Afhængig?

  • Er du afhængig af wow? Dette er ikke en topic for at sige " DU ER g33k" for det er jeg jo nok os selv :dance:


    ... Anyways.
    Hvis du er afhængig af wow eller lign, har du så nogensinde prøvet noget sjovt IRL som du forbandt med WoW?
    Noget Lign Omg Slowfall hvis du hopper ned et sted fra, jeg tror i har forstået pointet, har ikke selv oplevet noget lign, men har hørt om folk der har, lyder rimelig sjovt noget af det :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Awokeneyes
    Er man afhængig af WoW, fordi man oplever noget IRL og forbinder det med WoW? :ph34r:


    haha, satans hva?

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Awokeneyes
    Er man afhængig af WoW, fordi man oplever noget IRL og forbinder det med WoW? :ph34r:


    Hva satans vil du ellers kalde det for, noget skal man jo kalde det for :pokey:

  • Er langt fra afhængig af WoW, men sådan har det ikke altid været. :$


    En dag havde jeg en trøje med en krave der gik et godt stykke op af halsen på, og jeg fik så en kommentar fra en ven: "Hva', der er nok en der har fået S1 rogue chest?."
    - Men det havde nok også noget at gøre med at vi dagen forinden havde pvp'et sammen, og jeg rendte rundt i den chest på min NE rogue. Lyder nok lidt underligt, hvilket det også er.


    Ellers er der jo også den klassiske med at gøre op på siden af en ven på din cykel og råbe "HAHA DIN NOOB DU HAR IKKE EPIC MOUNT" - Er også sket et par gange. :))


    Vi var også et par stykker der løb rundt på gangene på vores skole og kastede papirskugler efter hinanden imens vi alle råbte "FIREBALL!" af vores lungers fulde kraft, men det er sgu ved at være lidt tid siden. :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Carlsen går f.eks. altid ind i folk, i troen om at man kan gå igennem dem.



    altid noget han ikke Ganker dem og looter dem :crazyeyes:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • afhængig? tjaa, wow bliver man sgu lidt afhængig af :P


    Hmm, oplevet noget sådan IRL, ikke andet end der tit kommer noget intern humor i klassen og sammen med nogle af gutterne. Men savner godt nok Intervene/Charge/Intercept i virkeligheden nogle gange :)


    Og det hænder da også at man engang imellem på gymnasiet "stealther" rundt i klassen :))

  • hmm vi havde en sjov ide i vores guild, med at jøderne selv var ude om at blive gasset i ww2 (bliv nu ikke hysterisk, ideen er lidt sær men meget sjov)


    here goes:


    1. jesus kunne gå på vandet, ergo var han shaman.
    2. jøderne dræbte jesus (siger biblen)
    3. derfor kunne jesus ikke give dem nature resistance totem under WW2 .... :D :D


    ved den er lidt grovkornet, men blev delvis åbenbaret af en polak, så selvironi har han :D


    en anden meget sjov ide, kunne være nogle gamle bibelhistorier fortalt med klip i WoW og ændret så det bliver humoristisk..i stil med life of brian, bare en tegnefilm med klip fra wow..hvis nogen har en lille filmmand i maven :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Haha den var faktisk mega griner :clap:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Jeg må nu nok indrømme jeg er lidt afhængig af wow.. "er de fleste nok der bruger en del timer på det hver dag :P".. men anyway.. alt hvad laver i wow holder jeg i wow :P.. tager det ikke med ud til venner og bekendte og snakker "wow snak". sys det bliver lidt for meget hvis man bruger hele sin dag på at snakke om wow. og får nok os en til at lyde somom man er total fortabt i spillert og bare ikke kan slippe det i 2sec?

  • vil ikke sige jeg er afhængig af wow..progress raiding med guilden er dog noget jeg nyder meget....men det er normalt det sociale der sker både i spillet og især på vt der liver ens hverdag op...så mange forskellige mennekser fra hele europa..det er da fascinerende hvad man kan høre af ligheder og forskelle.....kommer jo hjem om aftenen så har ikke så mange venner jeg kan snakke med udover kollegaer i det daglige....spillet er jeg mere eller mindre ligeglad med.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.