Ja så skete det...

  • Tillykke, den er ikke helt ringe. Håber da den anden ligger i din hånd inden længe. :cheers:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • meget fint meget fint! :P tillykke!


    valgte at passe til vores fantastiske rogues, og satser på Ashbringer i expansion :P :P Vi har dog kun fået 2 offhands efter 9 måneders Illidan kills.... :pokey:


    edit: btw skift din mainhand ud med rising tide i mellemtiden ??? Orcs and axes maan!

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carstoned
    meget fint meget fint! :P tillykke!


    valgte at passe til vores fantastiske rogues, og satser på Ashbringer i expansion :P :P Vi har dog kun fået 2 offhands efter 9 måneders Illidan kills.... :pokey:


    edit: btw skift din mainhand ud med rising tide i mellemtiden ??? Orcs and axes maan!


    Vi lavede 22 kills uden en eneste, og så lavede vi 4 kills med 3 drops.


    Har overvejet det med rising tide, men den har lavere end-dmg - hvilket vel egentlig er det bedste? Har ikke prøvet det i praksis, men vil tro det.

  • jamen tillykke med det happy...det er desværre main der er færrest af, men mon ikke du ender med den også... :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KasperB
    For os ikke-WoW folk "eh, what!" :ohmy:


    De snakker om at en eller anden boss de farmer har droppet et våben som der vist er rigtigt godt...
    Sgu godt jeg ikke er afhængig af det skidt mere

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Vi lavede 22 kills uden en eneste, og så lavede vi 4 kills med 3 drops.


    Har overvejet det med rising tide, men den har lavere end-dmg - hvilket vel egentlig er det bedste? Har ikke prøvet det i praksis, men vil tro det.


    Stop med at overveje det, GØR det ! :P Expertise er så meget mer værd end den smule top end dmg.. og hit rating ? er altid dejligt. Med mindre du er expertise capped, er den Axe hvertfald klart bedre

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • hehe vi kom endelig til illidan i sidste uge.....3 nye bosser taget ned på 1 aften, men manglede lige 1 dag mere til at lære illidan fighten...det satser de på i denne uge, hvor jeg self skal ligge i sprut til jelling musikfestival....så får ikke først kill på illidan med :(


    nåeja så tog sk gaming jo også kil jaeden ned i samme uge...kl 1:35 om natten på vores server...det sjove er at de havde støvsuget serveren for buff mats, og købte (bl a af mig) scrolls og food buff til skyhøje priser :) og havde også 3 paladins stående udenfor til at buffe dem op :)


    at kungen så gav en spelldam dagger (den bedste i spillet so far) til en rogue ved uheld er fanme også en skæg ting :D


    og btw mages derude..skynd jer at lvl en shaman op hvis i vil med i sunwell, der bliver ikke brugt mange af dem...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Og så skal de stakkels end-raiders bare farme og danse lidt indtil wotlk kommer :crazyeyes:


    Sådan er det jo hver gang :)


    Hastværk er lastværk (eller noget) :p

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bllets


    Sådan er det jo hver gang :)


    Hastværk er lastværk (eller noget) :p


    hehe præcis :)


    Jeg ville gerne nakke Kil'jaeden før wotlk, men det skulle vel være 2 måneder før release eller deromkring så :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    hehe præcis :)


    Jeg ville gerne nakke Kil'jaeden før wotlk, men det skulle vel være 2 måneder før release eller deromkring så :D


    Det når jeg selv intet af, da jeg lige pt. hygger mig i en leveling guild :)


    Tror jeg skal være glad hvis vi når at klare TK :)