Dansk AOC guild (55 medlemmer)

  • Redandwhite (RAW) er en dansk AOC guild.


    Crew


    Guild master:
    Heimdal (niels)
    28 år. Spillet/spiller Quake III og Quake IV på internationalt professionelt plan (bla europamester). Udd som datateknikker. Familie.


    Officerer:
    Isulf (kristian)
    23 år. Spillet wow i 3 år og lidt andre MMORPG spil, hvor han blandt andet har optrådt som GM og Officer i medium størrelse guilds. Altid kreativ og arbejdsvillig med en sans for addiction.


    Soulstar (tobias)
    21 år. En ultimativ kode-nørd som vi altid vil have med. Uddannet datamatikker, kendt som "the youngster" med klæbehjerne, fine karakterer og ingen bøger.


    Ciana (Søren)
    28 år. Spillet WC3, lå i top 10 gennem længere tid på den europæiske 2v2 rangliste. Han læser også til datateknikker. Familie.


    Steven (Steven)
    23 år. Endnu en datateknikker. Snakker tit om SWG (star wars galaxies) CU og NGE og han var jedi. Bindepunktet mellem de to vennegrupper der hovedsageligt kommer til at stå for redandwhite.


    Gervantes (mig selv)
    23 år. (ikke officer) Tidligere læst til maskinmester, men da det ikke var spændene, starter jeg på seminariet efter sommer i Skårup. Altid en guild mand.



    http://www.redandwhite.dk
    Minimums alder 18,.
    Dansk guild
    PVP server (Fury)
    Teamspeak server
    Siege battles
    og en masse sjov med en masse danskere, hvis jeg da ikke ødelægger det inden ;)


    Det er en fordel at søge ind i redandwhite som en vennegruppe. Det er noget vi ønsker fordi det gør det nemmere og sjovere for nye medlemmer at finde sig til rette i guilden. Plus erfaringerne fortæller at det skaber mere trofaste medlemmer.


    Håber at have vakt din interesse for en mulig ansøgning, hvor du skal lægge vægt på din egen person og hvorfor du/i vil og skal joine redandwhite. I ansøgningsforummet findes der et eksempel på hvordan en ansøgning kunne se ud. Kort og godt er godt.


    Forummet kan se lidt dødt ud. Indtil i går har der været brugt et free forum til det administrative.


    Stil gerne spørgsmål, jeg svarer på dem alle.


    Mvh Simon

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    kom så tweak :) kan vi så få nogle flere tweak medlemmer ind og lave ansøgninger, 4 fra tweak er ikke nok!


    Må spillet ikke lige udkomme før jeg begynder at finde guild? :D


    Kunne da heller aldrig finde på at søge en TF2 clan, inden jeg købte spillet? :$

  • jo da, men det er jo en fordel at starte op på samme server til at starte med :)


    Redandwhites servervalg går ud på at vælge første server der starter med "F" og derefter alfabetisk hvis der ikke er en der starter med "F"


    F
    G
    H
    I
    J


    osv

  • Nu tror jeg sgu snart jeg skal se nærmere på det her mega hyped spil :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Jeg er frisk, jeg har muligvis også nogle venner jeg kan lokke med (:


    Jeg fylder godt nok først 18 her til sommer men anser mig selv som ganske moden og seriøs så burde ikke skabe nogle problemer :)


    Så tror da lige jeg hopper ind på siden

  • Hmm heimdal lyder bekendt - du spiller tilfældigtvis ikke WoW gør du?



    Og ang. AoC og alfabetrækken - må jeg tillade mig at minde jer lidt venligt om at det er blandet i bogstavsrækkefølgen om det er en PvP eller PvE server? Ja hvis jeg da ikke har set grueligt galt med mine øjne altså;)


    Hilsen
    Tymora

  • Hvilken race er der tale om her?


    Starter på early access idag ;)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM