Hjemmebio gone wild

  • Han kunne ligeså godt købe den lokale biograf den havde kostet det samme. :drink:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Han kunne ligeså godt købe den lokale biograf den havde kostet det samme. :drink:


    Jeg vil sku heller se film i den der over-the-top hjemmebio end i en alm. biograf :clap:


    Lyden må jo out of this world med alle de højtalere hehe.


  • helt sikkert lige bytte hende ud med mig, hvis han har så mange penge at han kan kaste med dem på den måde så vil jeg da gerne lige kalde ham min mand et par dage :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    enig.. men ærligt hvis fyrene begynder og få sådan noget der hjemme hvor skal i så invitere os hen ?? bare der hjemme :rolleyes:


    Ja da, så er der jo heller ikk så langt til sengen :))


    Fy JuiCe, fy fy....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Ja da, så er der jo heller ikk så langt til sengen :))


    Fy JuiCe, fy fy....


    Nemlig.. Har da virket glimrende her hjemme :$


    -Dumpen, ah, okay.. Var ikke klar over det også hed en Nautilus..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Og der er nogle der siger, at mit setup er nørdet :crazyeyes:...


    .. burde næsten vise det til kæresten, så kan det være hun går med til, at jeg køber en almindelige projektor :P

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • :dance:

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • HVorfor skal alle de der forstærkere stå i en cirkel omkring sofaen. Det er jo bare grimt.. ;P


    MoBo: Asus P5N32-E SLI nForce 680i CPU: Intel C2Q Q6600 2,4 GHz RAM: Crucial Ballistix DDR2 PC-8500 2x1GB GFX: Asus nVidia Geforce 8800GTS 512mb (G92 chip) HDD: Samsung Spinpoint 7200rpm 320GB DVD Burner: Lite-On CD Burner: Plexwriter Premium PSU: Hiper HPU-4K-580 Cooling: 4x80mm Sunbeam Green LED Fans / 1x120mm Sunbeam Green LED Fan Mouse: Razer Copperhead Chaos Green 2000 DPI Sound: Sennheiser HD570

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Men som jeg ser det, så er intet af det sat til :)


    Der lidt ledninger rundt omkring, men ja det ser ud som om mange af enhederne ikke er sat til.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Fordi han kan! :))


    Ej, han burde da bare købe sin egen biograf i stedet for!


    Det er vel også det han har gjort? :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Der er helt klart nogle fede setups når man kigger lidt rundt på den side.


    Er dog mest til dem som har lidt et biograf look over sig - det synes jeg er lidt cool. Ikke at det nogensinde er noget jeg vil få hjemme.


    Vil give Happy ret i at det ser lidt underligt ud med alle de højttalere. Der skulle jo være tons af kabler. Hjemme har jeg 8 højttalere og der er MASSER af kabler.