Kender i nogle Fængsels film så vil jeg gerne vide det for det er min yndlings form for film.
Det skal være i stil med Fortress, Lockdown og The Shawshank Redemption.
Fængsels film.
-
-
The green mile
Total ynglings film... -
The Great Escape
Escape from Alcatraz
The Last Castle
fortress 2
Wedlock -
Midnight Express
Stalag 17
Cool Hand Luke
PapillonAf serier er der The Prisoner og Prison Break. (Sæson 1 og 3 - Sæson 2 er ret dårlig)
-
Oprindeligt indlæg af Brition
Midnight Express
Stalag 17
Cool Hand Luke
PapillonAf serier er der The Prisoner og Prison Break. (Sæson 1 og 3 - Sæson 2 er ret dårlig)
Midnight Express - thats awsome - NEVER smuggle shit in the middle east
-
blood in blood out
-
The hurricane
"The story of Rubin "Hurricane" Carter, a boxer wrongly imprisoned for murder, and the people who aided in his fight to prove his innocence"
-
Prison break serien
-
I må da ikke glemme:
The Shawshank RedemptionEn af de bedste film nogensinde!!!
-
Hmm, alle de fængselsfilm jeg kender, er vidst blevet nævnt...
Men så er der jo dem der handler om børnefængsler/opdragelseshjem, der i mine øjne er lidt i samme genrer - Heraf kan nævnes 'Ondskab' og 'Sleepers' - begge 2 er gode film i mine øjne.
Og nå ja - Så er der jo The Longest Yard som kommer på TV3 i aften kl. 21, den er nok i en anden genre men den foregår da i et fængsel.
-
Oprindeligt indlæg af JuiCe
Prison break serienJaaaaa
-
Hvis det skal være, så er den engelske version (som for øvrigt blev lavet først) bedre, synes jeg. Den er med Vinnie Jones, og handler så om alm. fodbold i stedet for amerikansk. Ellers er de stort set ens, bortset fra at den amerikanske nok er mere humor end den engelske. Jeg synes den er bedst. Altså den engelske
-
Godt nok ikke en film, men første sæson af Prison Break, samt tredje er også geniale
-
Oprindeligt indlæg af secz
Hvis det skal være, så er den engelske version (som for øvrigt blev lavet først) bedre, synes jeg. Den er med Vinnie Jones, og handler så om alm. fodbold i stedet for amerikansk. Ellers er de stort set ens, bortset fra at den amerikanske nok er mere humor end den engelske. Jeg synes den er bedst. Altså den engelskefaktisk er den lavet i en endnu ældre version med Burt Reynols (stavehat) mener den hedder "det skøre hold" på dansk - og den er med amerikansk fodbold, men jeg vil give dig ret i at Mean machine med vinnie Jones er bedre
-
Der er også den film med Adam Sandler, hvor han bliver smidt i fængsel og skal stå for fængslets football-team, kan ikke lige huske hvad den hedder nu, men den er også mega fed
-
Oprindeligt indlæg af Prectar
Der er også den film med Adam Sandler, hvor han bliver smidt i fængsel og skal stå for fængslets football-team, kan ikke lige huske hvad den hedder nu, men den er også mega fedHehe, det er netop The Longest Yard.
-
Hov der er også "Skrappe luke" med Paul Newman, den er klasse. og hvis krigsfangefilm også tæller er der også "Den store flugt"
-
Oprindeligt indlæg af Prectar
Godt nok ikke en film, men første sæson af Prison Break, samt tredje er også genialeDem har jeg lisom nævnt
-
Oprindeligt indlæg af JuiCe
Dem har jeg lisom nævnt
skimmede tråden og missede lige din post, sry
-
kan varmt andbefale den grønne mil