S: ibm t60 i dele

  • hey jeg købte for noget tid siden en ibm t60 i et dødsbo men der var kode på bund kortet som jeg så skulle prøve at fjerne men så ødelage jeg desværre biosen i stedet :( men nu vil jeg gerne sælge den i dele det hele er der minus bund kort skriv hvad i mangler så finde vi en pris


    der er bla. en duo core 1.8 ghz
    og 1 gb ddr2 ram
    osv.

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • har du prøvet at kontakte IBM om de evt kan hjælpe dig til at købe et nyt bundkort?


    Thomas

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • der sidder desværre ikke noget serie nr. på den det spurgte de også efter da jeg ringede til ibm men det er pillet af a en eller anden sjov grund men jeg fik af vide at at jeg kunne sende dem hele bærbaren så ville de finde ud af det og skifte mobo for ca 5000,- og den slags penge har jeg ikke tvært i mod mangler jeg penge som skidt lige pt det er også der for jeg sælger den i dele da jeg kan få lidt mere for den på den måde

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • ^^

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zizo
    der sidder desværre ikke noget serie nr. på den det spurgte de også efter da jeg ringede til ibm men det er pillet af a en eller anden sjov grund men jeg fik af vide at at jeg kunne sende dem hele bærbaren så ville de finde ud af det og skifte mobo for ca 5000,- og den slags penge har jeg ikke tvært i mod mangler jeg penge som skidt lige pt det er også der for jeg sælger den i dele da jeg kan få lidt mere for den på den måde




    En IBM T60 fra "et dødsbo" uden serienummer og med låst BIOS.. I smell something fishy..


    Kan du tage billede af bunden på den og poste det her?


  • den kommer ikke særlig langt faktisk kommer der ikke noget der er bare død skærm eller sort skærm

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af solfrej
    Hej


    Hvordan er standen ellers? Ridser olign. Hvad forstiller du dig du vil have for hele maskinen som den er?


    den er i rigtig pæn stand der er kun få "lommeridser" eller hvad man nu skal sige og så er der et lille brud på plasten i højre hjørne underbunden i modsatte ende af der hvor skærmen sidder fast hvorfor ved jeg ikke for det er alt for lille et brud til at det kunne ha været kommet i forbindelse med et tab eller lign.


    men kom med et fair bud

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • okay, hvordan ved du så at bundkortet er låst?


    en bedre beskrivelse af problemstillingen og hvad du har forsøgt og set, ville være en god start.



    Sort skærm er mange ting.. defekte ram, defekt grafikkort, defekt skærm, defekt batteri/ac adaptor


    Hvis dit bundkort er fysisk låst, vil du se en indikation i vestre hjørne at du skal taste password. (du kommer aldrig til bios opsætningen)


  • her er dit billed så du kan se at der ikke er noget i bunden af den og at der btw heller ikke er noget windows mærkehvilket evt også kunne antyde at bunden måske kommer fra en anden maskine jeg siger/skriver kun hvad jeg ved





    og til i andre der følger ikke længre hdd med da jeg bruger den i mit eget system men hdd holderen følger self. med

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

    Rettet en gang, sidst af zizo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    Øhh måske fordi det _kan_ være hælervarer.. Hvis ikke du synes det er lidt sært at købe en high-end business bærbar fra et "dødsbo" med BIOS lås og uden serienummer så er du måske lidt for blåøjet..


    og at antyde at manden har i sinde at sælge hælervarer på et åben forum, imod alle regler, er jo fantastisk smart af dig.


    hvis du er bange for at brænde fingrende, kan du jo lade være med at vise din interesse.
    Og derved undgå at ødelægge mandens salgstråd med dit pjat.