Indlæg af Von-Schlausen

    http://www.tomshardware.com/re…adset-benchmark,3125.html
    jeg fandt denne meget interresante artikel på Toms hardware hvor de tester og sammenligner 8 nyere 5.1 og 7.1 headsets. der er både true 5.1 channel headsets og virtual surround headsets, de mener ikke der er nogen synderlig forskel at høre.
    Corsair Vengeance 1500 løber af med sejren.
    til 641kr. på edbpriser.dk så virker det som et rigtig godt køb, faktisk så bestiller jeg selv et par lige så snart jeg har råd. :9xo

    kører du med onboard lyd? så er den vengeance 1500 et rigtig godt bud. faktisk så er jeg selv lidt hooked på den, det er ved at være tid til at skifte min 5hv2 ud ;-)
    hvis du har et lydkort installeret, så er sennheiser et godt bud tror jeg.

    jeg synes også Oblivion var skuffende, derfor havde jeg heller ikke regnet med at skulle spille Skyrim. Men hvis jeg kan få 20-30 timers top underholdning ud af det, så er jeg faktisk mere end tilfreds. Det er da ikke så ringe sammenlignet med andre singleplayer spil.

    hmm. Gamereactor har også givet det 10/10 og udnævnt det til årets spil.
    det ligger også i top på Metascore listen, måske det bare ikke er din type spil?
    jeg har ikke selv prøvet det endnu, men det kan være jeg har det ligesom dig når jeg gør. Jeg håber det slf. ikke for mine forventninger er da blevet rimeligt store, efter de fantastiske anmeldelser det har fået.

    efter Gameplay har givet Skyrim 10/10 og kalder det det bedste rollespil nogensinde! er jeg pludselig blevet mægtig interesseret, og jeg ender sgu nok med at investere i det. men hvilke mods bruger i? jeg tænker hovedsagligt på interface mods da spillet jo er et multi platforms spil.

    God bedring Franner, du har sgu haft det hårdt. Men tager det som en mand, masser af respekt herfra.
    back to karkand kommer også til pc d. 14. det bliver fedt, jeg håber du vil være i stand til at spille til den tid Franner.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af nymeister
    SteelSeries QCK heavy <3.


    Ja det er også mit bud, det er virkelig lækkert med sådan en stor måtte, når du først har prøvet det kan du aldrig gå tibage til en lille igen. (nu ingen beskidte tanker her!) :))

    nu har jeg fået leget lidt med javelin og laser, og man kan rigtig nok logge på helikoptere hvis de bliver peget ud, dsv. virker laseren kun på fjentlige maskiner og altså ikke bygninger og personer som jeg troede. Det synes jeg er ærgeligt, det kunne have været ret fedt.
    Men hvordan går man ud af 'soflam mode' ? Det kan min kammerat ikke finde ud af så han er nødt til at begå selvmord. Jeg har ikke selv prøvet recon class og google hjælper ikke.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Er det ikke med SOFLAM at man gør det? Hvis det er hvad den hedder..


    Jo lige præcis, og tanks kan også når man har fået unlocked det tredje sæde.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Der er kun 1 fire mode som er lock-on på køretøjer?


    Der står i beskrivelsen at der er 2. Og efter lidt mere research har jeg fundet ud af at den anden fire mode kræver at en anden spiller peger målet ud med laser, hvorefter man kan ramme det. Det fede er at at man også kan ramme fly og bygninger/personer med den metode. Det lyder mega fedt, og jeg glæder mig til at afprøve det, forhåbentlig i aften hvis min kammerat kommer på. :P

    Jeg var ikke klar over at håndgranater ikke gjorde skade, så har jeg da allerede spildt et par stykker.
    Jeg har ellers smadret en del i forvejen beskadigede tanks med håndgranater i tidligere BF. Spil.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Jeps, fik den lige efter midnat.


    Jeg fik også en mail efter midnat med en kode, men da jeg kopirede den ind i origin, skrev den at koden var i brug, det mystiske er at jeg kan se at jeg har fået back to karkand map pack.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Hvorfor spiller du ikke mp i dag? ;)


    Familietid. ;) desuden skal jeg spille med 2 kammerater, og det er sjovest hvis vi starter sammen. De har også taget fri i morgen. :cheers:

    har også lige gennemført kampagnen, den er udmærket. Grafikken er blødende smuk især inde i byerne, effekterne er outstanding. Det er jo for vildt at du kan se støv der bliver virvlet op fra fødderne når du løber bag en soldater kammerat. Nu glæder jeg mig til multiplayer på torsdag. det bliver så godt, jeg har taget fri så der skal eddername games igennem. :finger:

    jeg kunne ikke modstå fristelsen. :$
    er i gang med kampagnen nu, men har problemer med at tæve ham ved wiren.
    edit. man skal bare lade være med at trykke som en gal på alle museknapper hehe :roller:

    Jeg synes det er helt fint hvis folk prøver det cowboy trick, de kunne bare ha lavet en global release. Hvorfor skal amerikanerne ha det 3 dage før englænderne? Det er jo latterligt. Men jeg vil ikke selv prøve på det, jeg skal ikke risikere at noget går galt ved release. :ph34r: