Uge #15 & #16: Bevægelse

• Denne uge bliver den første gang, hvis man ser bort fra i forbindelse med ferier og helligdage, hvor vi strækker os over en uge. Der er stemning for, at vi strækker os over 2 uger fremover, så lad os prøve det og se hvordan det går.

Den sædvanlige smøre:

Tænk over hvad i gerne vil opnå inden i går ud og fotograferer !!

REGLERNE HUSK DEM NU

• Max 800x600px
    • EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs Theis' blog)
    • Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
    • Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
    • Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
    • Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 15 & 16: Bevægelse

Oprindeligt indlæg af Angelus
    Her er mit første forsøg...

Jeg erpå FotoKursus i Århus de næste 14dage, så var lige nede ved havnen, så der kom da lige dette her ud af :)

http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/vand-1.jpg

Så har du jo masser af tid til at få taget et bedre billede ;)

Det er ikke helt din standard det der. Jeg har set meget bedre billeder fra dig.

Prøv at fange et uden lens flare (ved ikke om det er det rigtige ord for det).

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

Rettet 2 gange, sidst af Aagaard1000 ().

• det har jeg ja.. men valgte dog det der, pga Ghost Flare

Men som sagt... jeg regner med at tag nogle beder eller finde et andet inden de 14 dage :)

Ville bare lige være først for en gangs skyld hehe

EDIT:

Har lagt et andet op :) det er med mindre Flare

• Måske kommer jeg med et ekstremt meget newbie billede af mig som kører motocross det må jo siges at være bevægelse :D
    Regner nemlig med at skulle ud og kører på lørdag for første gang i år

Oprindeligt indlæg af Carlsen
    God appetit. Men hvori ligger bevægelsen? :))

Den ryster lidt på hovedet, men den er vist lidt tynd :/

• Billede er taget i går med min mobil telefon da jeg var ved at skifte forbinding. Bevægelse ja det var en temmelig dum bevægelse jeg fik lavet i mandags :boxed:

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Billede er taget i går med min mobil telefon da jeg var ved at skifte forbinding. Bevægelse ja det var en temmelig dum bevægelse jeg fik lavet i mandags :boxed:

Et ord: AV!

Hva har du lavet? :boxed:

Og billedet er vel okay, men vel mere budskabet du ville have frem ;)

• Hehe ja der er ikke tænkt så meget over det kunstneriske i det her billede.

Hvad jeg har lavet ja et eller andet fjols havde lavet et afløb lige uden for en dør som jeg trådte på kanten af. Selve foden blev på kanten men benet smuttede ned i det nok ca. 30cm dybe hul :(

Kostede lige en halv nats vente tid med røntgen og det hele på sygehuset :(

Ledbånd er revet over og en del blodkar sprængt, men utrolig nok intet brækket. Hævningen har lagt sig rigtig meget på billedet. I mandags/tirsdag havde jeg ca en tenneisbold på siden af foden :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Kæft man, sikke en oplevelse! Har selv haft revet et ledbånd over i knæet :s Det bare ikke det sjoveste!

Der kommer nok til at gå noget tid før du er klar igen, desværre..

• Uhh, en kender? :D..

Kan du også gætte, hvilken kirke det er? :P

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil

Uhh, en kender? :D..

Kan du også gætte, hvilken kirke det er? :P

Det er Pantheon, den ældste kirke i rom ;)

• Humm, jeg kan sQ ikke rigtig hitte på noget, selvom der jo er mange mugligheder til dette emne. :rolleyes:

Det der kører rundt i hovedet på mig er mine vand billeder som jeg laver mange af, men det er jo ikke sikkert at i giver se flere af dem fra mig, og som jeg også godt kan forstå. :)