Hvad nu?

• Hmm, er blevet mega træt af wow (når jeg ikke raider)

Så vil da lige se om der var noget andet jeg skulle spille som nogle herinde måske kunne anbefale? :)

Har lige købt ny pc, så kan stort set køre alle nyere pc spil.
    Har også en ps3 og har kraftigt overvejet GTAIV

Men kom endelig med forslag :D

• COD4
    UT3
    Crysis
    Orange Box
    Half-Life spillene
    SWAT
    Assassin's Creed

- Men køb dog GTA IV til din PS3, tror sgu ikke det er noget du kommer til at fortryde.

EDIT: Guitar Hero III kan også anbefales, bliver dog hurtigt en smule kedeligt hvis du ikke har nogen at spille sammen med.

• Enig med maleficus udvalg der.

Og til ps3:
    Assasinscreed (er sjovere på ps3 efter min mening, knapperne giver mere mening på et gamepad)
    Burnout Paradise - Når der skal køres rigtig hurtigt og adrenalin pumpende
    Skate - Hvis du til skateboard spil så det her meget federe end tony hawk serien, og også anderledes.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Ow okay :D
    Fulgte der ikke også det der "cube" eller hvad det hed med orange box?

Portal :D og jo det følger med orange box, også et fedt spil. TF2 er self. også helt genialt.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Ow okay :D
    Fulgte der ikke også det der "cube" eller hvad det hed med orange box?

Tror du tænker på Portal, og jo, det følger også med i Orange Box. :)
    Orange Box er i det hele taget fyldt til randen med super lækre spil.

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Enig med maleficus udvalg der.

Og til ps3:
    Assasinscreed (er sjovere på ps3 efter min mening, knapperne giver mere mening på et gamepad)
    Burnout Paradise - Når der skal køres rigtig hurtigt og adrenalin pumpende
    Skate - Hvis du til skateboard spil så det her meget federe end tony hawk serien, og også anderledes.

Gamepad til pc anyone?, det var da ihvertfald sådan jeg gennemførte det, men er enig gamepad til assassin's creed er must have.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af RAC

Gamepad til pc anyone?, det var da ihvertfald sådan jeg gennemførte det, men er enig gamepad til assassin's creed er must have.

Jow jow selvfølgelig kan man bruge et gamepad, men når han nu har en ps3 vil det da være dumt at betale for et gamepad + spillet til pc. Istedet for bare at betale for spillet til ps3 :) 350kr

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Jow jow selvfølgelig kan man bruge et gamepad, men når han nu har en ps3 vil det da være dumt at betale for et gamepad + spillet til pc. Istedet for bare at betale for spillet til ps3 :) 350kr

Nåh jah rigtigt nok :) men ville bare lige nævne at konsoller ikke er den eneste platform med gamepads. hehe

Age of Conan kunne da også være værd at studere om det havde interesse for dig, da du jo er inkarneret mmorpg spiller.

Call of Duty 4 er heller ikke helt dårligt, (tidligere crysis fanboy DAMN YOU ALL!)...

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet 2 gange, sidst af RAC ().

• kan fanme ikke klare mig i noget med en gamepad, synes reaktionen er alt for sløv..måske også derfor jeg finder wii så kanon af de konsoller der er fremme.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Får en trial til AoC af en af mine venner når han får det, så må jeg se om det er fedt :)
    Men savner også et FPS spil, så kunne være jeg skulle tage et kig på CoD4 også

• Tja... Hvis du har en ps 3 og ikke har prøvet gtaIV så er det helt sikkert værd at købe...

COD4 kan man også få en del tid til at gå med, men synes at største delen af dem som spiller på random serveres online de sucks max, så man ligger altid øverst. Om det er godt eller dårligt er op til en selv.
    Omkring Singleplayer delen vil jeg sige at den er nice nok. Der kan man godt få lidt tid til at gå med. Du skal bare lige sætte den på det sværeste så er du kørende :D

Er du over i mmo vil jeg sige til dig at du burde overveje AoC, som kommer her den 23.

Crysis er mindre fedt vil jeg sige. Første gang man gennemføre det er det sjovt nok. Men når det kommer til nettet er der alt for mange som har for høj ping eller dårlig pc, så de er næsten umulige at ramme. Følger dog også Crysis Sandbox2 med i, hvilket man kan få lidt tid til at gå med.

Bioshock er et fedt spil. Godt grafisk og historien er også fed nok. - Problemet er bare at når du har gennemført det en gang, er der ikke så meget ved at gøre det igen, og der er ingen multiplayer del.

Som nogle af de andre siger, så kan du købe The Orange Box. Der er flere forskellige spil med i, så der er der også en del tidsfordriv. Vil sige at TF2 og Portal er rimlige fede spil.

Udover dette har jeg ikke så meget andet at sige.. Er selv begyndt at spille lidt CoD4 igen, indtil AoC kommer ud. Det skal jeg helt sikkert have :D!