The Elder Scrolls V: Skyrim

  • Nådada. Det kunne de sgu godt have nævnt :P


    Skal jeg da lige prøve - Da rart at de ikke er gået helt væk fra PC ui'en :T


    Edit: Nå... så godt fungerede det heller ikke. Spillet bliver ved med at glemme/fjerne mine shortcut binds 1-9 på tilfældige tidspunkter. Og det fungerer ikke just optimalt med dual wield shortcuts, da spillet ikke kan fjerne våben igen når de først er equipped - med samme shortcut. :pinch:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Det med at binde våben til keys er bare lidt besværligt, hvis man skal have to våben. Kan ikke helt finde ud af hvordan jeg binder fx 1 til højre og 4 til venstre :S


    Men jeg synes godt nok det er lækkert. Fx lockpicking er blevet meget bedre og også samtalerne er meget mere flydende (det at de ændrer muligheder alt efter dit svar).


    Og så er det hyper morsomt bare at rende rundt og dræbe drager - man skal jo gerne have dræbt omkring de 60, for at unlocke alle råb fuldt :D


    Forresten nogen, der ved, hvad der bestemmer om man laver et finishing move eller ej? Er det bare rent tilfældigt eller skal man gøre noget specielt?

  • efter Gameplay har givet Skyrim 10/10 og kalder det det bedste rollespil nogensinde! er jeg pludselig blevet mægtig interesseret, og jeg ender sgu nok med at investere i det. men hvilke mods bruger i? jeg tænker hovedsagligt på interface mods da spillet jo er et multi platforms spil.

  • Er jeg den eneste som efter 30 timer, som syntes at spillet er ekstremt kedeligt?


    Ens handlinger har ingen effekt på verden og 99% af alle quests er så at repetitive at de bare fremstår som ligegyldigt fyld. Drager og alle andre boss-mobs er en joke, og der er alt få for typer.
    Kampsystemet er ringe og ensformigt.


    Var først imponeret. Men må konkludere at det er ligeså tomt som det er flot og stort...


    Forstår ikke hvordan det kunne høste så gode reviews.
    Havde glædet mig så meget og glæden var kort.


    Skulle lige brække mig...


    Bioware historie og gameplay i en bethesda størrelse verden, det kunne være cool.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • hmm. Gamereactor har også givet det 10/10 og udnævnt det til årets spil.
    det ligger også i top på Metascore listen, måske det bare ikke er din type spil?
    jeg har ikke selv prøvet det endnu, men det kan være jeg har det ligesom dig når jeg gør. Jeg håber det slf. ikke for mine forventninger er da blevet rimeligt store, efter de fantastiske anmeldelser det har fået.

  • hmm. Gamereactor har også givet det 10/10 og udnævnt det til årets spil.
    det ligger også i top på Metascore listen, måske det bare ikke er din type spil?
    jeg har ikke selv prøvet det endnu, men det kan være jeg har det ligesom dig når jeg gør. Jeg håber det slf. ikke for mine forventninger er da blevet rimeligt store, efter de fantastiske anmeldelser det har fået.

    Ved det godt. Det har fået bedre karakter end DA: O, Morrowind, Gothic og Baldurs Gate serien.
    Det er de spil jeg altid sammenligner med.
    Men jeg vil til en hver tid foretrække Witcher 2 frem for Skyrim, blandt nyere spil.


    Skyrim er godt, ingen tvivl om det. Men når man har brugt så lang tid på at bygge så stor en verden, så kunne man da også godt have brugt lidt tid på en engagerende og dyb historie, og nogle ordenlige boss fights.


    Jeg nakkede min første drage som lvl 5-6 på master...


    Jeg skulle bare lige rante lidt, nu da jeg har ventet så længe på det. Oblivion skuffede mig også fælt, af helt samme grunde. Super fedt de første 20 timer, og så er det bare rinse & repeat.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • jeg synes også Oblivion var skuffende, derfor havde jeg heller ikke regnet med at skulle spille Skyrim. Men hvis jeg kan få 20-30 timers top underholdning ud af det, så er jeg faktisk mere end tilfreds. Det er da ikke så ringe sammenlignet med andre singleplayer spil.