Battlefield 3 info

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Der er kun 1 fire mode som er lock-on på køretøjer?


    Der står i beskrivelsen at der er 2. Og efter lidt mere research har jeg fundet ud af at den anden fire mode kræver at en anden spiller peger målet ud med laser, hvorefter man kan ramme det. Det fede er at at man også kan ramme fly og bygninger/personer med den metode. Det lyder mega fedt, og jeg glæder mig til at afprøve det, forhåbentlig i aften hvis min kammerat kommer på. :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen


    Der står i beskrivelsen at der er 2. Og efter lidt mere research har jeg fundet ud af at den anden fire mode kræver at en anden spiller peger målet ud med laser, hvorefter man kan ramme det. Det fede er at at man også kan ramme fly og bygninger/personer med den metode. Det lyder mega fedt, og jeg glæder mig til at afprøve det, forhåbentlig i aften hvis min kammerat kommer på. :P


    Er det ikke med SOFLAM at man gør det? Hvis det er hvad den hedder..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Er det ikke med SOFLAM at man gør det? Hvis det er hvad den hedder..


    Jo lige præcis, og tanks kan også når man har fået unlocked det tredje sæde.

  • nu har jeg fået leget lidt med javelin og laser, og man kan rigtig nok logge på helikoptere hvis de bliver peget ud, dsv. virker laseren kun på fjentlige maskiner og altså ikke bygninger og personer som jeg troede. Det synes jeg er ærgeligt, det kunne have været ret fedt.
    Men hvordan går man ud af 'soflam mode' ? Det kan min kammerat ikke finde ud af så han er nødt til at begå selvmord. Jeg har ikke selv prøvet recon class og google hjælper ikke.

  • Der er en 'ny' officiel gameplay trailer med gameplay fra de fire maps i - og info om - 'Back to Karkand' mappacket, traileren kan ses her:


    Battlefield 3: Back to Karkand Gameplay Premiere Trailer


    Må jo sige, at det ser godt ud... :T

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Den er bestilt... sofaen og TV ryger ud... :))


    Lagde lige mærke til at den allerede er blevet postet i tråden :oops:


    Men nu jeg er i gang, hvorfor starter Battlefield 3 ikke på min bærbar? X(
    Har den nyeste AMD 11.10 driver, og når jeg trykker på BF3 inde i Origin står der under mit navn, hvor der plejer at stå Online "Spiller Battlefield 3(tm) Limited Edition" og så står der bare Online igen, uden at Battlelog starter.
    Den lille launcher kommer godt nok frem hvor der står "Starter Battlefield 3(tm) Limited Edition", den kommer også når jeg prøver at joine en server ved selv at gå ind i Battlelog, hvor der også bare står "Joining Server..." hele tiden.


    /edit
    Har prøvet at gå ind og starte selve bf3.exe, men så kommer Origin bare frem.

  • Så er tiden snart inde til at starte BF3 Lan weekend. Uhh hvor jeg har glædet mig :dance: :drink:


    HELE weekenden vil jeg være at forefinde på Battlelog, dvs fra imorgen Fredag kl 13 - Søndag kl 13 :D


    Hvis nogen skulle have lyst til at adde mig på deres battle log for at joine 8mands gaming fun - er mit navn derinde :


    myriZtic


    Håber vi ses derinde soldiers!

  • Hej alle sammen... Nu var jeg jo så en af de MANGE, der havde glædet sig til BF3.. Fik spillet, og installerede det..
    Men damn jeg blev ked, min pc kan ikke trække grafikken.. Har et ATI Radeon HD 3650, burde det ikke være nok??? Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig, evt. med links til, hvordan jeg måske kan overclocke det..

  • Har vi en Tweak server?


    Har lejet en server som i meget gerne må tage i brug.
    Serveren er sat til 50% højere Tickets.


    Hvis det er kan jeg sagtens ændre den til højere Tickets.
    Hvad syntes folk egentlig om de servere med høje Tickets på?
    Serveren kan findes her:http://www.gametracker.com/server_info/173.199.70.57:25200/



    Christian.

  • Vi kører med 175% dvs. 700 tickets tror jeg det er...
    Lyder godt med en Tweak server. Bare sørg for at der er nogle regler og admins da det ellers bare bliver endnu en af de server man holder ud et enkelt map og så videre :)

  • Den er ikke desideret lavet som en tweak server.
    Men det er mere ment til at folk endelig gerne må benytte serveren og så endelig skrive til mig hvis det feks skal være lidt mere privat, hvis nogen vil arrangere noget.


    Feks er vi nogle stykker der sidder på lørdag. Og der må folk herfra Tweak da endelig gerne dukke op.
    Og hvis det er kan folk adde mig: DiGiBoXe.



    Christian.

  • Well.. Der må gerne være lidt kort spawntid hvis det er.. Og mindre tid til at glo på ham der har skudt dig hvis du forstår :9xo
    Ellers godt initiativ!