Nu har jeg prøvet det, og HOLD DA KÆFT HVOR DET SPIL EJER FOR HÅRDT!!!!!!
-
-
Hvad er folks rekord i drag-mode? Min er på 27.03 sek.
-
Originally posted by engel
Hvad er folks rekord i drag-mode? Min er på 27.03 sek.Nåede at køre 5 sek med et andet gammelt skod grafikkort så kunne den ikke mere.... grrrr
Ellers fedt, det man nåede at se....
-
26.19
-
jeg må lige vente 5 timer og 6 minutter endnu!*gab*
-
Originally posted by miniebbe
jeg må lige vente 5 timer og 6 minutter endnu!*gab*Hvilken opkobling?
-
Originally posted by OC-Dog
Har fundet løsningen!! Og FUCK hvor er det fedt det spil, der er lattergas på mellemrumstasten, der er den lede fartfornemmelse!!Man skal gå ind i Kontrolpanelet og ændre sine regions indstillinger til Australien (Engelsk Australien) Så virker det!!
Hvor mere præcist???
-
Originally posted by Imp4ct
Hvor mere præcist???
Gå ind i Internationale og sproglige indstillinger, og i den første boks, skal den stå til Engelsk ( Australien)
-
Jeg har lige hentet demoen fra BT og så gidder den ikke åbne den...
Den skriver at det ikke er et gyldigt Win32 Program
-
Havde aldrig troet, at jeg skulle sige et bilspil går for stærkt, men det her kører sku for stærkt når man kører i drag mode, damn
-
nej da går da ikke for hurtig *G* man skal da bare følge trafiken
-
Den er rigtig fed. Glæder mig allerede til at lave min egen slæde...
25,94 efter mange forsøgt i Drac Race...
-
Originally posted by sehested
li i øjeblikket tripper jeg godt nok en del over CM3 det er max nice både gfx og handling, bare skod jeg har lidt problemer med lydenSamme her
Det er som om der mangler det halve af motorlyden ind i mellem
-
Originally posted by Skimmer
Den er rigtig fed. Glæder mig allerede til at lave min egen slæde...25,94 efter mange forsøgt i Drac Race...
Syg nok tid
-
Originally posted by engel
Syg nok tid
Slå min tid 25.64 sekunder så kan vi snakke om en syg tid
-
Originally posted by OC-Dog
Har fundet løsningen!! Og FUCK hvor er det fedt det spil, der er lattergas på mellemrumstasten, der er den lede fartfornemmelse!!Yeah... vildere fartfornemmelse... elsker disse games... var os bare helt vild The Fast & The Furious samt 2 Fast 2 Furious... det er så nice med noget lattergas...
-
WHOAAAAA man det spil må jeg eje når det udkommer. fuck det er fedt
-
nu har jeg prøvet det
det er sq fedt.. jeg ka bare ik vinde
-
henter med 200 KB... bare vent til jeg kommer hjem.. så er alle rekorder slået
-
Har også fået det til at virke nu... Fuck jeg glæder mig til hele spillet kommer... Håber nu at der er damage på i den fulde vers.