Explorer lukker (flashplayer)

• Hej alle, vil lige høre om jeg er den eneste der har dette problem.

Jeg har lige geninstaleret min vista home premium, og 4 ud af 5 gange jeg browser tibage herinde crasher min explorer.

Jeg har genistaleret flashplayer 4 gange, da det er den der fejler, sikkert p.g.a. en af reklamerne, men uden held.

Det underlige er at det kun sker på denne side, alle andre jeg bruger virker fint, men det er møgirriaterende at skulle åbne igen og finde tilbage hvor man var.

Jeg mener ikke det var et problem før jeg geninstalerede, men bliver lidt i tvivl om hvor når det startede.

Er der andre der har samme fejl, eller råd til at afhjælpe det.

PS. Det samme skete da jeg postede denne

[Blocked Image: http://www.lavpriscenter.dk/flash.jpg]

• Skal vi så ikke gi Bill Gates skylden, jeg bruger også IE7
    Han kan ikke li den her side, men kun den.

Måske der bliver postet for mange triks til at man kan leve med hans vista, som han tvinger ned over hovedet på os.

Ellers må der være en webmaster der lige kan se om en af reklamerne skaber problemet.

Hvis i skal have hjælp til at analysere problemet, så sker det når man enten poster, eller trykker del for at komme en side tilbage.
    Men jeg tror det ville være ret smart at få kigget efter hvad der galt, da det som sagt kun er på denne side, og det ikke er særlig god reklame for en side hvor man skulle kunne finde svar på næsten alt.

Jeg er i tvivl om rette vedkommende læser det herinde, ville have posted i boardrelated treads men den var der ikke.

Hvis i har mistanke til en side der skulle gøre det samme tester jeg gerne for jer, bare sig til.

• Den kan jeg ikke følge dig i, det sker enten når man har skrevet sin tekst og trykker post, eller bruger del til at komme tilbage efter at have læst en.

Men et tip til andre der har samme problem, åben sider herindefra i sin egen browser så der ikke er flere fanere den lukker.
    Så skal man bare finde tilbage, men de andre lukker ikke.

• Grrrrrr, så gjorde den det igen.
    Skal lige tilføjes at det samme sker på jobbet hvor jeg har browset lidt rundt herinde i dag, og der er det en pc med xp, så det er ikke et os relateret problem, men stadig kun med denne side.

Er der ikke noget i kan gøre?
    Jeg har ikke været her så længe, men fornemmer det er et gammelt kendt problem for dem der har været her længere.

Oprindeligt indlæg af MrFlash
    Skal vi så ikke gi Bill Gates skylden, jeg bruger også IE7
    Han kan ikke li den her side, men kun den.

:)
    måske skulle du give Adobe skylden, dette problem har været kendt i rigtig rigtig lang tid, men Adobe vil ikke lave en update til flash, en mulighed er at gå over til firefox, det er jeg selv efter der var rigtig mange problemer med flash her for omkring et halvt år siden.

Oprindeligt indlæg af Cyclups

:)
    måske skulle du give Adobe skylden, dette problem har været kendt i rigtig rigtig lang tid, men Adobe vil ikke lave en update til flash, en mulighed er at gå over til firefox, det er jeg selv efter der var rigtig mange problemer med flash her for omkring et halvt år siden.

Der var ikke noget jeg hellere ville, hvis jeg konstaterede fejlen på andre sider. (ikke tilfæledet) :(

Jeg kan godt forstå at i er nødt til til at leve op til de kontrakter i har lavet med sponsorerne, så man ikke bare kan fjerne en for en for at finde synderen, men bare vente til kontrakten udløber. så vi vi venter. Vi kan vel vende os til at sådan er det bare.

• Fejlen er også på andre sider end tweak, den er bare især meget hyppi på tweak. Jeg har den f.eks på apple.com/trailers også, der sider jeg også en del nemlig, og det er pisse irriterende de ikke bare kan lave det skrammel flash.. Men ja Firefox klare problemmet, det gør den i hvertfald på min bærbar og stationær.

- MSI GT70 2PC DOMINATOR
    - Intel PM87
    - Intel Core I7-4810QM 2,8Ghz
    - 1x8196 Kingston PC12800 Ram DDR3 800Mhz / 11-11-11-28
    - nVidia GTX870 (941-2500)@(1010-3100)
    - 256GB Samsung EVO840 (C+E) / 1000GB HGST 7200 rpm (D) / 3TB Seagate (Extern)
    - 17,3" Widescreen 1920x1080/60Hz / 180Watt PSU / Logitech G3

• Jeg tillader mig lige at citere Pinky fra den tråd Simon Jensen har linket til.

Det er som allerede nævnt et flash problem lokalt på ens egen PC. Det har noget med hot fixes fra MS og så en "fejl" i flash at gøre.

Hvis man googler det kommer der masser af hits på det, og der har også været flere tråde her på Tweak.dk om det tidligere.

Jeg får samme fejl på comon.dk, cw.dk og en række andre sider.

Og selvom nogen måske kun oplever fejlen på tweak.dk, så findes den også på flere andre sites, og det er ikke en fejl på tweak.

Oprindeligt indlæg af MrFlash
    Har i lavet nogle ændringer?
    Jeg har ikke set en fejl i snart et døgn

MrFlash, fejlen kan os komme hvis du har formange sites åben i tabs og mange andre steder som de skriver, har oplevet den nogle gange og sådan er det nu, det er så en lille fejl jeg vil sige at jeg kan leve med :)

• brug firefox istedet :D

jeg havde også probæemer med at min ie crashede ned herinde på tweak og mange andre sites... Det har firefox aldrig gjrt :hb:

Primær: TR4 1900X @ 4 Ghz - Asus Zenith Extreme - MSI Vega 56 - 32 GB G.Skill @ 3200 MHz
    512 GB 970 Pro SSD - EVGA 1300W G2 - Noctua NH-U12S - 10 GBe NIC - Silverstone RV02-E

Gaming: I5 6600K @ 4.5 Ghz - EVGA GTX 1080 FTW - Asus Z170S - 16 Gb @ 2400 MHz
    250 Gb SSD + 2 TB HDD- 750 W Corsair Rmx - Corsair H110i GT - Be quiet Dark Base 900 Pro

Misc: Asus PG348Q Ultrawide - Pfsene Router - 40 TB Freenas - Lenovo T410S