Age of Conan

  • Hey


    Er lidt nysgerrig om jeres mening om dette meget ventede spil
    http://www.ageofconan.com/


    Hvad synes i er fedt ved det ?


    Hvad synes i er dårligt ved det ?



    Hvor mange der gamer WoW har tænkt sig at skifte ? ( jeg har ;) )

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

    Rettet en gang, sidst af PolluX^ ().

  • Zjapper: hvorfor skulle det floppe?


    det eneste jeg HÅBER at det IKKE bliver, er 'det nye' wow. Håber at aoc bliver mere seriøst. Og at spillerne holder sig mere til at spillet har en story-line, og ikke bare er battlefield, forklædt som RPG.


    sådan som spillet er lavet tror jeg at det kunne blive rigtig fedt. men det er jo meget op til spillerne, som vi ved fra wow!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen
    ja det kommer ca. til at koste det samme som wow. og jeg skal helt sikkert prøve det. Det er et af de spil jeg har ventet længe på.


    jeg er rimelig sikker på at AOC bliver gratis at spille?

  • Det kommer til at koste noget, hvad er ikke fastlagt endnu.


    Jeg kan kun anbefale det, jeg er selv beta tester for AoC. Og det har VIRKELIG mulighed for at give WoW konkurrence, nemlig fordi det IKKE er et nyt WoW. Der er lagt op til et modent puplikum og seriøs mulighed for PvP hvis det er det man lyster.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Regner også stærkt med at skulle prøve det, hele ideen med at starte slåskampe på barer og smadrer andre guilds byer lyder bare alt for fedt :)

    - Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

  • WoW > Alt :D


    Age of Conan nej tak, har hørt om det, og lyder sgu som et flop ærligt talt, men skal prøve Darkfall når det kommer, men WoW dropper jeg ikke bare :)

  • Jeg skal helt klart prøve det!


    Hvem ville ikke prøve et spil, hvis options menu ser sådan her ud:


    Fatalities: On
    Dismemberment: On
    Blood Spray: 100%
    Blood Spatter On Screen: 100%
    Red Blood: On
    Nipples: On


    Hvad mere kan man forlange!?


    http://www.youtube.com/watch?v=KkV0fnjaoSI


    Det lagt sammen med det at der sandsynligvis ikke kommer til at være så mange børn derinde, og at de har et eftersigende noget nyskabende kampsystem, guild cities og city raids er alle store plusser, der kunne få mig til at skifte fra wow til aoc.

  • Lol... wow er så ensformet som overhoved muligt.. Det eneste man kan er raid og pvp... wauw.. sjovt...


    Age of Conan skiller sig så meget ud, og er helt sikkert noget som skal prøves :)
    Fighting system er meget anderledes lavet, langt federe som kræver man er mere med i hvad der sker, samt det kræver lidt flere skills end I wow, hvor man bare skal trykke 1, 1, 1, 1, 1 hele tiden. (Jo har selv 2 70'ere. Rogue og Mage)
    (http://youtube.com/watch?v=dAzH5gmlJF4)


    Epic pvp battles, bygge - Alt i alt tror jeg det kommer til at skille sig så meget ud, og jeg tror at det kommer til at være meget mere seriøst end wow er. Det eneste som jeg tænker på, er dets performance... Om de langsommere computere kan følge med.


    Og ja, AoC er et MMORPG spil, så det ligger på deres servere. Så ja, det kommer til at koste penge, og som regl med mmorpg spil ligger det på omkring de 100 kr.


    Alt I alt syns jeg helt sikkert det er et spil som bliver værd at prøve. Kan slet ikke vente til det kommer ud :D:D:D:D


    Mvh.
    Martin

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    Har lige fået beta PVP weekend key, installerer nu. Tror ikke det er specielt meget anderledes end WoW, men det er sikkert meget spændende.


    Nu har jeg hverken spillet meget wow eller meget AoC.. men tror ikke du kan sammenligne de to spil.. Det er meget anderledes.. det har et helt andet 'feel' end wow, langt bedre grafik osv. Tror, som folk også har sagt før, at AoC kommer til at være for det mere modne publikum - hvor man skal tænke.. Man laver ikke bare en char, og trykker vildt på alle spell's og håber på der sker noget godt.. Der er combo'er hvor en skill / et spell gør mere skade, hvis man f.eks. slår efter deres højre side bagefter.. Lidt svært at forklare, men det er fedt IMO!


    Kan kun opfordre folk til at prøve det når det udkommer, eller prøve på at få fat på en betakey :)

  • Wow er sygt kedeligt når alting går op i drop rates og honor :(

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Tror det bliver LANGT bedre end wow.. også meget svære... og det er = med ikke så mange børn.. ikke alt det barnlig sprog bliver super :)


    forresten,, hvis nogen af jer beta spiller har nogen guldkorn.. så kom da lige med dem..


    pt det sværeste er nok at finde ud af hvem man skal være :)

  • Bare lav en character for hver class der er og så spil lidt med dem og så tag man den man bedst kan lide.
    Så når man har spillet den op, så kigger man på nettet efter den mest overpowered class, græder og laver en ny character.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Det er så lige det jeg ikke gider :P ikke min still at lave så mange.. også få dem lidt op af gangen :P kan bare ikke finde ud af om jeg skal være en mand med en rustning og et stort sværd, eller om jeg skal være lidt ala healing tøs :P