Drikke-skak!!!

  • hehe, nu er den nyeste, verdensrevolutionerende opfindelse på markedet! i Føtex! druk-skak-spillet!!!


    dadadaduhmmmm!!!! :P


    brikkerne er lavet om til shot-glas og hver gang man får slået en brik ud. bønderne er små glas, mens resten er større glas, men hvorfor begynder jeg nu at remse reglerne op for jer? i kender det jo allesammen og har kun levet, for at opleve denne nye opfindelse...


    ...og i vil naturligvis også se bevismateriale...I kan enten rode jeres bunke af reklamer igennem indtil i finder tilbudsavisen eller også følge dette link:


    "verdens revolutionerende opfindelse - druk-skak!"


    hehe, kunne det ik være temmelig grinern hvis verdensskakmesterskaberne benyttede den her slags?
    - Så kunne jeg da godt finde på at lure lidt mer skak i tv, når det blir vist... :))

  • Bah! Et klassisk spil som Skak burde ikke besudles med sådanne! BAH! Tsk tsk... :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    hehe sejt :D


    zigiro ... skriv det her i stedet i din sig "Formely known as "Comp-n00ben" i stedet for det andet ;)


    det må jeg da selv om...:D....men gør det nu alligevel...hehe ;)

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Det må prøves :P


    ja, hehe, det kræver næsten bare at spillet bliver afholdt hjemme hos en selv, da det jo nok er lidt besværligt at slæbe sådan et med ud til andre steder...medmindre det er hos naboen...

  • tror da vist lige jeg skal kigge efter det spil når jeg er på arbejde imorgen... så ska jeg fandme nok få en sjov arbejdsdag *ROFL*

  • Quote

    Originally posted by silver
    tror da vist lige jeg skal kigge efter det spil når jeg er på arbejde imorgen... så ska jeg fandme nok få en sjov arbejdsdag *ROFL*


    lol, jaaah, det kunne man jo godt, men mon ik man ville blive fyret rimelig hurtigt så snart de ville opdage det? :))

  • Quote

    Originally posted by Pejsen


    Nu ved jeg ikke hvad der stod før... men nu når den endelig skal rettes hvorfor så ikke stave rigtigt?


    Formely = Formerly :baby:


    sorry... men det han selv havde skrevet var endnu mere gramatisk forkert ;) her var der kun en stavefejl hehe

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    hehe sejt :D


    zigiro ... skriv det her i stedet i din sig "Formely known as "Comp-n00ben" i stedet for det andet ;)



    What U say MaN...... :rolleyes: - skal han nu til at formulere sig korrekt på internationalt........ :] :] :]



    EDIT : Som andre har bemærket : "formerly".... ;);)

  • Det minder lidt om et ølspil jeg engang købte til en kollega.
    Ret morsomt. Det tog kun ti min. og så var første mand ude og brække sig.
    Men i skak ?(?( Der ofrer man jo gerne nogle bønder, og det kan vel så bliver noget lort hvis man skal hive sprit i sækken hver gang en soldat dør.
    Men nok ret underholdende hvis man er til den slags 8o

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    sorry... men det han selv havde skrevet var endnu mere gramatisk forkert ;) her var der kun en stavefejl hehe


    jaja, sikke i kan hva? det er altså mig som er mesterstaveren her...at i bare ved det, og staveFEJLEN blir rettet med det vuns!


    hmm....vuns....hvad er det? staves det våns?