Nyt design på edbpriser.dk

• Jeg går udfra, at mange af Jer har tjekket Edbpriser for nyligt, og set de har skiftet design m.v
    Er jeg den eneste, som finder det nye look totalt grimt, og menustruktur, brugervenlighed m.v er gået fløjten ?

Hvilken skam!

• Var også lidt forbavset over det, og bryder mig heller ikke om det pt. Kunne bedre li det gamle.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Var også lidt forbavset over det, og bryder mig heller ikke om det pt. Kunne bedre li det gamle.

Overblikket i diverse kategorier på forummet er totalt gone.
    Tror dette "koster" dem mange brugere. det samme med Deres nyhedsbreve. Efterhånden er de kun fyldt med aller magasiner.

• Jeg var derinde for at lede efter en fladskærm, det var mildt sagt irriterende, at møde en hjemmeside man ofte bruger med et design i en helt anden boldgade end det plejer at være.
    Jeg er sikker på at jeg ville synes om designet hvis jeg aldrig før havde benyttet mig af siden, meeeen jeg er sgu lidt af et vanedyr og jeg må sige at det kræver noget tilvænning.

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• Helt enig, det har ikke gavnet noget tværtimod.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Godt nok er hele strukturen ændret, men det gamle var godt nok ikke kønt eller specielt brugervenligt, hvis du spørger mig.

Grunden til flere af jeg sikkert fandt det nemt, var fordi i var vant til det. Det var mega uoverskueligt, og siden var klistret ind i det ene og det andet.

Ved første øjekast er det nye meget mere roligt at kigge på, og farverne går rigtig godt sammen.

Ps. arbejder med det til dagligt ;)

• Det virker mere professionelt end det gamle, og vil tro at man bare skal vende sig til det nye design.

Er ikke den store bruger af edbpriser, så synes da det nye er ret nemt at finde rundt i.

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

Rettet en gang, sidst af asgerbj ().

• Jeg synes da det nye design er ret meget bedre end det gamle. Mere lækkert, men det hele virker bare mere logisk synes jeg. Synes sku det er fint :9xo

Oprindeligt indlæg af asgerbj
    Det virker mere professionelt end det gamle, og vil tro at man bare skal vende sig til det nye design.

Er ikke den store bruger af edbpriser, så synes da det nye er ret nemt at finde rundt i.

enig

• Første jeg tænkte: "hvilken typo har jeg nu lavet :crazyeyes:"

Men angående siden så syntes jeg sku at den er bedre end den gamle, men rør mig ikke finder rimelig nemt rundt på den gamle såvel som den nye... :D

• HCI?

• Jeg bryder mig heller ikke om deres nye design. Synes hverken det er smart, nemt eller flot.

Ville ønske de skiftede det tilbage, eller at man selv have mulighed for at vælge skin derinde. :)

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Jeg synes da det nye design er ret meget bedre end det gamle. Mere lækkert, men det hele virker bare mere logisk synes jeg. Synes sku det er fint :9xo

Samme mening her :9xo

ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg bryder mig heller ikke om deres nye design. Synes hverken det er smart, nemt eller flot.

Ville ønske de skiftede det tilbage, eller at man selv have mulighed for at vælge skin derinde. :)

måske er det bare tilvænning men det gamle -rekvalmer havde jeg nu også foretrukket..man finde hurtigere det man søger...jeg gider sq ikke kigge i VIP afdelingen som det første på siden...jeg skal bruge priser på hardware.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.