Uge #8: Linjer

  • Jeg har tilladt mig selv at tage en beslutning uden Mikkel, og har valgt et forslag fra en bruger - så nu er deltagelse fra mindst en forhåbentlig sikret :P


    Ugens emne må tolkes som man har lyst, og det burde give ret frie rammer. Linjer er mange forskellige ting.



    Nå ja :)) Og så naturligvis den sædvanlige smøre:



    Tænk over hvad i gerne vil opnå inden i går ud og fotograferer !!


    REGLERNE HUSK DEM NU

    • Max 800x600px
    • EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs Theis' blog)
    • Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
    • Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
    • Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
    • Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.


    Ugens opgave uge 8: Linjer

  • Yes.. Har en masse kedelig ideer.. Men venter lige på at jeg får en god idé.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus


    hehe, nu har du lært en ny teknik, så sjkal det på alt ? :P hehe...


    Ellers et godt billede...


    Hehe, teknikken har jeg såmen være bekendt med et stykke tid, synes bare den passer godt på dette billede. :)


    Citat: Skal det på alt ? . hvor mange udover dette og mit portræt har du da set denne effekt. ?


    Så nej, det kommer ikke på alle mine billeder, jeg laver en masse billeder udover dem det kommer op her. ;)

  • Nu har Angelus har drillet dig....


    super flot billede, omend en kende for mørk....

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Igen igen, må jeg indrømme at photoshop er brugt til for meget efterbehandling her. Jeg kan ikke se nogen elementer i det billede som ikke er behandlet til et punkt hvor det mere ligner grafik :/ Indræmmer jeg er synd! Dog er effekten fed :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hardstyler
    Igen igen, må jeg indrømme at photoshop er brugt til for meget efterbehandling her. Jeg kan ikke se nogen elementer i det billede som ikke er behandlet til et punkt hvor det mere ligner grafik :/ Indræmmer jeg er synd! Dog er effekten fed :P


    Må erklære mig enig her. Syntes også det bliver for meget til grafik.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Jamen jeg skal da gerne slette billedet.


    Bare fordi folk syntes de bliver for meget grafik behøver du da ikke at fjerne dit billede. Hvis du selv er glad for resultatet kan jeg ikke se hvad forskel det skulle gøre at et par folk ikke lige bryder sig om det, men det må du om.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Jamen jeg skal da gerne slette billedet.


    Det skriver jeg skam ingen steder, men folk kan vel smide deres mening :) Den holdning der for jo bare mig til ikke at kommenterer en anden gang af frygt for sådan en reaktion, som jeg jo på ingen måde har interesse i.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg synes det er super, at du får udforsket de mange muligheder i Photoshop.


    At resultatet ikke behager alle, er så bare sådan tingene oftests vil være.


    Personligt, så er jeg heller ikke så vild med det, men det skal da nødig afskrække dig.


    Btw, det hedder da vidst nok Different og ikke Differend :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Det skriver jeg skam ingen steder, men folk kan vel smide deres mening :) Den holdning der for jo bare mig til ikke at kommenterer en anden gang af frygt for sådan en reaktion, som jeg jo på ingen måde har interesse i.


    Hov hov, det var ikke sådan mendt. ;)


    Men hvis folk synes der er mere grafik over billedet end foto, ja så vil jeg da hellere fjerne det og poste et andet clean billede. ;)


    For det er jo en fotoopgave og ikke en grafikopgave.


    Så jeg kommer nok med et nyt billede. ;)


  • Set på den måde er det selvfølgelig top$ :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Vil lgie sige også ja, det skal jo ikk afskrække dig fra at poste det heller vil jeg sige.. En mening er en mening, min sku ikk tolkes negativt, men skal blot udtrykke hvad jeg sys ;) keep on postin'

  • Nå mit tidligere billede kommer tilbage igen, da jeg ikke får tid til et nyt, jeg er ved at lave en reklame stremer til min bil, da jeg vil begive mig ud i at tjene lidt på fotografering, så tiden bliver lidt knap.


    Så ta' billedet som et foto eller lad' vær, billedet er lidt underbelyst for at komme hyggen til livs. :)



    [Blocked Image: http://img169.imageshack.us/img169/8702/001copyym9.jpg]