af 5øren
    Ok, har også lige snakket med asus support. De sagde at når det er nye hængsler der kommer på skal de ikke smøres... kun hvis de en gang i fremtiden begynder at gå stramt.


    Der er ingen lede som kan tilføres snask ;)
    Heller ikke når vi snakker om slidtage