Fængsels film.

• Kender i nogle Fængsels film så vil jeg gerne vide det for det er min yndlings form for film.
    Det skal være i stil med Fortress, Lockdown og The Shawshank Redemption.

Intel Core 2 Extreme QX9775, XFX nForce 790i Ultra, 2# XFX 9800 GX2
    WD Raptor for OS and WS Raptor X Gaming Edition for Games.

Logitech G9, G15 AND G51.
    Willcom D4

Rettet en gang, sidst af heromilkshake ().

Oprindeligt indlæg af Brition
    Midnight Express
    Stalag 17
    Cool Hand Luke
    Papillon

Af serier er der The Prisoner og Prison Break. (Sæson 1 og 3 - Sæson 2 er ret dårlig)

Midnight Express - thats awsome - NEVER smuggle shit in the middle east

• Hmm, alle de fængselsfilm jeg kender, er vidst blevet nævnt...

Men så er der jo dem der handler om børnefængsler/opdragelseshjem, der i mine øjne er lidt i samme genrer - Heraf kan nævnes 'Ondskab' og 'Sleepers' - begge 2 er gode film i mine øjne.

Og nå ja - Så er der jo The Longest Yard som kommer på TV3 i aften kl. 21, den er nok i en anden genre men den foregår da i et fængsel. :))

• Hvis det skal være, så er den engelske version (som for øvrigt blev lavet først) bedre, synes jeg. Den er med Vinnie Jones, og handler så om alm. fodbold i stedet for amerikansk. Ellers er de stort set ens, bortset fra at den amerikanske nok er mere humor end den engelske. Jeg synes den er bedst. Altså den engelske :)

• Godt nok ikke en film, men første sæson af Prison Break, samt tredje er også geniale :clap:

Oprindeligt indlæg af secz
    Hvis det skal være, så er den engelske version (som for øvrigt blev lavet først) bedre, synes jeg. Den er med Vinnie Jones, og handler så om alm. fodbold i stedet for amerikansk. Ellers er de stort set ens, bortset fra at den amerikanske nok er mere humor end den engelske. Jeg synes den er bedst. Altså den engelske :)

faktisk er den lavet i en endnu ældre version med Burt Reynols (stavehat) mener den hedder "det skøre hold" på dansk - og den er med amerikansk fodbold, men jeg vil give dig ret i at Mean machine med vinnie Jones er bedre :)

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

Rettet en gang, sidst af Fruitloop ().

• Der er også den film med Adam Sandler, hvor han bliver smidt i fængsel og skal stå for fængslets football-team, kan ikke lige huske hvad den hedder nu, men den er også mega fed :D

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Der er også den film med Adam Sandler, hvor han bliver smidt i fængsel og skal stå for fængslets football-team, kan ikke lige huske hvad den hedder nu, men den er også mega fed :D

Hehe, det er netop The Longest Yard.

• Hov der er også "Skrappe luke" med Paul Newman, den er klasse. og hvis krigsfangefilm også tæller er der også "Den store flugt"

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Godt nok ikke en film, men første sæson af Prison Break, samt tredje er også geniale :clap:

Dem har jeg lisom nævnt :crazyeyes:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Dem har jeg lisom nævnt :crazyeyes:

skimmede tråden og missede lige din post, sry :P