Indlæg af Bjorno

    Den pris kan jeg godt leve med. Hmm jeg er en sjælden gang i sengeløse, men hvornår jeg skal derud næste gang ved jeg ikke lige.


    Det kan vi jo lige prøve at finde ud af.

    Da jeg er overgået til Mac mini som mediecenter, sælger jeg nu min HDX-1000.


    HBO: 600 evt. kan en 750 GB disk installeres mod merpris.


    Salgsgas


    HDX-1000 er en medieafspiller i et eksklusivt design med en børstet aluminiums-finish og den sidste nye Sigma-chip, der gør det muligt at afspille lyd, billeder og video i høj opløsning via dit tv eller lydsystem. HDMI v1.3a standarden gør det muligt at afspille de nyeste lyd- og videoformater i høj opløsning fra din computer eneten gennem netværk, ekstern USB-hukommelse og USB-harddisk, NAS eller direkte fra en intern harddisk. HDX-1000 kommer med en BitTorrent-klient og hurtig-links til YouTube og Google-Video, og med en hukommelseskort læser kan du aflæse billederne direkte på dit hukommelseskort og vise dem på tv-skærmen. HDX-1000 er uden blæser for udførslen i metal giver optimal varmeafledningsevne.


    TEST
    http://learnhd.blogspot.com/20…w-1-whats-in-box-and.html


    GENERELT
    Enhedstype: Digital AV-spiller
    Vigtigste egenskaber Afspilningen af digitale medier, fx film, billeder og musik. Torrent-funktion.
    Bredde: 20 cm
    Dybde: 20 cm
    Højde: 5 cm
    Vægt: 1,5 kg
    Fjernbetjeninger: Fjernbetjening
    PC-grænseflade: USB, Ethernet 10/100
    Egenskaber: USB-slave og host funktion


    CHIP
    Chip: Sigma Designs SMP8635 Rev. C


    DISPLAY
    Billedskærmsmodel: Ingen


    HUKOMMELSE / OPLAGRING
    Harddiskens kapacitet: Harddisk købes separat (S-ATA 2,5/3,5)
    Filsystem som støttes: EXT2, EXT3
    DDR DRAM: 64-bit 512Mb
    Extern NOR Flash: 16-bit 256Mbit


    STILL BILLEDER
    Still billedformat som støttes: JPEG, BMP, PNG, GIF


    DIGITAL LYD
    Lydformat som støttes: AAC, M4A, MP1, MP2, MP3, MPA, WAV, WMA
    Lydcodecs som støttes: WMA, WMA Pro, AAC, MP1, MP2, MP3, LPCM 5.1/7.1, FLAC, DTS, AC3
    Passthrough: DTS-HD MA, DTS-HD HR, Dolby True HD, Dolby Digital Plus


    VIDEO
    Afspilningsformat for video: MPEG1/2/4 Elementary (M1V, M2V, M4V), MPEG1/2 PS (M2P, MPG), VOB, AVI, ASF, WMV, MPEG2 Transport Stream (TS, TP, TRP, M2T, M2TS, MTS), Matroska (MKV), MP4, RMP4, MOV (H.264), ISO, IFO, IMG
    Afspilningscodecs for video: XVID, MPEG-1, MPEG-2 (MP@HL), MPEG-4.2 (ASP@L5, 720p, 1-point GMC), WMV9 (MP@HL), H.264 (BP@L3, MP@L4.0, HP@L4.0, HP@L4.1), VC-1 (MP@HL, AP@L3)
    Undertekster: SRT, SMI, SUB, SSA


    TILSLUTNINGER
    Tilslutninger for billeder: HDMI v1.3a (1080p), Komponent (1080p), Komposit
    Tilslutninger for lyd: Analog RCA, Digital Optisk, Digital Coaxial S/PDIF
    Diverse tilslutninger: USB x 2, USB-slave x 1, Ethernet 10/100, Hukommelseskortlæser (PRO DUO, SDHC, MMC)

    Ovenstående haves og byttes, da jeg ikke har behov for de yderligere funktioner/porte i 60 GB modellen. Jeg er derfor frisk på at bytte lige over.


    Maskinen er fra primo 2007 og købt i Japan.


    Da det er en original 60gb launch PS3 har den PS2 playback (i form af PS2 chippen Emotion Engine), men nok kun til Japanske udgivelser.


    Der er regionskode på DVD-afspilningen, dvs. den afspiller regions-2 film.


    Der er ikke regionskode på PS3 spil, så disse afspilles uanset, hvor de er fra.


    Mht. blu-ray deler Japan region med USA, dvs. at den kan afspille alle Japanske og Amerikanske blu-ray skiver, samt regionsfri skiver. Jeg har prøvet flere fra Blockbuster, som er afspillet uden problemer.


    60gb HDD'en kan let udskiftes med en dansk købt HDD.


    Da det er en 60gb launch PS3 har den 4 USB porte og kortlæser (til CF-kort, SD-kort, osv.)


    Med maskinen kommer:


    1 stk. strøm kabel (Japansk han-stik. Der følger JP->DK stik-adapter med så det kan bruges). Ethvert standard PC-strøm kabel vil dog også kunne bruges.


    1 stk. Sixaxis PS3 controller


    1 stk. mini-usb kabel (til opladning af controller)


    Evt. spil efter nærmere aftale.


    Kører ligeledes på hol og hwt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af blackseries
    Til de af jer der spørg om STEPPING må jeg melde pas.... det ved jeg ikke noget om.... hvordan kan jeg se det...????


    Hvis jeg kan se det på nogen måde..... skal jeg nok besvare det


    Prøv med CPU-Z :-)

    Har interesse i følgende, i listede rækkefølge:



    TA-10.1


    PA-10


    UD-10


    TA-10.2P


    UD-10 Lite



    Så håber jeg der er nogen som ligger inde med noget :-)


    Edit: Den fik jeg da lige lagt forkert. Admins er velkommen til at flytte tråden.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Gucal
    400,- afhentet på frb. når du har tid. evt. nu hvis det er ..


    Jeg har et bud på 500 på hol.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper Lynge
    hvad vil du have for den skærm?


    Jeg tænker at 500 kr er fair for begge parter.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Stargate
    Du har ikke kassen mere, da jeg evt. kunne tænke mig den som film skærm når jeg arbejder på pc´en på kontoret.


    Jeg afhenter efter næste weekend hvis det bliver salg, da jeg skal på ferie, og skal havde den hjem i toget



    Det kan du tro. Al original emballage har jeg endnu.