Jeg er lvl 38 tauren druid med LW. Jeg har 40g. Hvad er den hurtigste måde at skaffe penge til mount på?

Skaffe penge til lvl 40 mount? Hvordan?
-
-
mining vil jeg tro. mithrill sælger ok på AH, så tag et par ture til badlands og hent mithril og jern hvis du kan.
ellers er jeg sgu lidt blank -
Grind beast-mobs og sælg læderet. Eller find nogle humanoid mobs med høj gold drop og grind dem
-
offgamers.com
Så er det bare at give gas!
-
Nu vil jeg så bare lige tilføje, at en druid, i lvl 40, får travelform.. Mener det er 40% hurtigere...
Så det med mount LIGE når man dinger 40, det er ikke så vigtigt for en druid..
Bare en lille reminderEDIT: Lvl 30
-
du kan jo altid give dig til at tigge cash ved AH. "gimme 10s. plzzzz"
ellers er der gode penge at tjene på recipes. jeg har selv tjent rigtig mange penge på mechanical dragonling og deadly scope recipes. -
Hm.. Jeg fik vist 90g af en ven, så jeg kan ikke lige komme med nogle råd
Men ellers gå i instances og sådan og skaf penge derfra.
-
Druids får travelform i lvl 30 og det er 40% inc movement speed
find ud af hvad der sælger godt på din servers AH som du kan grinde og så igang -
den nemmeste metode er at være miner, og mine kobber....hele durotar er fyldt med veins, og en stack sælger på min server for 2-3 g....
-
Problem løst...
Jeg havde [Burning War Axe] som havde 90-110 dmg (chance on hit) og 27 dps, den var lvl 28. Jeg fik den solgt efter at have ledt efter en købe i 3 måneder. Så jeg fik den solgt til en main som troede at hans alt (druid) kunne bruge den :P. Fik jeg sagt at druids ikke can bruge axes? Jeg tjente 40g på at sælge den, men nu siger han at han kan sælge den til 90g. lol. Jeg spammede /1 general i 3 måneder med jævne mellemrum med. /1 WTS [Burning War Axe].
L O L
-
Gør som mig og mine venner der "rerollede". kør lidt SFK og få det der blå sword. BAAAAM 550g, mount til alle, kk?:D
-
Mange muliger står åben.
Miners;
Durotar - Thunder Ridge efter Copper Veins.
Badlands - Mithril / Iron Veins finder du overalt.Skinners;
Badlands - Masser af beasts lige ude foran Kargath (Horde byen) som man kan skinne. (Thick Leather og Heavy Leather)Farming;
RFD - Masser af trash mobs, inden du går ind i instancens. Dropper silver og Silk Cloth.
SM - Masser af trash mobs, inde du går ind i instancens. Dropper silver og Silk/Wool Cloth.
(Du kan også altid farme Graveyard, hvis du kan. Også nogle få Grave Moss og Kingsblood)Du kan også finde recipes som vendors sælger. Folk er dovne, og gider ikke selv og løbe efter dem. Og nogle af dem, spawner kun en gang imellem.
Eller gør som Acetal gjorde