Indlæg af Brammer

    Hvor fedt.. Det vil jeg da lige prøve.. Ved du om det er bedst at have den på høj eller lav latency?

    Hey alle tweakere!


    Jeg har købt en usb mixerpult. I den ligger der et inbygget ASIO lydkort. Ved hjælp af producentens support, har jeg kommet frem til at usb lyd bruger super meget hukommelse i USB Bussen. Jeg kører mixeren over min laptop (Lenovo R60) og lyden fryser lige pludseligt. Hver gang.


    Det lyder nok super rodet, men ved i om man kan "booste" sin usb bus, så det kan klarer mere "trafik".


    Håber i fatter hvad jeg mener!

    Det virker som en splittet oplevelse.


    Det er nu heller ikke fordi den snurrer helt vildt rundt, men meget langsomt.


    Håber ikke politiet læser herinde. De tror at hele bundtet er med i en ryger-klub.. :drink:

    Som i ved er det i dag den nye Batman film kommer ud! Jeg så det på premiere i nat.


    Den har lyn hurtigt fået latterlig høj rating på imdb.com, og det har den fortjent. Jeg skal nok lade vær med at afslører noget. Men lige som man tror den er slut, fortsætter det bare.. Alt for fed film.. Den skal i da se ;)

    På mit nye Asus Geforce 8800 GTS 512mb er der selvfølgelig tv out, men det er ikke det normale gule analog kabel. Da mit tv er lidt gammelt er det ikke hd, og der er kun normale analog stik.


    I det nye kabel der er kommet med er der et rødt, grønt og blåt analog stik. Der står Y-out, Pr Out og Pb Out. Hvordan får jeg lavet det om til analog?

    Heysa.


    Jeg overvejer ret meget at købe et DSLR. Men det koster jo mange penge, og jeg er jo total begynder. Jeg har kommet frem til at jeg ville købe et Olympus, da det er billigt, og der er nogle gode kits.


    jeg vil hører om man skulle tage et 410, 420, 510 eller 520?
    410 og 420 er rigtig små, men har ikke billedstabilisator, og 510 og 520 er lidt større, men har billed stabilisator. 420 og 520, er jo så de nyeste modeller!


    jeg ville også høre hvilket flash kort der er bedst at bruge. Er det CompactFlash?


    Jeg ville utrolig gerne have 2 objektiver og 1 blitz, da man kan få det bedste lys.


    Det jeg gerne vil fotograferer er nok fester, noget natur og eller bare lege. Ikke noget specielt i det. Hvad er jeres råd til mig? Jeg vil egentlig bare gerne have det så billigt som overhovedet muligt? Kan man få det billigst på nettet eller en lille skummel butik?

    Det er selvfølgelig rigtig, og de ville heller ikke tjekke. Problemet er bare at der følger en masse dyre programmer med computeren, og hvis jeg skal have dem på igen, så skal IT-folkene have den, også der de nok der er større HDD i, og det tager dem sikkert 14 dage få lagt windows på igen..


    Det var egentlig heller ikke det spørgsmålet lå i.


    Men gør det stor forskel om det er SATA-150 eller SATA-480

    Problemet er at det på papiret er en bærbar jeg lejer af min skole. Når jeg bliver student er det så min. Men jeg tror bare ikke de bliver super glade for at skifter HDD'en...

    Okey nu er jeg bare forvirret.


    Jeg tror bare jeg købern en WD hdd når jeg kommer så langt.. Nu har jeg også lige købt en Roskilde billet, så der er lavvande i kassen.. :D


    Da jeg kiggede på om jeg skulle samle den selv, virkede det som om de forskellige enclosures understøttede forskellige hastigheder. Så tror ikke det er en flaskehals.. Men jeg gætter bare.. ;)

    Præcis. Synes også den er super lækker og lækker pris. Men den er bare for stor til at slæbe rundt på..


    Jeg tror at mit valg falder på en WD Passport Essential på 250GB, den kører også med SATA-480!