Jeg går udfra, at mange af Jer har tjekket Edbpriser for nyligt, og set de har skiftet design m.v
Er jeg den eneste, som finder det nye look totalt grimt, og menustruktur, brugervenlighed m.v er gået fløjten ?
Hvilken skam!
Jeg går udfra, at mange af Jer har tjekket Edbpriser for nyligt, og set de har skiftet design m.v
Er jeg den eneste, som finder det nye look totalt grimt, og menustruktur, brugervenlighed m.v er gået fløjten ?
Hvilken skam!
Var også lidt forbavset over det, og bryder mig heller ikke om det pt. Kunne bedre li det gamle.
QuoteOprindeligt indlæg af JuiCe
Var også lidt forbavset over det, og bryder mig heller ikke om det pt. Kunne bedre li det gamle.
Overblikket i diverse kategorier på forummet er totalt gone.
Tror dette "koster" dem mange brugere. det samme med Deres nyhedsbreve. Efterhånden er de kun fyldt med aller magasiner.
http://www.arto.dk har også skiftet design!
Kunne også meget bedre lide det gamle design på edbpriser. Godt nok er det nye pænere at se på synes jeg men det er svære at finde rundt.
Jeg var derinde for at lede efter en fladskærm, det var mildt sagt irriterende, at møde en hjemmeside man ofte bruger med et design i en helt anden boldgade end det plejer at være.
Jeg er sikker på at jeg ville synes om designet hvis jeg aldrig før havde benyttet mig af siden, meeeen jeg er sgu lidt af et vanedyr og jeg må sige at det kræver noget tilvænning.
Helt enig, det har ikke gavnet noget tværtimod.
Godt nok er hele strukturen ændret, men det gamle var godt nok ikke kønt eller specielt brugervenligt, hvis du spørger mig.
Grunden til flere af jeg sikkert fandt det nemt, var fordi i var vant til det. Det var mega uoverskueligt, og siden var klistret ind i det ene og det andet.
Ved første øjekast er det nye meget mere roligt at kigge på, og farverne går rigtig godt sammen.
Ps. arbejder med det til dagligt
Det virker mere professionelt end det gamle, og vil tro at man bare skal vende sig til det nye design.
Er ikke den store bruger af edbpriser, så synes da det nye er ret nemt at finde rundt i.
Jeg synes da det nye design er ret meget bedre end det gamle. Mere lækkert, men det hele virker bare mere logisk synes jeg. Synes sku det er fint
QuoteOprindeligt indlæg af asgerbj
Det virker mere professionelt end det gamle, og vil tro at man bare skal vende sig til det nye design.
Er ikke den store bruger af edbpriser, så synes da det nye er ret nemt at finde rundt i.
enig
Som så meget andet så er det bare noget man skal vende sig til.
Bare vent, om et par uger forguder alle det nye design.
Første jeg tænkte: "hvilken typo har jeg nu lavet "
Men angående siden så syntes jeg sku at den er bedre end den gamle, men rør mig ikke finder rimelig nemt rundt på den gamle såvel som den nye...
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Macimuz
Godt nok er hele strukturen ændret, men det gamle var godt nok ikke kønt eller specielt brugervenligt, hvis du spørger mig.
Grunden til flere af jeg sikkert fandt det nemt, var fordi i var vant til det. Det var mega uoverskueligt, og siden var klistret ind i det ene og det andet.
Ved første øjekast er det nye meget mere roligt at kigge på, og farverne går rigtig godt sammen.
Ps. arbejder med det til dagligt
HCI?
QuoteOprindeligt indlæg af TheOriginalTB
HCI?
Øhh?
Arbejder med web og brugervenlighed
Det er da pænt nok, men man skal nok lige vende sig at det ser lidt anderledes ud end det plejer.
i det mindste er folk ikke lige som på arto, hvor de piver over det nye design, og heller vil have "det gamle" tilbage... de pev også da "det gamle" var det nye design...
Jeg bryder mig heller ikke om deres nye design. Synes hverken det er smart, nemt eller flot.
Ville ønske de skiftede det tilbage, eller at man selv have mulighed for at vælge skin derinde.
QuoteOprindeligt indlæg af Brtlsn
Jeg synes da det nye design er ret meget bedre end det gamle. Mere lækkert, men det hele virker bare mere logisk synes jeg. Synes sku det er fint
Samme mening her
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
Jeg bryder mig heller ikke om deres nye design. Synes hverken det er smart, nemt eller flot.
Ville ønske de skiftede det tilbage, eller at man selv have mulighed for at vælge skin derinde.
måske er det bare tilvænning men det gamle -rekvalmer havde jeg nu også foretrukket..man finde hurtigere det man søger...jeg gider sq ikke kigge i VIP afdelingen som det første på siden...jeg skal bruge priser på hardware.....
Jeg synes nu ikke det så galt. Har ikke søgt så meget på det nye, men synes umiddelbart ikke brugervenligheden er forsvundet, er nok bare et spgs om tilvænning Hopper hvertfald ikke over og bruger gate2prices.dk! Ved ikke om det er mig der er dum og blind, men jeg kan seriøst ikke finde strømforsyninger på deres side.