Pgf. 25/31,1,2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Hvilken lov snakker vi om?


    noget Kommunen skriver sådan her:


    TB-hjælp Aktivlov fra 01.06.06
    TB-hjælp Til Kommune
    010706-310706 PGF. 25/91,1,2



    det er over 2år gamle og der står ik rigtig hva det ellers er, ved heller ik hva TB står for og jeg ved intet iforvejen ;(


    så hvis en kunne hjælpe mig, jeg da nok blive i lidt bedre humør end jeg er lige fortiden.


    har os selv søgt på google bublegum og jeg kunne heller ik finde noget så søger lidt hjælp her :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Som der står, er det Aktivloven du skal have fat i - hvilket vist også er den der bliver kaldt lov om aktiv socialpolitik.


    Hvis det er den rigtige lov, har det noget at gøre med hvor meget man kan få udbetalt i kontanthjælp.


    :rolleyes: oki det er så over 2år gamle de er sku da tosset at de første river op i det nu :crazyeyes:


    men det ka jeg så ik betale det de kræver der da jeg kun får 49xx kr. og når min udgifter er betalt har jeg imellem 1000-1700kr til mig selv om måneden og den er fandme lang, har lige haft 2måneder her og får sikkeret en mere hvor jeg ik har mere end ca. 500kr. til mad og jeg gider ik være afhængelig af min mor, far eller andre familie medlemmer ik derfor jeg flyttede hjemmefra det var for at få mit eget, men jeg føler sku hver gang jeg prøver sker der altid noget lort :boxed:

  • hmm jeg for præcis det samme udbetalt i SU. og når alt er betalt af faste udgifter har jeg ca 2300kr til mig selv, hvor af jeg så bruger 1300 på mad. Så måske skulle du kigge på hvilke udgifter du har og finde nogle steder at skære lidt ned :)


    Det er ikke men som en kritik, men måske mere som et løsningsforslag til dit problem.


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier
    hmm jeg for præcis det samme udbetalt i SU. og når alt er betalt af faste udgifter har jeg ca 2300kr til mig selv, hvor af jeg så bruger 1300 på mad. Så måske skulle du kigge på hvilke udgifter du har og finde nogle steder at skære lidt ned :)


    Det er ikke men som en kritik, men måske mere som et løsningsforslag til dit problem.


    Mvh Stubkier


    jeg bor i en 2værelses lejlighed hvor jeg kun har internet, da jeg ik har råd til at betale "Media Licensen" men igen jeg bruger sku os kun tv'et 2-3timer om uge og det ka jeg godt undre, jeg betaler under 2400kr i leje om mående Stubkier og har lige fået regner for 7måneder Vand & Varme og så EL, hvor jeg i ihvertifald i EL har brugt mindre end hva der blev brugt sidste år selv om jeg har 2computere til at køre i døgn drift.


    Burger hvis man regner lidt og når jeg skrev:


    TB-hjælp Aktivlov fra 01.06.06
    TB-hjælp Til Kommune
    010706-310706 PGF. 25/91,1,2



    så skriver de os 06 = 2006, men det ved du, så imorgen søndag er det 2år gamle og da jeg ik husker for godt, ka jeg desværre ik lige huske, hvordan og hvorledes så må enten lige tager der op mandag eller ringe og høre ad da.

  • og igen fra da jeg var 18 til jeg var 19 var jeg på kontakt hjælp, men mig bekendt fik jeg ik et arbejde så blev på kontakt hjælp og var hjemmeboende boede hos min mor, og de skriver at den havde forfaldsdato 20-09-2006 og jeg har aldrig hørt noget før nu, ka det såvirkelig være rigtigt at de vil til at sætte gebyr m.m på når det her er det første brev jeg får fra dem?


  • Selvom du kun har internet, skal du betale medielicens ;)


    http://www.dr.dk/medielicens/


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().