Indlæg af bublegum


    Jeg ejer omtalte HDD, og den virker 100% upåklageligt, og vil kunne løse de opgaver du omtaler.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky


    Bare glem jeg skrev ...


    Det var ikke ment surt, men jeg søger jo netop en idé til prissættelse, samt hvad som gør sig udslagsvirkedende på samme.

    Lige et kort spørgsmål.


    Findes der et sted, hvor man kan få en evt. prissættelse på et site ?
    Hertil et råd/vejledning til, hvad der ligger til grund for en evt. vurdering.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Ved ikke om den har været posted før, men jeg håber dette var sidste gang. :))


    Synes ikke den var sjov. :)


    Lighten up both!....
    Mikkel pleje rat have humor, hvor imod man er vant til brok og dumme kommentarer fra Grill rotten!
    Du synes alt andet end dine eget bavl er funny.


    Prøv sgu da snart at træde ned på jorden til vi andre dødelige!
    Issur er ikke 100% om den er sjov. Kan man ikke lide den, hvorfor så kommenterer. Det holdning har du da ofte selv - Mikkel ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Vista var crap før SP1, og Vista er crap efter SP1. Men kæresten kan godt li det, så jeg får vist aldrig lov til at smide et andet OS på min HTPC som hun bruger til at surfe på nettet :crazyeyes:


    PS. Hvornår begynder AMD at lave ordenlige Vista-drivere ? :finger: Det firma kan sgu da heller ikke finde ud af noget :finger:


    Begrund lige hvorfor Vista ikke behager dig, istedetfor dine mavesur eopstød.


    Hvor henter du den

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pingvinen
    Har brugt google analytics på min hjemmeside i snart halvandet år, og ja man får en hel del informationer om sine besøgende. Lige fra browser/OS/land/ISP til hvilke af ens sider der er mest populære o.l. Hvis man ikke har det bør man klart få det..


    Har også set woopra, men idet den fede del af det (hvor man kan se hvad ens brugere laver live) kun fungere som plugins til wordpress og vbulletin med standard-tema kan jeg ikke rigtigt se det fede i det i forhold til analytics.. Der kommer flere understøttelser, men det hjælper jo ikke rigtig noget hvis man selv har lavet sin hjemmeside fra bunden af. :-/


    Det var rent faktisk den del jeg fristes af, men er det ikke forbeholdt Joomla m.v, så er det ikke bedre end den "normale! google analytics.
    Jeg har endnu ikke fået en godkendelse af mit site. :(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    er du for overvågning?
    ja
    nej
    other:


    hvaaaa er det bare mig der gerne vil have at vide hvor der skal overvåges? er det sådan et alt eller intet? - for personligt synes jeg det er ok nogle steder, og ikke ok andre steder.....


    Enig. Der mangler sgu info inden jeg udfylder noget som helst.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    "offtopic" haha den der "Du er dælme smart mand" damn den var sjov :clap:


    Og tilbage til topic, tal dog med naboen tror det er bedst 8)
    Og hvis du ikke må få boldene igen, så bombader dem med en helvedes masse billige skod bolde, så det virkelig flyder i haven :P


    Kunne du læse, så er der skrevet man ikke bruger denne tråd til chikane forslag!

    Er der ikke gået blå stue i denne tråd!


    Husk nu også liiige, at vi kun har historien fra DIN side. Er nu ret sikker på, at naboen har en anden historie at fortælle.


    Set udfra antallet og indlagte forslag til hævn for at tage en gummibold, så tror jeg aldersgennemsnitte i denne tråd ligger på 12år :dance: