Battlefield 3 info

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Jeg ser sådan her ud i hovedet når jeg ser de to Strike a Karkand billeder [Blocked Image: http://www.smilie.dk/msn_smiley/c001.gif]


    Ja, same here! :razz: Og man skal jo så tage med, at i BF3 udgaven er der også Destruction 3.0!

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner


    Jeg vil gætte på, at spillet vil komme med posten på launch-dagen, de sender normalt pakken dagen før launch.


    Nope, det skal hentes i butikken som skrevet. :ph34r:

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dMITIj


    Nope, det skal hentes i butikken som skrevet. :ph34r:


    Det var så ikke lige den løsning jeg personligt ville vælge... :ph34r:

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner


    Det var så ikke lige den løsning jeg personligt ville vælge... :ph34r:


    Måske ikke men sådan er det blevet og til 299,- + man får maps, våben osv. med i handlen klager jeg ikke.
    Men det ændre ikke på at jeg stadigvæk synes det er underligt det ikke er muligt at downloade spillet og indtaste koden bagefter..... men skidt, jeg installere bare fra DVD'en og adder til Origie bagefter ;-)

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Er der nogle af jer der har undersøgt brugen af VPN for at få os til at se ud som vi bor i fx indonesion, har selv sat og bøvlet med det, men kan ikke få nogle af de gratis versioner til at virke. Har dog fået anbefalet Platinium Hide Ip, hvor en viser at du kan få det til at virke så man muligvis kan spille SP allerede d. 25


    Link til forum



    Youtube Klip



    Da platinium hide er på tilbud overvejer en kammerat og jeg at købe det og se om vi kan få det til at virke ^^


    Reglerne at læst igennem og der er intet som siger eller hentyder til at vi ikke må, så de har intet at kunne banne os for. Så det kunne jo være en god måde at starte tidligere på ;)

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series


  • EA: "It is not illegal to use VPN, it's just not very nice." - Altså de siger at man gerne må.
    Faktisk kan du spille d. 24 Oktober 17:00.

  • Ej men hvis det er så vigtig at spille den 2 hele dage før den udkommer så kan i vel gøre det.


    Eller vente som os andre, eller vil i bare super gerne være et par lvl's foran?


    Hurra for e-penis :crazyeyes:


    Ellers brug de 2 dage fornuftigt, sammen med konen/kæresten og/eller børnene som nok blir overset lidt når det ellers rigtig udkommer. :cheers:


  • Sjovt man skal provokeres med e-penis bare fordi man gerne vil spille det før dansk release?


    Ved ikke med dig, men jeg har ikke planlagt at skulle spille bf lige når det kommer ud. Da det kommer ud kl 1 om natten d. 27, vil jeg vente til næste dag. Hvorimod hvis jeg har mulighed for at spille det allerede idag kl 17.00, så vil jeg da langt hellere det.

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series


  • Jeg rører ikke Multiplayer før udgivelsen i Danmark.
    Dog bruger jeg VPN metoden til at tage Singleplayer igennem.

  • Jeg synes det er helt fint hvis folk prøver det cowboy trick, de kunne bare ha lavet en global release. Hvorfor skal amerikanerne ha det 3 dage før englænderne? Det er jo latterligt. Men jeg vil ikke selv prøve på det, jeg skal ikke risikere at noget går galt ved release. :ph34r:

  • Ang. VPN tricket er det op til hver enkelt om man vil gøre det eller ej, men selvom DICE har sagt, at det ikke er ulovligt, er det stadig i deres øjne 'forkert' at gøre, sådan moralsk set, men derudover er det stadig forbundet med en risiko for at det vil kunne give problemer længere nede af BF3-vejen og nogle sider advarer derfor imod det...dine penge = din beslutning, men hvis du vælger at bruge VPN tricket og du så får problemer pga. det senere, er det omvendt forbudt at flæbe over det, sådan moralsk set! :pokey: :razz:
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3-optimerede NVIDIA drivere frigivet


    Som har kunnet ses i Tweak's nyhedsafd. har NVIDIA frigivet BF3 optimerede WHQL-certificerede drivere, så hvis du har NVIDIA grafikkort og skal spille PC-udgaven af BF3 bør du installere dem! Og det vil normalt være en god ide at gøre det i god tid, så du har mulighed for at opdage og håndtere eventuelle generelle bugs, så du ikke skal sidde og fedte med det, mens spillet er ved at brænde et hul i din HDD...


