QuoteOprindeligt indlæg af Grauballemanden
Har opdateret min signatur med scores fra min E8400
/Grau
Fede resultater 4k men har du fået den stabil på 4.4ghz nu?
QuoteOprindeligt indlæg af Grauballemanden
Har opdateret min signatur med scores fra min E8400
/Grau
Fede resultater 4k men har du fået den stabil på 4.4ghz nu?
QuoteOprindeligt indlæg af Jeppe
Fede resultater 4k
men har du fået den stabil på 4.4ghz nu?
Overhovedet ikke, kun bench stabil og Superpi 32m
Den skal have 1.45v for at være stabil ved 4050mhz
/Grau
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Grauballemanden
Overhovedet ikke, kun bench stabil og Superpi 32m
Den skal have 1.45v for at være stabil ved 4050mhz
/Grau
Det er da pisse irriterende Måske du har været lidt uheldig.
QuoteOprindeligt indlæg af Jeppe
Det er da pisse irriterende
Måske du har været lidt uheldig.
Ja men sådan er det jo, tror nu det er meget almindeligt, lad os nu se når i andre får jeres
/Grau
Håber da jeg får "en go en" der ikk ska ha så meget
Sku gerne modtage min imorgen....Men pga. lektier osv får jeg nok først tid til at lege med den i weekenden
QuoteOprindeligt indlæg af JuiCe
Håber da jeg får "en go en" der ikk ska ha så meget
Sku gerne modtage min imorgen....Men pga. lektier osv får jeg nok først tid til at lege med den i weekenden
Det er så kedeligt når landet ligger sådan! Man kan bare ik holde sine små svedige snitter væk fra det nye som bare skal tæskes igennem
Mvh Mads
googlede lige omkring... I kører godt nok safe... 1.7-1.85v er hvad som folk normalt kører dem...
Men så igen, i sparer på el regningen...
QuoteOprindeligt indlæg af BP#1
googlede lige omkring... I kører godt nok safe... 1.7-1.85v er hvad som folk normalt kører dem...
Nok næppe på luftkøling da!
QuoteOprindeligt indlæg af SpRoX
Nok næppe på luftkøling da!
ikke engang med h20 køling vil man kunne holde den under smelte punktet ved 1.7 volt.
ved 1,5 volt begynder de at lave en del varme , men jeg syntes nu også oc over 1 ghz er ganske udemærket.
QuoteOprindeligt indlæg af Sensation
Det er så kedeligt når landet ligger sådan! Man kan bare ik holde sine små svedige snitter væk fra det nye som bare skal tæskes igennem
Mvh Mads
hehe satme træls når man har for mange lektier! Har ingenting næste uge så regner med jeg kan lege med min dog får jeg først min Thorsdag håber jeg
.
Hvis man kigger på denne Japaners side, så kan man se at med 1.700v på så rammer han 4725.2MHz, men vandtemperatuen bliver kun 7.2C, så vi snakker ikke rigtig normal vandkøling her men nok en waterchiller i stedet, så meget volt kan ikke engang vand klare, ikke uden at cpu'en bliver rigtig varm meget hurtig.
http://hibiki.wordpress.ne.jp/…/24/e8400-q740a557-water/
Tror du ikke bare du skulle købe din egen og smide 1.85v/BOX kølet efter den, frem for at opfordre andre til at gøre det og risikere at miste deres dyrtindkøbte kram. Hvis du ligger 2 og 2 sammen ville du kunne se, at vores temps langt fra kan klare de volts, og at der ville være no chance for at det ville kunne køres stabilt
Kan ikke lide at temps ligger så højt, håber jeg kan holde dem omkring 60-65 under max load.
nogle chips er varmere og nogle koldere. Det er meget forskelligt, så længe det er stabilt kan jeg ikke se problemet med 75 i max load temp f.eks.
QuoteOprindeligt indlæg af hot_fifty
nogle chips er varmere og nogle koldere. Det er meget forskelligt, så længe det er stabilt kan jeg ikke se problemet med 75 i max load temp f.eks.
Det vil vel slide mere på CPU'en mht. levetid?
QuoteOprindeligt indlæg af JuiCe
Det vil vel slide mere på CPU'en mht. levetid?
Jeg tror faktisk ikke at det tager noget betydeligt af levetiden (om cpu'en lever 20år eller 15år er vel lige meget ) ved at køre ved en højere temp, men når man ser hvad folk her i denne tråd har af temp ud fra ganske moderate volt's, så vil det bliver helt vildt hvis man skulle putte 1.7-1.85v på som BP#1 gerne vil ha'
Yup, 1.7-1.8 lyder vanvittigt i mine øre.
ja og især i 45nm teknologi. Jeg vil aldrig gå over 1,5 ved luft selvom temp måske tillader det.
Glæder mig til min E8200, når den engang kommer på lager
QuoteOprindeligt indlæg af hot_fifty
Glæder mig til min E8200, når den engang kommer på lager
hvorfor har du ikke bestilt en E8400 ?
pt. koster den kun 144kr. mere end en E8200
Hvorfor er der ingen der har E8500?