Indlæg af YogiJunior

    Hej,


    Er ved at blive lidt træt af at jeg altid skal kører de nye spil på det laveste for at få det til at kører...


    Min pc ser følgende ud:


    Bundkort: Asus P5ND2-SLI
    Processor: Intel P4 530J 3Ghz
    Ram: 3 GB DDR2-sdram. har 2 x 512 samt 2 x 1024 PC2-5300
    Grafik: Nvidia Geforce 7600 Gs
    PSU: NorthQ 4001AT (400W)


    Jeg har 2-3000 og bruge evt. lidt mere men helst i dette prisleje... Har i nogle forslag som kan forbedre min maskine...

    bogen er fra 150-225 som du køber i dustwallow marsh, også når du er kommet til 225 skal du klare en quest i hammerfall hvor du skal rede 15 der er ved at dø...

    ja ind på wow-europe.com også under account management også vælg betalings metode... samme sted som du vidst indsætte dit game card der kan du bruge dit visa

    ja, det har jeg og der var en del i køleplade ved siden af den blæser der sidder på. Faktisk også en af de ting jeg gjorde, rense for støj osv.
    Det var også mit eget gæt med at det nok var gfx kortet der var gået sig en tur.


    Andre som mener det samme eller hvordan? Gider ikke gå ud og spendere penge på et nyt gfx vidst det ikke er det der er i vejen ;)

    Jeg har nu de sidste par dage haft nogle problemer med min computer. Den er begyndt at genstarte. Dette er kun sket under spil. Den låser også nogen gange spillet og grafikken bliver strækket ud.


    Min Pc består af:
    P5ND2-SLI Deluxe
    2GB Kingston Ram PC2-5300 DDR2
    ATI kort, X800XL 256 MB
    NorthQ 400W
    seagate harddisk på 120gb


    Jeg var så rundt og kigge på forskellige løsninger, har hentet de seneste driver til mit grafikkort, virkede ikke. opdateret Direct X driver, virkede heller ikke.


    Der var også begyndt at komme et mønster på opstarts skærmen, den inden man kommer ind i windows opstarts skærm. Den hvor man får info om hvad der sidder i ens PC. Her var der kommet et mønster med prikker i grøn/lilla farver som sad men ½ cm mellemrum og fyldte hele skærmen.


    Igår tog jeg så den beslutning at starte på en frisk, ny installation.
    Gik fint lige indtil jeg skulle have grafikkort driver ind. Så gik der godt nok ged i den. Stadigvæk de der prikker på opstarten.
    Men kommer fint in i windows med loader windows osv. Men så går den i sort. Kan skimte noget af Windows igennem det sort. Lidt statusbar er synlig osv.
    Kan så gå ind i fejlsikker tilstand og slette mine ATI driver også kan jeg godt starte og komme ind i windows, stadigvæk prikker på opstarts skærmen.
    Har prøvet med næsten alle de mange forskellige versioner af ATI driver flere år tilbage og samme hvergang.


    Er mit grafikkort brændt af eller hvordan ligger landet?


    På forhånd tak