Battlefield 3 info

  • Ja, det ser helt forfædeligt ud... virkelig amatøragtigt. Synd fordi det var virkelig det flotteste hw forum før

    Vi er helt enige, synes det nye system er mærkeligt.. Alt for rodet imo.. Men igen, sådan er det vel med alle nye ting. Håber bare de får rettet lidt mere struktur ind i systemet, bare så man kunne overskue en forumstråd som før!

  • Sorry, men jeg har haft massive helbredsproblemer, så jeg har ikke engang orket at følge med i spil-universet endsige Battlefield miljøet, så jeg er helt lost lige nu, aner ikke hvad der sker...for de som er interesseret er her en lidt mere udførlig forklaring


    Som 5-6 årig slog jeg mit haleben skævt ved et kælkehop og det har senere medført en masse rygproblemer. Som 20-årig stod jeg på hovedet ud over styret på cyklen i en kæmpe brandert-&-skævert hvor jeg intet sansede og derfor heller ikke tog af med hænderne så jeg landede på hovedet, hvilket min nakke virkelig tog skade af, så jeg f.eks. ikke kunne bevæge min højre arm bagefter. Jeg har siden haft et hav af diskosprolabs'er og generelt haft massive problemer med nakken og ryggen, f.eks. hvor et ribben i venstre side presser på venstre lunge, så jeg har kronisk lungehinde betændelse. En diskosprolabs i nakken gik virkelig galt, hvor diskos'en virkelig tog skade, så det er nogle gange svært at sove pga smerter ud i armene, eller hvor jeg vågner og er ved at blive kvalt 'indefra'.
    Jeg har fået over 300 kiropratiske behandlinger i mit liv men problemet er, at hver gang en kiro-knækker sætter noget på plads, ryger det ud igen, og det skete også i Fredags, hvor jeg fik en behandling for første gang i 15 år; han behandlede mig mellem skulderbladene og min venstre lunge fik det rigtig godt, men allerede næste dag røg det ud igen mens jeg var i byen og handle, og det i sig selv er deprimerende i flere dage efter...
    Jeg har også haft en 'ubehagelig' barndom med forskellige traumer, så jeg har PTSD og en relateret stresslidelse kaldet 'binyre træthed' + noget allergi, så jeg har mange 'udfald' i min aktivitet både her og andre steder, hvilket er en af flere årsager til at jeg f.eks. ikke vil være skribent på div. sites.
    Stressen betyder også, at jeg skal undgå stress-situationer, hvilket er årsagen til jeg ikke spiller online, for mit system kan ikke klare det...jeg spiller så heller ikke Singleplayer da jeg har for mange smerter i øjeblikket...


    Jeg har ikke brug for hverken trøst eller medlidenhed, blot lidt forståelse for hvorfor jeg får udfald i min aktivitet.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Det lyder ikke som om at du har haft det nemt Franner :(
    Jeg håber da at helbredet bliver til du kan spille lidt BF, og nyde tilværelsen uden smerter :)
    Og KÆMPE kudos for at have holdt tråden igang!

  • Må sige det er fuldt forståeligt med din manglende aktivitet når man læser hvad du har været igennem. Håber sgu du får det bedre, og selvom du ingen medlidenhed vil ha´, føler jeg sgu lidt med dig ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Nu får jeg næsten helt dårlig samvittighed over at have "klaget" over du ikke holdt os opdateret! :boxed:


    Men nu er det lidt lettere at sætte sig ind i at du ikke hele tiden kan holde til at sidde for an PC'en.


    Selvom du ikk vil have medlidenhed, har du det her fra :cheers:


    Anyways, så håber jeg snart du er oven på igen og kommer dig nogenlunde!


    Glæder mig til at høre fra dig igen Franner!
    Get well soon!


    myrizzle/Peter

  • Håber du får det bedre Franner, det har du kun fortjent, !


    Men så kan jeg da lige bringe noget nyt:
    Back to Karkand er ude den 7. december for PS3 og den 14. for 360, der er stadig ikke information om hvornår PC versionen udkommer, bortset fra "December".


    Så er den første gameplay video også oppe fra Wake Island:

  • God bedring Franner, du har sgu haft det hårdt. Men tager det som en mand, masser af respekt herfra.
    back to karkand kommer også til pc d. 14. det bliver fedt, jeg håber du vil være i stand til at spille til den tid Franner.