Doom 4 under udvikling !

• Kilde : http://www.idsoftware.com - så den er sq god nok !

Det lyder spændene.. :D !!

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

• Så må vi bare håbe de gør det bedre end med 3'eren :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel
    Så må vi bare håbe de gør det bedre end med 3'eren :)

Ud fra hvad jeg har forstået så skulle noget af det foregå på jorden? Det ku være fedt synes jeg ..

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    2x GeForce GTX295
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af SeePee

Word

det var jo kun skygger og monstre.....sq ikke værd at spille mere end 20 min..men det er self kun min mening.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman

det var jo kun skygger og monstre.....sq ikke værd at spille mere end 20 min..men det er self kun min mening.

Tror det er det mest uhyggelige spil som jeg har gamet, syntes det var pisse fedt!!! Virkelig nogen chok som man får nogen gange, har ikke oplevet med andre spil. Men jeg vil gi dig ret i at det er mørkt. Lidt skod man ikke kan have flashlight og pistol på samme tid...

• Håber det bliver bedre end 3'eren, for det fejlede da fuldstændigt på gameplay-siden. Teknologien var fed med skygger osv. uden at kræve en sindssyg hurtig PC, men det havde en ekstremt lineær storyline, og det uendelige monster-popup som en trold af en æske var simpelthen ikke kreativt nok.

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

• Doom 3 var genialt og meget nyskabende. Ærgeligt det bare næsten intet havde til fælles med de gamle versioner.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer
    Håber det bliver bedre end 3'eren, for det fejlede da fuldstændigt på gameplay-siden. Teknologien var fed med skygger osv. uden at kræve en sindssyg hurtig PC, men det havde en ekstremt lineær storyline, og det uendelige monster-popup som en trold af en æske var simpelthen ikke kreativt nok.

Præcis, og det var synd for det blev faktisk lidt kedeligt at spille i længden..

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    2x GeForce GTX295
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af FonZi

Præcis, og det var synd for det blev faktisk lidt kedeligt at spille i længden..

Vel som man tager det, de lavede jo en efterfølge i det klassiske doom koncept, personligt var jeg da blevet skuffet hvis det ikke var forgået i en klassisk shoot'em up stil!

• Synes ikke de lavede Doom 3 i det klassiske Doom koncept langt fra :D lol Prøv at spille DOOM 2 og så gå igang med doom 3 du kan klart mærke forskellen, der er meget mere action i DOOM 2 end 3, alene af den grund at de ville have 3'eren til at være en smule mere gys og gru og det var 2'eren bare ikke.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af RAC
    Synes ikke de lavede Doom 3 i det klassiske Doom koncept langt fra :D lol Prøv at spille DOOM 2 og så gå igang med doom 3 du kan klart mærke forskellen, der er meget mere action i DOOM 2 end 3, alene af den grund at de ville have 3'eren til at være en smule mere gys og gru og det var 2'eren bare ikke.

Nu er doomII også over 10år gammelt, gameplayet med små gange og skyd på alt der rører sig minder utroligt meget om det klassiske doom gameplay. Fremfor hvis de havde valgt at følge moden og lave store åbne områder med stører frihed.

• Jeg snakker overhovedet ikke om alderen, det kan man jo kompensere for, stadigvæk føles DOOM 3 meget lidt som 2'eren, mangler mange af de gamle monstre og introduceret nye og shotgunnen wtf :D
    Hvad skal man bruge en lygte til doom 2, beats me.

Det eneste jeg synes var cool ved 3'eren som var lidt humor var den måde de introducerede motorsaven :D
    Men som gyser spil var 3'eren genial de første par timer, men de sidste timer blev det bare for waah monstrene var også alt for intelligente og havde for mange evner, spillet gik mere ud på at forskrække end den gamle doom 2 følelse.
    Husker tydeligt alle de timer i 2'erens singleplayer del og de mange timer i multiplayer. Supershotgun ftw, Doom 3's fremtidige hagl spreder fis af :T
    Men ja har man ikke spillet 3'eren har man ikke levet, er det ikke sådan man siger.

Rettet en gang, sidst af RAC ().