    Du kan hente dem her:


    Windows 7/Vista - 32-bit


    Windows 7/Vista - 64-bit
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3 anmeldelser en masse


    Så er der ellers anmeldelser af BF3 så det vil noget og indtil videre er anmelderne mildt sagt begejstrede, her et uddrag fra AusGamers' anmeldelse af PC-udgaven, hvor de gi'r BF3 en score på 9.8 ud af 10:


    There’s certainly room for improvement, but there’s no denying that so many different aspects of the first person shooter experience being dished out here are best-in-class. The multiplayer component alone is more than worth the price of admission and the solo campaign and cooperative offerings thankfully bring more to the table than they detract.


    With Battlefield 3, DICE have at long last raised the bar of PC gaming above the long-held bottleneck of console-parity, to bring us a game that’s finally worth upgrading for and I dare say it carries with it a potential for a renaissance of the PC first person shooter.


    Det skal lige med, at en del sider besluttede at holde deres anmeldelse tilbage fordi de ville anmelde spillet med Day 1 Patch'en, og anmeldelserne skulle være med den installeret.


    Du finder en hel liste af anmeldeler med scores, også i kommentarerne, her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Video med Xbox udgaven med og uden High-Res textures


    Hvis interesseret har du nu muligheden for at se forskellen på BF3 med og uden High-Res textures i Xbox-udgaven demonstreret:


    Battlefield 3 - HD Texture Pack Comparison Graphics Test on the Xbox 360


    For at sige det lige ud, ligner det jo lort uden High-Res textures, mildt sagt...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Battlelog is up and running


    Som the header siger, Battlelog er oppe og køre!


    Battlelog
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Nye screenshots


    Der er nye screenshots at savle over mens vi venter på launch:


    (Højreklik på billede og vælg 'Vis Billede' for større udgave!)
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/102011/sp_screen_5.jpg]


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/102011/sp_screen_4.jpg]


    Du kan se resten her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3 TV spot


    EA har frigivet en TV Spot reklame, hvor man har blandet ingame footage med live action:


    Battlefield 3 - TV Commercial


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Officielle BF3 manualer


    Du kan downloade de officielle BF3 manualer i .pdf format her, hvis interesseret:


    PC


    PS3


    Xbox


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3 Launch tidspunkter


    Som du sikkert er meget bevidst om, launcher BF3 på meget forskellige tidspunkter rundt omkring på jordkloden, så her er en liste over hvor og hvornår:


    Tuesday, October 25th, 12:01am Korea Standard Time (GMT +9)
    Brunei, Cambodia, Cocos Islands, East Timor, Fiji, Guam, Hong Kong, Indonesia, Korea, Laos, Macau, Malaysia, Mongolia, Myanmar, Northern Mariana, Philippines, Singapore, Sri Lanka, Taiwan, Thailand, Vietnam


    Tuesday, October 25th, 12:01am Pacific Daylight Time (GMT -7)
    American Samoa, Antigua and Barbuda, Argentina, Armenia, Aruba, Azerbaijan, Barbados, Belarus, Belize, Bolivia, Brazil, British Virgin Islands, Canada, Cayman Islands, Chile, Colombia, Costa Rica, Cuba, Dominica, Dominican Republic, Ecuador, El Salvador, Falkland Islands, Grenada, Guadeloupe, Guatemala, Honduras, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Martinique, Mexico, Moldova, Nicaragua, Panama, Paraguay, Peru, Puerto Rico, Saint Barthelemy, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Martin, Saint Pierre and Miquelon, Saint Vincent and the Grenadines, Suriname, Tajikistan, Trinidad and Tobago, Turks and Caicos Islands, Turkmenistan, Ukraine, United States of America, Uruguay, Uzbekistan, Venezuela, Virgin Islands


