Indlæg af Von-Schlausen

    når jeg vækker min nye computer efter dvale tilstand starter den op, men skærmen forbliver sort. Hvis jeg så slukker og tænder computeren, kommer skærmbilledet frem som den skal. Hvad kan der være galt? den har kørt perfekt indtil nu.
    bundkortet er et Asus Maximus IV gene-z med en core i5 2500k som er sat til at oc. til 4.6 ghz. via cpu lvl-up.
    grafikkortet er et gigabyte geforce 580 gtx.

    Tag et kig på steelseries shift, jeg har det selv og er glad for det. Og jeg er sikker på at de laver et bf3 keyset til det, ellers har de et standard fps. Keyset.

    den singleplayer trailer ser ret fed ud, måske man alligevel skulle tjekke det ud. Jeg havde nu ikke regnet med at bruge mange sekunder på den del, jeg brugte max 10 min. på BC2 singleplayer.
    betaen kommer garanteret på mandag og varer i en uge, for der er jeg nemlig i portugal på ferie. Det kunne lige passe, så flyver jeg saftsusme hjem igen! :P

    jeg har skærmen og grafikkortet til det, men jeg nægter at bruge 1000kr for et nyt sæt, osse selv om man kan få Duke Nukem forever med i pakken. Så hvis du har et sæt liggende som du ikke bruger, så bytter jeg gerne for en 500 mand inklusiv porto. Men det skal ikke være den gamle model hvor man skal sidde nøjagtigt i midten af skærmen for at de virker optimalt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af myrizzle


    Hehe, samme her :)


    ja det er fanme et kanon stykke arbejde, og nu har tråden rundet de 300 indlæg. :9xo
    men nu kan vi altså snart ikke vente længere på at få prøvet skidtet selv!


    Det er jeg ikke enig i, det vil give det ene hold en tarvelig fordel. Jeg kan godt lide den løsning de har valgt.

    mht. musemåtte, så kan jeg varmt anbefale QcK heavy, den er stor og tyk så den er meget behagelig at hvile armen på mens du bruger musen, og du har masser af plads at arbejde på. Det er virkelig rart. Med hensyn til musen så synes jeg da bare du skal nappe den m512 eller G500, du har prøvet den og den ligger godt i din hånd hvilket er det aller vigtigste ved en mus. Jeg har selv en G5 og er meget tilfreds med den.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Hvis du mener porto er en del af de 300 er det for lidt :)
    De skal sendes som 2 pakker.


    Det var det jeg mente ja, hvorfor skal de sendes som 2 pakker?

    jeg fulgte dit råd Franner og har netop installeret Origin og forudbestilt Bf3, jeg havde heldigvis ingen problemer. Jeg håber du får ret med hensyn til beta release 1. september. :T
    Hvordan ser man sine fps. i spil? jeg har aldrig rigtig interesseret mig for det før, da det jo bare er et tal, jeg har altid bare sat settings ned hvis det ikke flød godt nok.

    jeg er også meget tilfreds med mit steelseries 5Hv2, jeg bruger den så også kun til gaming så jeg ved ikke hvordan den er til film og musik, jeg har en ven der lige har købt den logitech g35 og han siger at den er rimelig tung så den ville jeg nok ikke vælge når nu du kommer til at sidde så længe med den på.

    jeg har nu 2 gange oplevet at det jeg var igang med at hente ned bare er forsvundet, først med live messenger og nu IE explorer9, jeg sætter den til at downloade og den går igang alt er fint,og jeg går ind i stuen, men når jeg kommer tilbage er den forsvundet i den blå luft, der ikke nogen error besked eller download fuldført, og jeg kan ikke finde programmet på computeren?
    det er ikke noget stort problem for jeg kan bare hente den forfra det virkede med live messenger har ikke prøvet med IE explorer9 endnu, men det er da underligt.
    Det er en helt ny computer med windows7 på.