Realm hjælp

  • Hej alle derude


    Det ville være dejlig hvis i kunne fortælle mig navnet på nogle gode pvp realms hvor der er mange danskere inde i.

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

  • Du kan evt. gå ind på The Maelstrom. Spiller selv Horde herinde i en ren dansk guild.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Ja jeg fik også læst at Ravencrest er fyldt til randen med danskere, på http://www.wow-europe.com står der at Ravencrest er fyldt.


    Dont matter en af mine venner er begyndt at spille på pvp server så¨jeg skal ind på hans server at spille

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Ravencrest er fyldt til randen med danskere, og det er et pvp realm.


    Gælder det for begge factions? Og hvordan er pve progress?
    Leder pt. efter en ny server til når WotLK kommer da min egen ikke ligefrem er den bedste PvE server ever, til trods for vi har nogle af de bedste guilds i verden :/

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AcetaL


    Gælder det for begge factions? Og hvordan er pve progress?
    Leder pt. efter en ny server til når WotLK kommer da min egen ikke ligefrem er den bedste PvE server ever, til trods for vi har nogle af de bedste guilds i verden :/


    Mener der er en anelse flere danske Horde folk på Ravencrent, er dog ikke sikker.

  • problemet med den var førhen at den laggede som ind i helv.... er det blevet løst ?


    vek´nilash er en skandinavisk domineret server...en del svenskere, normænd, og danskere, men også en del fra alle mulige andre steder i europa......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.