    Tuesday, October 25th, 12:01am Moscow Daylight Time (GMT +4)
    Russian Federation


    Thursday, October 27th, 12:01am British Summer Time (GMT +1)
    Antarctica, Austria, Australia, Belgium, Christmas Island, Cook Islands, Denmark, Finland, France, French Guyana, French Southern Territories, Germany, Heard and McDonald Islands, Kiribati, Libyan Arab Jamahiriya, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Marshall Islands, Mauru, Mayotte, Micronesia, Monaco, Montenegro, Netherlands, Netherlands Antilles, New Caledonia, New Zealand, Niue, Norfolk Island, Norway, Oman, Palau, Papua New Guinea, Pitcairn Island, Poland, Polynesia (French), Reunion (French), Romania, Samoa, Serbia, Solomon Islands, Spain, Sweden, Syrian Arab Republic, Tuvalu, United Arab Emirates, Vanuatu, Wallis and Futura Islands


    Friday, October 28th, 12:01am British Summer Time (GMT +1)
    Bangladesh, Bhutan, India, Ireland, Italy, Nepal, Pakistan, Portugal, South Africa, United Kingdom


    Wednesday, November 2nd, 12:01am Japan Standard Time (GMT +9)
    Japan

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Commo Rose in use


    Første screenshots af Commo Rose in use:



    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Video af alle Camo suits


    Der er dukket en video op på YouTube hvor en gut scroller igennem alle camo suits for alle fire klasser i Xbox-udgaven af BF3, du kan se den her:


    Battlefield 3 "My Soldier" customization


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Vidste du forøvrigt, at...


      *du vil kunne unlocke våben for MP i CO-OP delen af BF3? DICE har haft nævnt det for noget tid siden og nu er det blevet præciseret, at det handler om 6 våben! Du kan se den officielle tweet om det her.


      *HMV butikkerne i UK kører et tilbud hvor man kan købe BF3 for £2.99 hvis man samtidig indleverer Batman: Arkham City eller Forza 4 i bytte? Du kan læse om det her. Spilbranchen er virkelig træt af brugtspil-markedet og det er vist kun et spørgsmål om tid før vi får lign. 'tilbud' i DK...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

    Rettet en gang, sidst af Franner ().

  • ang. Battlelog.
    får jeg denne besked "Your account is not allowed to login" når jeg forsøger at logge ind wtf?

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • jeg kunne ikke modstå fristelsen. :$
    er i gang med kampagnen nu, men har problemer med at tæve ham ved wiren.
    edit. man skal bare lade være med at trykke som en gal på alle museknapper hehe :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dMITIj
    ang. Battlelog.
    får jeg denne besked "Your account is not allowed to login" når jeg forsøger at logge ind wtf?


    Ja, det er fordi du bor i Danmark, så du vil først kunne logge ind @ Battlelog fra det tidspunkt hvor BF3 er officielt launchet i Danmark ;)

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Kan fint logge ind på battlelog ved hjælp af X3N4T3´s guide, man skal bare huske at "lukke" proxy serveren når man er færdig med at spille, ellers er ens internet naturligvis enormt langsomt.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Kan fint logge ind på battlelog ved hjælp af X3N4T3´s guide, man skal bare huske at "lukke" proxy serveren når man er færdig med at spille, ellers er ens internet naturligvis enormt langsomt.


    Netop... kører fint her også :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Netop... kører fint her også :))


    Jep, jeg brugte den kun til at låse spillet op, efter at den har været inde i spillet første gang er det bare at fjerne den igen :)


    Har også været i gang med singleplayer, men må nok også se at komme i seng :razz: