MSN klient som bruger så lidt båndbredde som muligt

  • Jeg leder efter en MSN klient som ikke bruger særlig meget båndbredde. Hvis jeg vil bruge min mobiltelefon som modem til min laptop, så koster det pr. megabyte, og derfor kunne det være fedt med et program som ikke henter al mulig overflødig information.


    Jeg er ligeglad med hvad folk hedder på MSN og deres personlige meddelelse, avatarbillede skrifttyper og smileys er også lige meget, vil bare have en liste over deres e-mails og så ellers mulighed for at skrive til dem i ren tekst og ikke en skid andet...


    Håber nogen har et bud...

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Det er godt nok ikke noget konkret bud, men flere teleselskaber er begyndt at tilbyde en konkret MSN-service. Du kan jo altid prøve at undersøge hvilket software de benytter til deres tjenester. Jeg har i hvert fald set et på en Telia-mobil og det var da noget nær så simpelt som man kan forestille sig.

  • tror sku generalt ikke, at msn bruger særlig meget båndbredde, og hvis du går ind og slår alt mulig fra, såsom billede osv. så tror jeg stadigvæk at forskellen vil være så minimal at du ikke ville kunne mærke det...

  • bruger selv trillian, det kører bare og bruger slet ikke samme ressourcer som live messenger.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Kan også tilslutte mig trillian - har brugt trillian pro igennem et par år, og det virker sku rigtigt godt uden at sluge ret mange ressourcer.


    Ellers kunne pidgin være et godt bud.


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Sorry for offtopic.


    Er du med på alpha test af det nye 'Astra' ?


    Nej desværre, det ser ellers ret lovende ud.


    /ask