Dansk AOC guild (55 medlemmer)

  • Haha ;) - Trods det at jeg "kun" er 16, vil det da strejfe min tanke når jeg engang får fat i spillet. Starter alligevel selv på Fury, når jeg får hænderne på det den 23 :P

  • Ahh jeg kan slet ikke finde du af det her mere :D


    Har lige set lidt film fra AoC, og må sige at hele ideen med at man kan lave en by er så mega fed og det ser også fedt ud! Samt selv kampsystemet ser federe ud end i WoW.


    Men så samtidig, så synes jeg at jeg mangler så meget i WoW. Har endnu ikke en lvl 70 osv. osv.


    Men hvilken race tager i?


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Tja.. Vil sige til dig, at du lige så godt kan droppe wow.. Når du kommer 70 er der intet at lave. Det er så ensformet som overhoved muligt. Du kan gå i nye raids, uha hvor sjovt var? - Men først skal man også lige have gear til det, og det betyder kara 1000 gange, samt gruul, za osv. - Det kommer til at tage tid.. - Håber AoC kan lave lidt om på dette :)


    Angående race har jeg personligt selv ikke helt bestemt mig endnu...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Azyle
    Tja.. Vil sige til dig, at du lige så godt kan droppe wow.. Når du kommer 70 er der intet at lave. Det er så ensformet som overhoved muligt. Du kan gå i nye raids, uha hvor sjovt var? - Men først skal man også lige have gear til det, og det betyder kara 1000 gange, samt gruul, za osv. - Det kommer til at tage tid.. - Håber AoC kan lave lidt om på dette :)


    Angående race har jeg personligt selv ikke helt bestemt mig endnu...


    Jeg tror nemlig også du har ret :)


    Nogen som ved om der kommer en trial? For jeg er da self klar på en casual, hvis det ikke bliver alt for dyrt i måneden :)


    Ps.


    Det med race, alle racer kan godt være i samme guild eller?


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Alle spørgsmål kan svares når det udkommer her den 23. eller ved at gå ind på deres hjemmeside

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Alle spørgsmål kan svares når det udkommer her den 23. eller ved at gå ind på deres hjemmeside


    Hvorfor undersøge, hvis folk lige kunne det fra hoften? ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    i er velkommen til at stille spørgsmål på http://www.redandwhite.dk vi er en del der har pre-release og vi hjælper gerne.


    Jamen der tror jeg da jeg vil hoppe ind så :)


    Kunne jo være at man fik svar på det man spurgte om :crazyeyes:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Er I klar over, hvor meget jeg hader at vente ligefør release dates? Hver dag føles længere end jordens levetid! :D


    Men fra idag er der kun 3 dage igen! 3 DAGE!? :D Jeg rykker mig ikke fra min computer hele weekenden! :D

  • Ja, har overvejet det :)


    Men har også lovet nogle andre venner at spille med dem.


    Tror sgu bare jeg smider en ansøgning nu :D


    EDIT - Så har jeg smidt en ansøgning. Håber at i vil overveje det meget. Kan dog først spille på næste fredag da alt mit hardware fra Tyskland da er ankommet og jeg kan gå i gang med at samle :)

  • Jeg har selv bestilt AoC nu, af hensyn til jeg vil prøve noget andet end wow da jeg har spillet det siden release, spillede everquest 2 før wow så har jeg en del erfaring med rpg spil:)


    Men nu må vi lige se hvis jeg giver god for det og får de andre gutter med kan det være vi er en 4-5 spillere der kan finde på at lave en app til jeres guild :) ( vi er alle over 18 år )

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • okay det lyder ganske spændene :) I kan gøre det at i hver opretter et topic og skriver en ansøgning, eller at i skriver en ansøgning hver og putter i samme topic. I skal skrive en ansøgning hver især :)