Billederne uge #4: Hygge

  • Så må vi hellere få dem samlet her, selvom Mikkel ikke lige er her. Der vil komme et nyt emne op i aften - skulle nogen have nogle gode forslag kan de sendes over PM :)




    Lahnet
    [Blocked Image: http://img208.imageshack.us/img208/369/copyoffriendsve0.jpg]




    asgerbj
    [Blocked Image: http://img255.imageshack.us/img255/1849/readingmm0.jpg]




    TosK
    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=14312&sid=]




    Angelus
    [Blocked Image: http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/DSC01824.jpg]




    |Henrik|
    [Blocked Image: http://img179.imageshack.us/img179/4579/nicolinetweakcopy1tz7.jpg]

  • Lahnet


    Flot billede, focus ligger perfekt, synd at venstre øre ikke er helt med. ;)



    asgerbj


    Perfekt billede, bortset fra for tæt beskæring i bunden. ;)



    TosK


    Ok billede, men der er ikke rigtig noget spec. over det, prøv en anden vinkel en anden gang. ;)



    Angelus


    Du har så taget billedet der er mest hygge over blandt disse billeder. ;)



    |Henrik|


    Venter spændt. :)

  • Lahnet


    Godt billede, det ene øre er ikke helt med i focus, men det "ser" man ikke rigtigt ;)
    Så først bagefter at der lå en lille pige i baggrunden (håber det er en pige hehe)



    asgerbj


    Dejligt billede.. det enste jeg måske ville ha rettet, var omslaget af bogen ude i højre side, så den passede pæne hele vejen ned... eller ha taget den helt af.



    TosK


    SYntes du skulle ha lagt noget slik eller en film eller noget bag ved i baggrunden som var uskarpt.. så man kunne forbinde lyset med hygge...
    Samt, ha haft mindre bliz på eller bare ha en længer lukketid og så væk med blizen. så man beder kunne se flamen i lyset


    |Henrik|


    Godt billede af din datter... syntes bare det er syndt du har haft gjort så meget ved det i PS.. det ligner hun har makeup på.. hehe.. altså huden er jo helt fejlfri ;)





    Takker for kommentaren ind til vider hehe...


    Det er jo bare et snap shot med et gammelt sony CyberShot cam :) men han er så kælle og sød når han ligger det... Når jeg kommer ind af døren der hjemme og har snakket lidt med ham, ligger han sig op af ens sko og ligger sig til at sove.. en rigtigt kæle hund :)

  • Lahnet


    Det er ganske rigtigt en lille pige i baggrunden. De sover samme hver nat, deraf "hyggen"
    Tak for kritik og kommentare.



    asgerbj


    God ide godt udført. Uden for tropic syntes jeg at det der kan læses af bogen ikke ses særligt hyggeligt ud. Faglitteratur..?



    TosK


    Ikke særligt spændende syntes jeg. Sorry.



    |Henrik|


    Et super portræt. Jeg ville nok skrue lidt ned for den marcipanhud, men det er jo en smagssag.

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

    Rettet en gang, sidst af Lahnet ().

  • Lahnet
    Jeg kan rigtig godt lide dit billede, og det ser i hvert fald hyggeligt ud :D


    Tror det ville gøre en forskel hvis man kunne se det hele af begge ører.


    asgerbj
    Rigtig lækkert billede! Som bogelsker har jeg ingen problemer med at fange hyggen i billedet. Skal jeg endelig sætte en finger på noget, ville det være beskæringen i bunden af billedet, som Henrik også er inde på.


    TosK
    Selvom billedet måske ikke er teknisk perfekt så viser det stadig hygge. Tror det ville kunne få et ekstra løft hvis der var mere fokus på lyset fra fyrfadslysene, og så ikke så meget blitz.


    Angelus
    Det bærer præg af, at det bare er et snapshot, men ingen tvivl om, at det er rendyrket hygge :D Og det er nu en lidt kær hund, selvom den er ens i begge ender :))


    |Henrik|
    Hun ser dejlig ud, men måske en smule for perfekt i huden? Der er nu bare et eller andet hyggeligt over sådanne små størrelser :D


  • Nu er jeg bare nysgerrig...


    Men er der en grund til du ikke har givet min en kommentar? :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus


    Nu er jeg bare nysgerrig...


    Men er der en grund til du ikke har givet min en kommentar? :$


    Ingen årsag, jeg var bare for hurtig.


    Men jeg må indrømme at jeg ikke syntes særligt godt om dit billede. Det ligner noget du overhoved ikke har tænkt over, hvilket jeg syntes er lidt synd fordi jeg har set billeder fra dig, som har været langt bedre end dette.

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lahnet


    Ingen årsag, jeg var bare for hurtig.


    Men jeg må indrømme at jeg ikke syntes særligt godt om dit billede. Det ligner noget du overhoved ikke har tænkt over, hvilket jeg syntes er lidt synd fordi jeg har set billeder fra dig, som har været langt bedre end dette.


    Gir jeg dig også ret i...
    Men som jeg jo også skrev.. var det er snap shot med en Lille håndholdt Sony cam...


    Jeg havde kigget efter noget godt Hygge...


    Men syntes ikke lys og sådan noget var Hygge i mine øjne...


    Men ham her.. han er Ren hygge, hele dagen :)

  • Så vil jeg da lige smide et par kommentare med på vejen:


    Lahnet


    Flot billede, jeg kan især godt lide kattens øjne, de skinner på en måde som giver billedet et præg af mystisk.


    asgerbj


    Genialt motiv. Syntes dog det er en skam at bogens bund ikke er kommet med, men ellers er det et super billede.


    TosK


    Et lidt kedeligt motiv efter min mening, kunne måske være blevet mere interessant hvis lysene havde været tændt.


    Angelus


    Du har da fået fanget et rigtig hyggeligt billede, men som Burger også siger, så bærer det præg af at det er et snapshot.


    |Henrik|


    Også et rigtig flot billede fra din side, men jeg syntes desværre at huden er blevet en tand for fin. Men sød, det er hun da. :)


  • Takker, men hennes hud er i forevejen fin, ligesom hennes storesøster. ;)