handling på computer

• jeg har en computer og en roommate, nogle gange er han på min computer og jeg vil gerne være sikekr på han IKKE roder i mine ting, ligesom min internet oversigt enten selv er forsvundet eller slettet, hvilket er pisse irriterende!

Er der ikke en oversigt et sted på computeren over handlinger?

• fordi han i bund og grund godt må bruge min computer, men det er bare gået over stregen også fordi han har været inde og lave en char på min wow acc, nu må jeg bare se at få det ændret også, men det svært for han vil aldrig ku forstå det! Hvorfor kan han ikke få lov at spille gratis på min wow acc bare det en anden char?

Oprindeligt indlæg af keand
    Haha, han surfer pr0n på din spand :pokey: det er nok derfor din oversigt er forsvundet. Men prøv at google pc spy eller noget i den stil, fandt ihvertfald nogen programmer her forleden som man kunne se alt som var lavet ved computeren.

omg ><

• lyder godt nok som om han har hygget sig på de mindre anerkendte sider, hvis han har slettet din oversigt bagefter :P

Main rig:

• Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Hvis han ikke kan forstå det du siger, kan jeg kun giver Burger ret, gegræns ham ved at lave hans egen konto, så kan han heller ikke spolere dit spil, for det er vel ikke kun for at spille wow han bruger den.

• som han selv siger det, efter jeg spurgte hvorfor han ikke købte sin egen konto så han kunne spille med kammeraterne, mig og de andre: det har han ikke råd eller tid til, og han bruger det bare til afslapning. Jeg har pisse svært i at modargumentere mod dette, medmindre jeg går ind og direkte forbyde ham spille på min acc. men det er også svært.

Han forstår bare ikke, at hvis jeg ejer en ting eller køber en ting, tror han det er gratis for ham at bruge det, det samme gælder hvis jeg køber bioshock, så sidder han også og spiller det, men alle andre kammerater jeg har, ville have betalt mig penge ligesom jeg ville have gjort det! "må ejg spille lidt bioshock på dn comp" amen hvornår er jeg blevet en gratis boomtown?

anyway jeg laver en anden konto på computeren og finder ud af resten.

Han forstår bare ikke, at hvis jeg ejer en ting eller køber en ting, tror han det er gratis for ham at bruge det, det samme gælder hvis jeg køber bioshock, så sidder han også og spiller det, men alle andre kammerater jeg har, ville have betalt mig penge ligesom jeg ville have gjort det! "må ejg spille lidt bioshock på dn comp" amen hvornår er jeg blevet en gratis boomtown?

Det kender jeg godt, mange af mine venner tror bare de kan låne alle mine spil og bruge mine cd-keys gratis.. de kan selvfølgelig låne CD'erne men cd-keys'ne er mine egne.