Vildt nok clock....hehe

  • Sad og læste på dette forum om en cpu magen til min så fik lige lyst til at se fullload temp på den. Startede cpu-z og Orthos op, trykkede Start....så begyndte det sjove. Som I kan se i Ortheos siger den at min cpu kører stationær speed, det er løgn, men cpu-z kører da godt nok nogle vilde Ghz eller er vi ovre i Terahz :T


    Sikkert ikke noget specielt i det bare et software fuckup men ville da lige dele :cheers:

  • Haha det sku en verdensrekord der ikke bliver slået lige med det samme :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • haha jeg havde faktisk en fejl i min bois da sagde at min cpu speed var 17465MHz :D

    Xfx-680i sli
    Xfx-8800 GT
    2x80 gb wd
    120 gb wd
    2*1 gb shg ram. med passiv køl
    C2D E6400 @ 2750 Mhz
    580 Watts psu
    kassen et ThermalTake Armor

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    ret imponerende :P


    Men 247 GHz bliver aldrig THz :P ...


    Er 247Ghz ikke cirka 0,25 THZ?.. ;)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Nu meget godt lavet.. Han glemte vidst bare at ændre i core voltage ;)

    Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.5 @ Cooler Master Hyper TX3
    Gigabyte P35-DS3
    Inno3D 8800GTS 320MB @ stock cooler
    2x 1GB Corsair TwinX PC6400 4-4-4-12
    OCZ PowerStream SLI-Ready 600W
    WD 250GB 7200rpm 16mb
    Antec P182

  • Jeg har ikke "glemt" at ændre i noget.


    Man har en knap på tastatur som hedder Prt Scr, den kan man trykke på og derefter paste billed ind i et tegneprogram (i dette tilfælde paint) og man kan så skære lidt i det så det passer til hvor man nu vil uploade det.......ved ikke om Elegance har prøvet det men det er nu meget nemt. :pokey:

  • Tror nu mest der bliver hentydet til at billedet er redigeret.


    Men den slags software fejl er lagt fra sjældne. Abit's Uguru er også lidt underligt en gang imellem, lige nu siger den f.eks. at min cpu er 243 grader, hvilket jeg ikke håber er tilfældet :P